Prince of Persia harcos belül átjáró

Kezdeni povernom kart balra (nézve a bejárattól a kút). Másztunk a sziklákon, a bal oldalon. Ugrunk vissza a szökőkút, és megtöri a rack-fegyverek. Fuss fel a falra, és ugrik. Fejtenek ki a szikla. Ezzel csak végigszalad a falon a párkányra. Haladunk és végre ugrik vissza, felfut a szikla fölött találja magát egy sziklán az ajtó előtt. Visszaugrunk és lógott a karján, majd nyissa ki az ajtót, és rohanni zsákutcába gyertyákkal. Van ugrani faltól falig, és eljutni a csúcsra. Elől részeg a padlón, és felmászni a létrán a tetején mozgunk rá a párkányra, és ugrik vissza az oldalra. Mi kitérő csapda, és eljutni a szökőkút. Le a lépcsőn, megölni az ellenséget, menj a párkány a falon. Rajta lement. Prince van egy kőhíd, és itt találkozik egy új szörnyeteg - Golem. Ő egy kicsit ügyetlen, de az erő a hatása óriási. Meg kell futtatni akár hátulról, és megverte alatt térdre és amint térdre esik, mászni a hátára (space), és nyomja meg a fejét. Amint megölted, a kapu, a másik végén a híd nyílik.

Ezen a ponton, a játék néha van egy hiba - egy szörnyeteg Golem jelenik meg. Az a tény, hogy az ő megjelenése Prince megölni az összes őrök, és néhány közülük marad a részeket a fal, és nem áll szándékában. Egy ilyen helyzetben szükség van alkalmazni ellenőrzésének módszereit a csótányok. Üzleti nézetek hagyott - visszamegy az emeletre, hogy a szökőkút, de aztán megyünk le, és hagyja, hogy mi húzza vissza az ellenséget, mielőtt azok teljes vereséget. Aztán jött a Gólem, ami után megnyitja a kapukat a halál. Mi befut a kapun, és fuss balra a gombot a falon, ami után nyomja meg a vetítés emelkedik. Gyorsan felmászik rá, és felkapaszkodni a párkányra vele. Fent van egy kút. Látjuk a gyorsan forgó felszerelés. Ide át a keresztléc és egy ugrás előre (legegyszerűbben lefutási idő). Itt eltekintve a szokásos ellenségek jelennek meg újdonságok a szezonban -vzryvayuschiesya kutyák. Harcok során ezekkel a kutyák, próbálja meg, hogy egyértelmű az utolsó pillanatokban az életüket.

Most arra van szükség, hogy ugrik a mozgó platform pillére. Ha ugrik az oszlopokon túl sok magas, ezért lehetséges, hogy megfeleljenek a végére, és ősszel. Az oszlopok eljuthat a párkány a gombot, ahol egy biztonsági őr. Ott, préselés, gyors futás át a falon az ellenkező irányba, amíg azt vissza, és költözés után a másik oldalon a fal ugrik vissza a vízszintes sáv. Vele a sarokban rést a kart. Forduljon. Ismét ugrunk a pólus és az idő felett. Innen a platformon. Tisztában vagyunk azzal, kutyákkal, és tarts ki a kar az ajtó felett. középpontjában platform emelkedik számunkra. Menj rá. verjük kutyák, mászni a rövid sugár a bal oldalon, és ő ugrik az oldalán az erkélyen. Haladunk végig a párkányokon egészen a jobb, akár a végén a bal oldalon. Ott ugrani, peremahival a korlát fölött, és megverte az őr. A sarokban a létrán a tetején. Ezzel haladunk a fény, és menj át a végére. Ugrás a párkányra vele a pole, a kezében áttérünk a másik oldalon a pole előre ugrik rá a forgó fal, ami ugrani egy másik mélyedés a karral. Fordítsa el a kart, és ugorj a rúdra a másik falon, a nyelvével, esztergálás, amint a vetítés volt a másik falon, és a vízszintes sáv a helyszínen egy gomb. Nyomd meg a gombot, felfut a falon, és ugorj a fal felé fordult. Ő visszafordul, és mi lehet ugrani a párkányra, és menj le vele. kutyák itt. Egy kis szobában fut végig a falon, ami ott állt a hordó, és ugrik a kart. középpontjában a platform emelkedik. Mi mászni egy hosszú sáv az oldalon, megy előre az távolsági és ugrik a fény a falon. Innen a következő, amely könnyen felmászni rá a párkányra. A párkányon balra és felfelé. Mi körbejárja a csapdákat és találjuk magunkat az ajtó mellett. Itt többek között a csapdákat van 2 rönköt, menj a „fej” problematikus. Ehhez felfut messziről, ült egy behúzható egységet.

Keresse meg a gombot a mennyezet alatt. Mászunk fel az ajtót, hogy a bal oldalon, ugrás a párkány felett, akkor eljut a gombot, ugrás, és a forgatás az ajtón. Le a lépcsőn. Itt szökőkút. Az alábbiakban. Tisztában vagyunk azzal, új ellenség. Magasan van egy kötél. Ha megnyomja a gombot a falon, a kötél alatt növeli a kő, és akkor kap, de van, hogy lassulni idő tenni. A kötél fut fel a platformot, a bal oldalon. Ismét egy pár katona. A híd megy a jobb (a bal oldalon a törzs, amely jól védett - ha nem az út az élet, akkor várjuk). Végén a platform fut a falon keresztül a kerék, megölve két katonát és fuss a másik végén az emelvényen. Ismét mi fut a falon keresztül a kerék és ugorj a rúdra. Az oszlopok elérni a rést a karral. Aktiválja a kart forgatva 180 fokkal - a falon kezdett vezetni vas lift. Amikor az alján, elérjük a falnak, várja meg, amíg a nő és a futás a fal mentén az ellenkező irányba. Mi egy pár ugrások közötti falak és találjuk magunkat a cég a Gólem. Kiegyenesedett, mint rendesen. A jobb oldalon van egy ajtó, amit meg kell futtatni a fal mentén a kötelet, kopog a korábban ebet kutya (egy második fegyver), és egy kötéllel, hogy futni előre és ugorj a platformra a vízzel. Itt a hatalmas lapátok a malom. Mi lesz, hogy rajtuk keresztül, bukdácsoló azokon a helyeken, ahol az alsó része a penge hiányzik, és megyünk előre. Elérjük a hely, ahol meg lehet mászni a kerítésen, ugrik a kart. Most megyünk át a malom, amíg kiválasztjuk a site a fal mellé. Ott van vízszintes sávok, és könnyen kap a következő katona. Menj be az ajtón, megyünk körül csapdák és halad át a lyukfűrészt a falba egy kötelet. Még néhány csapdát, pit és portál. Aktiválása választásával billentyűk kombinációjából áll. Jön ki a portál, menjen vissza a mechanikai torony. Mi körbejárja a csapdákat, foglalkozik őrök és kutyák, lógott a falon, és repült le a zászlót. Futunk a kerék, ugrik a pillér és a pillérek eléri a kart. Majd vissza a felvonó és a fal ugrik a felső szobában. Itt azért van szükség, hogy elérje az egyik kutya, hogy ő fújt bedeszkázott ajtót. Amikor a part tiszta, megint futni a fal mentén a kötelet, majd a párkány vízzel. Nagy Mill már nem működik, és ez könnyebben. Ugrás át a hídon a katona (az egyik oldalon, és nem az alján), mássz le a szegélyek, ugorj vissza az egész törött híd és menj balra át a vízesés. Itt, egy másik varázsló naplók és csapdák, és alatta az ajtót a kulcs. Az ajtó mögötti szobában a falon egy lépcső, ami az idő, ugrik a csúcsra. A további útját áll ugrás a szegélyek a falak, hogy a központ és vissza. És a tetején meg kell ugrani a közepén a gomb vissza a középső. Egy ilyen ugrás jobb választani a vetülete a tengelyen, ami kell ugrani a második, majd a forgástengely, hogy nyissa ki az ajtót. Az ajtóban várja a kutyát. Úgy jelenik meg, amíg nem tudjuk, egyikük áttörni az ajtón megrepedt. Ebből ajtó ugrunk, hogy az első a szikla. Mi megy a mélyülő fal és ugorj falak között akár a platform a kő a közepén. Mászni a kő párkány oldalon (az egyik, hogy nem pusztul), az ő ugrik a kő a közepén a kis szobába, és onnan a fa eresz. Őket, fuss balra a falon, és ismét balra a lépcsőn felfelé. Menj előre, balra lógott a korláton, ugorj le, és Wisnu a kezét. Haladunk a sarkon, és ugrik vissza a kő platform nagynénik, és onnan lefelé a lépcsőn. Fejtetőre és ugorj át az inga a bár és a földön. Ez fut a fal mentén egy kötelet a swing, futni és ugrani. Fuss előre a falon, menj le a létrán, és mássz fel a kőre párkány bal (nézve a nagy csarnok), majd futtassa fel a falra, és a kezében Wisnu. Mozog a bal sarokban, ugrunk vissza, alul, bal és polzom ugrás a földre.

A következő találkozó Dahak. Futunk a lyukon keresztül, kapcsolja be a falon a kötél egy kötelet, és ugrik előre - itt vízesés, amely mögött lehet elrejteni. Futunk a fal mentén a gombra, és azonnal elkezdi ugrani két fal közé. Az emeleten tönkre kutyák és katonák tovább menekülni. Mi ugrik a folyosón előtt, és fut. Futunk az egész gödör egy kötéllel, akkor csak a falon, és találjuk magunkat a portálon. Aktiválja a választott billentyűk kombinációjából áll. Mi esik a múltban.

Elhaladunk a csapdák és a mélyedésekben, ugorj át a törött híd, óvatosan leereszkedünk a pont, ahol a fejlett fal (azt kell újra ugrani faltól falig). Mi futott a következő lyuk és látni előttünk egy olyan eszköz, amely, ha az idő, hogy csatlakozzanak egy gombot, az őrök meg fog halni a tüskék a padlóról. Úgy fut, és látni a Gólem, aki dob égő kutyák. Ahhoz, hogy megkezdje a bal oldalon (ha szembe a Gólem), és várja meg, amíg a végén, amikor a következő bomba fog repülni itt. Ugrál, és elpusztítja a falat, és felszabadítja az utat a következő frissítés az élet. Elhaladunk a csapdába, és kap egy frissítést. Fuss a jobb és kap hozzáférést a szobában a szökőkút és a kart. Miután a kart tolni, a falon a felvonó csökkentjük. Fuss hozzá a kerék. Felmászni, és ugorj be a szobába, ahol a lógó közepén a kő. Mi mászni a lépcsőn felfelé, ugrik a kő (elhelyezni, hogy fedezi egy kő gólem), és várja meg a következő dobás. Megnyomása után a kutya robbanó, néhány kő fog leesni, és fölé emelkedik. Mozgó így lenni a terület előtt a fal és a folytatásban. Vele a falra, hogy a következő, majd a lépcső felé. Mi megy fel a kart, turn és aktiválja az egyik fogaskerék a gép. Most ugyanezt kell tenni a második. Ehhez osszuk el a tégely és hordók, blokkolja a folyosón, és futott egy emelkedő falon a párkányra. Mivel legördülő rotációs nyúlványok (alul), és mikor fog fordulni, soskolznom a vízszintes sáv.

És ugrik elfordul egy vízszintes sáv az eresz, és újra hajlik a sarkon egy vízszintes sáv. Most éri el a folytatásban - van egy másik platform egy lógó kő. Mi nem ugyanaz, mint az előző. Az emeleten ismét, a kart, és aktiválja a második sebességfokozatot. Emelkedő falakon futott először a földre, majd a harmadik csoportban. Forduljon. A fal fut a kijelölt helyén fogaskerekek és az ő mászni az ablakon keresztül. Ran a fal mentén a katona, le a lépcsőn, ugorj át a platformra, majd futtatni a fal mentén az azonos platformon. A szélén lóg a keze, és mozgassa jobbra, ugorj le, még alacsonyabb. Gólem újra. Óvatosan, most is dobja, és akkor, és még az első alkalommal zashvyrnut szünet - ne felejtsük el, hogy visszatérjen az időt. Akkor megyünk a fogaskerekek, hogy örvénylő mögött a szörny, és futott a fal mentén felmászni a bárban. A keresztléc, egy vízszintes rúd, egy fal, egy vízszintes rúd, vízszintes sáv, létra. Mi mászni. Fuss fel a falra, és ugrik a kart, hogy álljon a hídon a fő karját. Kapcsolja be a gépet, és menj át a kinyílt ajtón. Végigmenni egy pár kereket a falon fut le csúszik zászlók, ugrott az egyik a másik az alján, újra és újra a kocogás zászlókat. Mi megy a terület egy lépcső közepén, le a lépcsőn, és ugrik a bár a kerék a szökőkút. Menj a széle a jobb oldalon, a kezében Wisnu, menj le az alacsonyabb és alacsonyabb. Hagyjuk a kaput a híd a Gólem. Ezúttal nem tud harcolni vele, de csak megkerülni, és megy tovább az ismerős úton az eresz a bal sarokban. Valamint a szegélyek, és ki már a kút, egy csapóajtón a nagyterembe, ahol Kyle ad Prince kard oroszlán.