Hogyan túljárni a fickót?

2 év))) Születésnapot szerényen ünnepeltek, a saját kurgukában senki nem volt meghívva. Sok jó ajándék van. Az unokatestvéremtől nagyszerű (igazi rózsaszín, mert lány van) és egy zenei szőnyeg. Egy másik fából készült unokatestvér (férje unokahúga) a Tomik fából készült tervező, egy színes város. A nagymamától és a nagypapától. És tőlünk a szülők 4-ről 1-re, egy sor szerszámot. Nikita egyáltalán imádkozott, és meglepte. Születésnapján tűzijátékot akartak, de azt mondtam, hogy hagyja abba! a gyermek már túlhangsúlyozott volt. Engedje meg őket.

Az embereim 6 hónaposak. Uhhhhh. Tehát túléltük ezt a dátumot.

Egyik nap a részleteket felébredtem nagyon jó alvás mintegy 10 óra, pontosabban, felébredtem nem is - Fox felébresztett, majd felállt, és futott a nagyapám, hallottam, hogy ő teát. Aztán felkeltem magam, öntöttem magamnak egy tejet tartalmazó kávé kávét, a Fox ült és almait teázta. Valahogy nem emlékszem, hogy mit ettünk reggelire))) Ó, emlékezni Fox tegnap pilaf és spárga I))), majd tegye főzni a levest, lusta vágja a húst, így a leves most 2 vagy.

Viszlát! Hurrá! Saját Denka végül CAM intett viszlát :))) Nem kevesebb, mint 3-szor ma a tudósok még nem volt hiábavaló :) Hozzuk helyre :) By the way, az első alkalommal, amikor búcsút intett nagynénéim munkahelyi :))) Elmentem ma hogy látogasson el a metró egy babakocsi, az autó nem merte. Forgalmi dugók. és a gyerek megy rosszul (Külseje BC, már vonzott sok figyelmet :) Children tolószékes mindig gyakori látogató itt :) nagynénik körül Denku figyelmet, amit eleinte kis bilincs, majd ott állt, és rámosolygott a bókot.

A hallgatásról a nyilvános helyeken. Most tértünk vissza az Astrakhan régióból, ahol 10 napot töltöttünk egy sátorban az Akhtuba folyó partján. Ez nem az első ilyen utazásunk, de először "nagy csoportban" végeztük. Tapasztalatok súlya! Alapvetően pozitív. Minden nagyon jól ment, de el akarom kezdeni a benyomások megosztását azzal a problémával, amely a legfontosabb dolog az út során. SILENCE nyújtása. néhány, egy nap) fogom körvonalazni a helyzetet általában. A gyerekek mind rám. Néhány kivétellel senki sem segít. Apa.

Ismét járatok Csak a legtöbb, már nincs erő, hogy menjen a BB :) Először is, repültünk vissza Kanadába. Prestraivaemsya megint :) Mi határozta meg az 5-30-kor felkelni 5-30 óráig: ((Itt ülök sütjük palacsinták, miközben a férje alszik :) Az első éjszaka után érkezés, amikor felébredt, is, nem világos, hogy mennyi, azt draila konyha Day I .. drila és a konyha és a ház :)) Valószínűleg, ha Dima agglegény lenne, az iszapban nőni fogna :) Nos, legalább a padlót mosották le, bár megesküdött. és hogy a végén porszívózik, de valami nem észrevehető :) a végén.

Két éve felkészítem a fiamat. Voooot, sobsna. Egy hét alatt a gyerekek repülni fogok, ajándékokat és meglepetéseket készítek, nyaralást Makarushka. Végül is, kiderült, a hajóról a labdára. A jelenlegi csomag kicsomagolja a bőröndöt - és azonnal DeReeeee-t. Vaska I PSP utoljára vásárolt az érkezéshez, Maku Motik Dukati. Most ülök egy helyet és egy változatot a nyaralásról. Úgy döntöttem, Starlight Mayakovkán. Van egy gyep, van egy kert, van egy játszótér, ott el lehet rejteni a rossz időjárás miatt. A torta az Azale-kávézó legfinomabb. Makaru-t teszem ki egy csomó friss bogyóból, és a tetején. Motyka. -))) Üdvözlöm Paliha-ban estére.

Tipp: hogyan kell megünnepelni a gyermek születésnapját 1 év A várakozás első éve a türelmetlenséggel. Természetesen! Olyan sok esemény történt 12 hónap alatt - a születéstől az első lépésig. Azonban az év egy komolyabb időpont a szülőknek, mint magának a gyermeknek, mert még mindig túl kicsi a zajos, hosszadalmas tevékenységekért. Bár persze, és ez ünnepélyes hangulatot küld. Jobb, ha csak rokonok, közeli barátok és több gyermek körére szorítkozik, akit a gyermek jól ismeri. A felesleges vendégektől, ajándékoktól a gyermek gyorsan fáradt, a nap hátralevő részét szeszélyekkel tölti.

Tipp: hogyan kell megünnepelni a gyermek születésnapját 1 év A várakozás első éve a türelmetlenséggel. Természetesen! Olyan sok esemény történt 12 hónap alatt - a születéstől az első lépésig. Azonban az év egy komolyabb időpont a szülőknek, mint magának a gyermeknek, mert még mindig túl kicsi a zajos, hosszadalmas tevékenységekért. Bár persze, és ez ünnepélyes hangulatot küld. Jobb, ha csak rokonok, közeli barátok és több gyermek körére szorítkozik, akit a gyermek jól ismeri. A vendégek felesége, ajándékok miatt a gyermek gyorsan elfárad, a nap hátralevő részét szeszélyesen tölti.

Utazás Európából Ázsiába. 2. rész repülőgépek, a légitársaságok és SERVISTolko ül repülőgépen, rájöttem, hogy a jegyek kiderült, nagyon vicces: repültünk délre Észak Airlines (Jakut availinii) és az északi repültünk délre (Kuban Airlines). Nos, mit mondhatok?

Természetes gyilkosság, ártatlan. T. Solomatina. A tizedik fejezet Seva. Ez egy kapet! A folyó igazsága az ön számára - kapzetek, kapzetek, kapzetek. - ahelyett, hogy üdvözölné a küszöböt, Sokolov kiabált, amint az északi lakás ajtaja nyitva állt előtte. Semyon Petrovich elcsukódott és nagyon izgatott volt. Még több, mint máskor. - Ne kiabálj! A loggiába mentünk kávét. - Mi ez? Igen, ugyanaz. A loggián, így a loggián! Ma megkérdeztem Lesyát, hogy töltsön veled az éjszakát, így tudod, és hogy mit adj még jobban! "Miért fecsegett engem itt aludni?" - tört ki.