Holt-tenger, vagy ahol ne menjen kisgyermekekkel, travel4kids, travel4kids

Ez a nyár, jegyeket vásárolt Tel Avivba, elmentünk Izraelbe - én, a férjem és a négyéves lánya. Rendelkezésre áll - 11 nap, tervek - gromadyo, vágyak - a tenger.

Természetesen, mint mindig, meg akartam ölelni a hatalmatlanságot, és mindent látni, mindent, így béreltünk egy autót a repülőtéren és határozottan előre haladtunk.

Sok helyen a vízszintes oszlopok "térdén" álltak a vízben - érdekes volt látni, hogy a só milyen új helyeket foglalt fel, felkapaszkodott a fán és egyfajta "ruhát" hozott létre. A tengerben szél által véletlenül elhagyott ágak illusztráltak egy iskolai kémiai tankönyvből, és otthon kínáltak kísérleteket a sókristályok termesztésében. Őszintén szólva, amit én láttam, kissé összetörtem. Nagyon, nagyon jól éreztem a hatalom, a sós tenger erejét - annyira félelmetes volt. A "figyelem!", "Figyelni", "ó" és "ah" lánya filozófiai szempontból az oldalán nézett ki, és általában nem reagált arra, amit látott - jól gondolom, ?

Pihenés után reggelizni mentünk a turista Holt-tengerhez. Arad található a tengerszint feletti magasság 500 m tengerszint feletti magasságban, meg kellett lemenni a jel -300 m Útközben volt néhány megtekintésére állványok -. Persze, még nem telt el őket, és nem hajtott, megáll, és csodálja meg - sivatag, homok és kövek , alatta - a tenger, színes és vonzó.

Általában, amikor végül lement, a kíváncsiság és a vágy, hogy úszni már a csúcs, de mégis egy mazochista törekvés telt el a Ein Bokek és megfordult, hogy a botanikus kert Ein Gedi. Hihetetlen élmény - az egész felperzselt sivatagban, és állni a közepén mindez sárgasággal és élvezze a sokszínű fák árnyékában, megcsodálta virágok, belélegezni a tengeri levegő, úgy érzi, az élet minden sejt ...

Általában azt feltételezzük, hogy a tenger incidens nélkül jött. Megváltoztattuk a ruhákat és késedelem nélkül elmentünk a vízbe. Lány, természetesen, mellényben. Apa szerencsére tétovázott a tengerparton, majd eldöntötte, hogy megvárja, amíg fürödünk, majd magunkat ragadjuk.

A figyelmeztetések millióinak ellenére a gyermek nem tudta visszatartani magát és elkezdte emelni a tengervíz permetét. Csak néhány másodperc - és egy lánya, aki a sós víz a szemébe kerül, lehagyta az egyensúlyát, bultyhayas a vízben, sikoltozva arról a tényről, hogy süllyed (igen, a tengerben, ami gyakorlatilag lehetetlen, hogy elsüllyed, és egy felfújható mellény). Pánikban a gyermek ivott víz ... Az a tény, hogy láttam egy sós hegyet a szememben, nem emlékszem. És mindez megtörtént, amíg eljutottam hozzá - csak néhány méterre voltak elkülönítve. Megbántam, és játszott a tényező, amely még nem sejtettem, hogy a gyermek úgy érzi, - a tudatalatti emlékek normál tengervíz, ne aggódj, gondolom, egy kicsit beszállt, úgyhogy nem különösebben siet. Ugyanezen okból elkezdtem nyugtatni a gyermeket, és nem azonnal elszaladni friss vízbe, és mosni mindent, ami mosható.

Minden véget ért - a strand fele a lányom sírásához futott, és egy hetet megelőzte a kezeléseket: itt van neked, lány, alma-szőlő-cukorka, csak ne sírj olyan hangosan és sértő módon. Megmostuk a szemünket, ivóvizet öntöttünk a gyermeknek. És csak akkor tudják meg, hogy kiderül, hogy ilyen esetekben szükség van a mentők munkabizottságára, mert a nagy mennyiségű víz, amely beléptek a testbe, a következmények nagyon, nagyon ijesztőek lehetnek. És csak akkor, amikor ismét bejutottam a tengerbe, megpróbáltam az íze érdeklődésének kedvéért - kiderült, hogy nem volt sós, meleg volt. És csak akkor értettem megérteni, hogy mit éreztem a gyermekem, amikor elfojtotta a Holt-tenger gyógyító vizeinek pánikot ...

By the way, a férjem azt mondta, hogy a világon semmi nem ért egyet, hogy menjen a tengerbe, a második alkalommal - arra korlátozódik, hogy az első két percben, és nem volt hajlandó bemenni a vízbe újra úgy, hogy tudtam venni egy képet róla a sajtó: a víz hőmérséklete szinte ugyanaz, mint a levegő, nincs frissség, megkönnyebbülés vagy kellemes hidegség a Holt-tengeren. Nos, a víz íze, és a sajátos tengerparti homok tett a nyaralás a tengerparton Marathon beállításával checkmarks: itt voltunk, próbáltam, tudjuk.

Ha elolvasása után az én történetem, úgy dönt, hogy nem megy Ein Bokek, ne aggódj - Izrael több száz más helyeken, amelyek érdekesek az Ön és gyermekei - mi például az egész családnak van egy csomó öröm a műhelyeket csokoládé gyárban, ahol a lánya készül ehető kép készült édességek és csokoládé, örömmel kört kenu a vizek a Jordán meglátogatott több állatkertekben, meglátogatta különböző kibucok, ahol a gyermek képes volt, hogy első kézből, amit a ház megfigyelt csak képeken vagy monitor - a hegyek banán fürtök, f becenevek pálmák, mangó bokrok és még sok más.