Hurghada paradicsomi szigete

Miután megkísértettük, hogy milyen sziget volt. Korai reggel az átvétel a csoportunkat Hurghada kikötőjébe helyezte. Ott, ha kívánja, kaphat egy maszkot csővel és bordákkal. Mindannyian voltunk a sajátunk, így azonnal elmentünk a fedélzetre. Itt vannak ezek a hajók, mint a fotón, menj a Paradicsom-szigetre.

Az utazás körülbelül egy órát vesz igénybe. Te pofotkatsya vagy napozni a hátsó fedélzeten. Én inkább csak csodálom a tengert, érezzem a sós széleket, és rájövök mindent, ami most velem történik.

Előre a PARADISE felirat szerepel - hajózott!

Hurghada Paradise Island

Minden turista várja! Tényleg most azon a homokdűn túl, a barna hegy mögött csodálatos oázis nyílik meg. Az elképzelés már lenyűgöző öbölben áll az azúrkék vodichkoyval, magas pálmafákkal, mindent elborít a virágok és a növényzet, a vízesések, a trópusi állatok ...

Tehát az egyiptomiak paradicsomi sziget

Ellentétben a világos elvárásokkal, néhány elhagyatott tengerparton ültetünk el. Sok ember, a világ minden tájáról érkező turisták, forró homok, nem egyetlen pálmafa vagy centiméter árnyék.

- Tehát 2 óra szabad időd van! A vezetõnk kiált és elfut.

Paradise Paradise Island

A "paradicsom" tengerpart szélső sarkában gyakorlatilag nincsenek emberek. Csak a hajók. Kétszer nem gondolkodtam, úszni kezdtünk. Felhúzták a maszkjaikat, és elhúztak. A Vörös-tenger víz alatti világa túl van a versenyen! Sehol máshol nem láttam olyan sok változatos tengeri lakót!

Snorkeling a Vörös-tengeren

A snorkeling óra alatt észrevétlenül repült. A hátán már kezdett zörögni az égő naptól. A tengerpartra érkeztünk, és elmentünk a tengerpart túlsó oldalára. By the way, egy pálmafa a "Paradise Island" még mindig létezik!

Hurghada paradicsomi szigete

Becsülje meg a méretet. Van ott egy kis ember

Csak ez a pálmafa álom. Zamufufirovannaya antenna torony a mobil kommunikációhoz. Eközben a part másik végén a bár nádtetős teteje jelent meg. Kiváló! Egy hideg sörtől kezdve most senki nem volt hajlandó!

A sör alkoholtartalmú volt. A bárban alkoholmentes italok nincsenek. Vett egy Birell dobozt $ 3 / darabért - és köszönet érte! A szigeten elfogyasztott ételek és italok nem szerepelnek a túraárban. De a jachton megígértük vacsorát.

Hurghada paradicsomi szigete

Ez a felejthetetlen nyaralás egy paradicsomi szigeten Hurghada befejeződött. A csónakon régóta várt árnyalat és hűvös volt. A szigeten való gondtalan nyaralásunk során a szakács vacsorázni kezdett egész csoportunkon. Miközben ettünk, a hajó közeledett a korallzátonyhoz, itt a nyílt tengeren úszhatsz!

A fürdőzés csak egy órát jelent. Nagyon kevés! Mint mondtam, a víz alatti világ ezeken a részeken összehasonlíthatatlan! Íme, amit a víz alatt láthat:

Hurghada felé tartó úton a turisták újabb tengeri kalandot vártak - a halászatot! Nem vagyok rajongója a halászatnak, szóval nem vettem részt a szórakoztatásban.

Hurghada paradicsomi szigete

Hurghada megjelent a horizonton!

A kérdés megválaszolásához érdemes elmenni a paradicsomi szigetre Hurghadában. Még mindig igen. Az úgynevezett paradicsom minden kellemetlensége ellenére több örömet szereztem a tengeri séta és a búvárkodás terén. Egy kirándulás a Paradise szigetére egy jó alternatíva a szárazföldi kirándulásokra Hurghadában. A fedélzeten az üdítőital és az ebéd árában foglalt hajó. És maga a turné személyenként 40 dollárba kerül.