Spice ültetvény, Dudhsagar vízesés és elefánt

Ma kirándulást tartottunk Tara-ból és szórakoztató napot töltöttünk. Először megérkeztünk a fűszerek ültetvényére. Itt üdvözöltük a vidám táncokat, a virágok nyakláncát, és még virágokkal is megszórtak. Vidám előadás:

Ezt követõen egy rizzsel, rántott burgonyával és mangólevelû reggelivel tápláltunk. Egy kemény vezető, aki nagyon jól beszél az oroszul, izgalmas kirándulást tesz.

Elmondta az úgynevezett "jogi kábítószer" -versenyről. A gyümölcsei egy darabig rágnak és köpnek ki. Egy pohár whiskyt cserél. Egy ilyen könnyű drog. Nem próbáltuk 🙂

Spice ültetvény, Dudhsagar vízesés és elefánt

Megmutatta a citromfüvet, amely hozzáadódik a teához.

Megtanultuk, hogyan nő a bors, és hogy kiderül, fehér, fekete, piros ...

Az útmutató megmutatta nekünk a kurkuma gyümölcsét, amely csak az ételek színezésére volt szükség.

Spice ültetvény, Dudhsagar vízesés és elefánt

Ananászként nőttünk. Kétféle ananász létezik. A zöld egy fiú. A sárga lány. Férfi jó fogyásért. Egy női növényt ültetnek, és egy növényt fejlesztenek ki. Az első két év nem hoz gyümölcsöt.

Megnéztük a piri-piri borsot. 2700-szor erősebb, mint a chili. Nem eszik meg. Adjuk hozzá az olajat. Aztán egy pár csepp az ételben az élesen.

Forró bors Piri Piri. Capiscum frutescens.

A Piri-Piri bors egy madárfajú afrikai alfaj. A portugálok mintegy 400 évvel ezelőtt fedezték fel. Bár a pontos származás nem ismert. Afrikában még mindig vita van arról, hogy a portugálok először paprikát importáltak Afrikából Európába, majd Dél-Amerikába vitték. Mások úgy vélik, hogy minden pontosan ennek az ellenkezője. Ugyanakkor közismert, hogy valamivel később borsot találtak Dél-Afrikában: Zimbabwe, Botswana, Malawi és Mozambik. A Piri Piri bors fő beszállítója volt a volt portugál telepek - Angola és Mozambik.

A név Piri Piri, ami Swahili édes paprikát jelent, számos afrikai szinonimát tartalmaz peri-peri, peli-peli, attól függően, hogy Afrika mely része származik. Ezért, amikor egy kicsit más helyesírással találkozunk, ne hibáztassuk a fordítót, általában nem az ő hibája. 🙂 Bár a portugál nyelvben a "piri-piri" szó helyes.

A paprika alapján Piri-Piri készül az egykori forró mártással, amely eddig a legfinomabb füstölt csirkemell. A felhasználás teljes élettartama az, hogy amikor madár sütés közben a hús elnyelte a csípőt, egy bizonyos csirke illatot eltávolítanak. A többiek, ahogy mondják, a történelem öröksége.

A kirándulás interaktív része is volt. A férfi felmászott a pálmafára:

Én is megpróbáltam. Jól értem 🙂 A legfontosabb dolog a hangsúly a rongyra

Általában nagyon érdekes volt. Itt nem írtam le minden olyan növényt, amelyet láttunk és nem helyeztünk el minden képet. Mert sokan voltak, a túra után meredek vacsora volt a banánlevélből készült lemezeken.

Ezután átmentünk a Bhagwan Mahavir rezervátumra, ahol a Dudhsagar vízesés található.

Egy off-road autóra vittünk a vízesésre. A vad dzsungel mellett haladtunk. Körülbelül negyven percig mindenféle kuchugurban utaztunk:

Ezután egy másik séta a sziklákon vietnámi nyelven 10 percig, de megérte. A vízesés csodálatos.

Spice ültetvény, Dudhsagar vízesés és elefánt

A Dudhsaghar vizeit, amelyek 310 méter magasságból esnek, számos apró, fehér permeten vesznek körül, ahonnan a fúvókák fehérnek tűnnek.

A helyi legenda szerint egy bizonyos hercegnő szeretett volna vízkezelést folytatni a tóban, majd rituálisan tejszínttette a tejet, előkészítve egy arany üvegben. Egyszer, míg a nedves fürdés után a negligee és egy kancsó a kezében, a hercegnő észrevette, hogy egy fiatalember figyeli a fák mögül. A hercegnő zavartan elpirult, és a hercegnő egy csésze tejet öntött a vízbe, hogy valamennyire lefedje a testét. A Dudhsagar vízesés a folyó vízfolyásokon keresztül áramlott (a név "tej óceánként" fordul elő).

A Dudhsagar az egyik legnagyobb vízesés Indiában, a Nyugati Ghatok lábánál, 60 km-re Panajiától, 100 km-re a Vagatortól és 120 km-re az Arambol-tól. A vízesés közelében van egy vasúti híd, amelyen a vonatok haladnak.

Rengeteg ember van itt is 🙂 De a gyerekek még úszni 😉

A tartalékban vannak tigrisek, pánok, mongúzok, szarvasok, sügércseppek, királyi kobrák és sok más állatfaj. De a tartalék állatvilága leggyakoribb képviselői makákók. Az állatok takarmányozása tilos! A park igazi paradicsoma az ornitológusoknak, és csak a madármegfigyelőknek - több mint 200 faj van.

Annak ellenére, hogy a majmok etetése tilos - mindenki táplálja. Nos, mint mindig, bár 🙂

Spice ültetvény, Dudhsagar vízesés és elefánt

A vízesés után mentünk az elefántokba, Goa időjárása boldog volt. Pontosabban egy szerencsétlen állat lánccal a lábán.

Elforgatott az elefánt. Az elégedettség kétséges. 600 rúpia ára. De ha egyszer megpróbálod.

Az út haza közel öt órát vett igénybe taxival. Köszönöm természetesen a Tara Travel-től származó útmutatónkat, akik úgy döntöttek, hogy meglátogatják az irodát, még mindig úton van. Ugyanakkor állt, mert neki a forgalmi dugók. Mivel ma éjjeli bazár volt, mindenki ott ment. De mindazonáltal a nap sikeres volt. Sokan megtanultak új dolgokat. Sok dolgot néztünk meg és sok mindent próbáltunk.