Független nyaralás gyerekekkel Bajorországban

Pick térkép szálloda Münchenben a dátumokat

és indítsa el a következő olcsó jegyeket előre - azaz, most azonnal! Vagy fizessen és ajánlatokat kapni a kijelölt útvonalakat a posta.

Szeretném megosztani az első és leginkább ne felejtsük el, egy utat Európába. Utaztunk a gyerekek 8 és 1,5 év. És talán valaki ezt az információt úgy tűnik, különösen hasznos.

Üdülés Bajorország gyerekekkel. München Állatkert

Ugyanezen a napon, amikor beszorult az interneten, hogy dolgozzon ki egy tervet az útvonal, ez volt az első alkalom számunkra, és foglaljon szállást, és vásárol egy repülőjegyet és a vízum. Sok szempontból ez segített abban, hogy a webhely „Európában.” Köszönöm szépen.

Visa Németországba új útlevelet

Furcsa nehézségek merültek fel, annak ellenére, hogy a vadonatúj útlevelek ügyes. Gondosan megvizsgálta a jelentkezési folyamat révén a vízumkérelem Center Németországban Moszkvában Shabalovke és összegyűjtötte a szükséges dokumentumok: útlevél (a férjem, lány), másolat születési bizonyítványok és az eredeti, egy másolat a házassági anyakönyvi kivonat és az eredeti példányt a tulajdonosi igazolás és az eredeti, példányban orosz útlevelek szállásfoglalás szállodák München, elektronikus repülőjegy oda - vissza, biztosítás, bizonyítványok munkahelyek, igazolások a bankbetétek és a szponzorálás írni a gyermekeknek. Ahhoz, hogy egy találkozót, és a kijelölt időben jött, hogy átadja a dokumentumot.

Üdülés Bajorország gyerekekkel. Lake Bajorország

Megvan a vízumot öt nap után, az utazással töltött napokat, de már több, és nem volt szükség.

Az út a bajor Tatár

Mi már nagyon érdekes. Tatár Moszkvába vonattal, onnan repülővel Münchenbe Aeroflot A Sheremetyevo. Olyan ez, mint a fedélzeti szolgáltatás, finom ételek, és a gyerekek bemutatta a készletek, mint egy ajándék (táska, de a játékon belül, ceruzák, szerény színezés), a legidősebb volt ragadtatva. A legfiatalabb aludt egész úton oda és vissza.

Sheremetyevo repülőtéren. Bajorország Utazás gyerekekkel

A 16-40 helyi idő voltunk a repülőtéren Münchenben. Gyorsan telt az útlevél-ellenőrzés, megvan a poggyász és a babakocsi, és bement a repülőtér is. Gyorsan megtaláltuk a vonat, és elment S8 Münchenben is.

Szállás München

Éltünk a Dolomit szállodában. Közvetlenül a főpályaudvar München. A legfontosabb, amit én vezetve a választás, a helyét. Mi sokat utazott, és nagyon kényelmes volt, hogy menjen vissza a szállodába csak érkezése után a következő kirándulás Németország.

Vasútállomás Bajorországban

Lefoglalt szállását booking.com. A szám minden várakozást felülmúlt, már lefoglalt kétágyas szobában a kényelem, míg a gyerekek értelmében ingyenesen szállhatnak ágyban velünk, és a kiságy, de van egy háromágyas szoba gyermekágy és egy kanapé az alku. Nagyon tágas és tusoló.

A kulturális program Bavaria

Az első nap fáradtak voltunk az útról, tegyen egy sétát, talált egy bolt étellel és pihentetik. A második napon mentünk Nürnbergben. Bajorország vette a jegyet, felszállt a vonatra, és majdnem két órán keresztül ott voltak.

Ebéd egy étteremben München

Megjegyzem, hogy a ház rajzolt nekünk egy grafikont a mozgás segítségével honlapunkon bahn.de soha nem sikerült, kivéve, ha a platform száma megváltozott, de ez nem volt szörnyű. A régi Nürnberg fallal körülvett és sokkal kisebb volt, mint vártuk.

Ahogy sétáltunk, mentünk egy étteremben. Mi megrendelt ebédet és meglepte a mérete részletekben. Több mi nem rendeltünk külön-külön, alapvetően egy része a második az első, és ez elég a négy. Aztán vett egy hosszú séta a város körül. Lenyűgöző városban.

Állatkert és a müncheni központjában

München Állatkert valamit, sétáltunk ott öt órán át, és nem akarja elhagyni. Azt sem tudom, hogy mit válasszon egy fotót a jelentésben, minden jó! Aztán mentünk a központba.

Független nyaralás gyerekekkel Bajorországban

Séta a müncheni állatkert gyerekekkel

Itt nem elsősorban tetszik, mert zsúfolt, a gyerekek nem volt hová futni, és mi nem, különösen, mint ezeken a helyeken.

Füssen, Schwangau, Augsburg, Berchtesgaden

Négy nap. Füssen. A menetrend célja az volt, hogy két órán keresztül nonstop voltunk Füssen. A legtöbb zárak megrendítették a természet és a tó. Miután sétáltunk Schwangau Füssen, esőnek, de nem ideges.

Szerint a bajor családi

Ötödik nap. Nincs semmi mondani. Az egész napos eső volt. És mentünk bevásárolni Augsburg. Vettem egy csomó baba ruhák nagyon szép és olcsó ez Bajorországban. Vettünk egy sor ágy szülők.

Bajorország. A kirándulás a Chiemsee-tó gyerekekkel

Hatodik nap. Aztán arra vállalkoztunk, hogy a nagyon hosszú és kalandos utazásra. Az a tény, hogy mi volt tervezett a Nymphenburgi, de a szépsége Schwangauban és Chiemsee annyira lenyűgözte számunkra, hogy azonnal bejutott az interneten, és tervezni az útvonalat, és a reggel 7 már versenyzett a Berchtesgaden váltással. Idő nem véletlenszerűen kiválasztott, mint volt egy napot, és a bajor jegyet járt reggel. Azt sem bántam, hogy odamentem közel három órán keresztül.

Független nyaralás gyerekekkel Bajorországban

A bajor tavak Tatár az egész családnak

A Königssee mentünk az első villamos a templom Szent Bertalan, majd Saleta. Tértünk haza nagyon fáradt, de boldog! A hetedik napon. Meglátogattuk az akvárium, Olimpiai Park, vette a dolgokat a szállodában, és elment a repülőtérre.

Én már néztem a változó időjárási körülmények Bajorországban, és vettünk meleg ruhát, de nem használják a korai időkben még fagyott. Az elején volt 15 fok, majd kitisztult egy kicsit felmelegítjük. Moszkva elhagytuk a 30 fok, és a bajor vártunk + 15. A nürnbergi vagyunk rettenetesen hideg.

Független nyaralás gyerekekkel Bajorországban

A legidősebb lánya vette a kabátot, és elmentem a férje zakóját. A legjobb az egészben az volt fiatalabb, persze, mi vitte legfőképpen ruházat (kicsi).

Javaslatok, ajánlások utazók gyerekekkel

1. A legnehezebb, hogy táplálja a gyerekek. Az egyetlen módja véleményem foglalni mindegy lakás és főzzük legalább este is. Mégis mi szembesülnek azzal a ténnyel, hogy számos kávézó a külvárosokban nincs menü angol, és az ételt kellett választani véletlenszerűen egy ismerős szót vagy elmagyarázni a pincérnek.
  2. Az árak az élelmiszerboltokban Bajorországban különbözőek, vannak olcsó szupermarketekben, mint a Netto, van véleményem az árak nem különbözik a miénktől, csak euróban számított.
  3. Jegyek a vonat pedig rendszeresen ellenőrzik, akkor jobb, ha a jegy kéznél. A legérdekesebb dolog a metró jegyek soha nem ellenőrizték.
  4. A babakocsi lehet utazni szinte bárhol, mindenhol vannak, mozgólépcsők, és ha nem, jóindulatú németek igyekeznek ragadhatja a kezében a babakocsi és emelje fel a létrán, így én már többször, ha a férje nem volt ott.
  5. Rendkívül kényelmes vonatok, vannak speciális helyek tolószékben, automata WC.
  6. Sok városban egy csomó ingyenes nyilvános illemhelyek, ami kényelmes a gyerekekkel.
  7. Utazás először - vásárolni repülőjegyet a lehető leghamarabb, így menteni, ha podgadat értékesítés, amely azt fogja csinálni legközelebb.
  8. Valójában azt akarom mondani, hogy ki fog először, kérjük [email protected], ha tudok, segítek minden információt.

Többet a témáról mentünk

Valery, köszönöm egy érdekes történet! Meg akartam kérdezni egy utat a Königssee, ahogy utazott. Azt, hogy a vonat a változás, néztem a helyszínen, ahol bahn.de idő vonatok között nagyon kicsi, félek, hogy összezavarodnak az állomáson, mert Azt tervezzük, első önálló utat!