Visszajöttünk!

Itt vagyunk otthon. Ezúttal szokatlan vakáció volt, még a vége is. Általában mindannyian unalmas vagy nem akarsz hazamenni, és amikor visszajössz, a dipressnyak legyőzi. És ezúttal valami szokatlan, mintha a film forgatókönyvén haladna, és minden a megfelelő időben történik.
Tegnap általában minden mágikusan jó volt. Úgy tűnik, mintha valami újdonság lenne, de minden más volt. A medencében valahogy különös móka volt, valahogy sokat vásároltak a tengeren, Liska homokból hihetetlen barikádokat épített (és majdnem két hétig sem épített), a tenger nyugodt volt. És bár mi különösen kedveltünk a hullámok estéjén, tegnap - az utolsó napban - nem akartam leomlani, és a tenger úgy tűnt, hogy ajándékba lendülünk, és csak hajóztam. Az elmúlt két napban hihetetlen hő volt, és rémülten azt hittem, hogy még 18 órakor, amikor a bőröndökön kilépni kellett, egyszerűen csak ostobák lennénk. De tegnap a nap nem volt fülledt, szelíd, és bár hűvös, nem hívható, de biztosan nem olyan forró. Tehát 6-ot vásároltak, majd megváltoztatták a ruhájukat, dinnye evett a medencében, és a busz elhozott minket.
Szerettük az egész utazás szervezését Jet2Holidays programmal. Bár először utaztunk egy teljes turnéra, és nincs semmi összehasonlítás, de még mindig nincs mit panaszkodni. Minden időben, kényelmes, világos, és nincs semmi aggódnia. Szóval még mindig izgatott vagyok. Anyám és nagynénje elvitt minket a buszon, és annyira szomorú volt elhagyni, de valamilyen okból nem volt szomorú, hogy elhagynánk ezt a helyet. Mintha pontosan 14 nap volt ugyanazon a határon, amikor minden tökéletesen kiderült. És a Dalaman-i gyönyörű, sziklás út mentén haladtunk. Egy évvel ezelőtt még azt sem gyanítottam, hogy Törökország ilyen szép.
Aztán megérkeztünk a repülőtérre, és csodálkoztam az árakon. Wash - ez Európa legmagasabb ára az európai repülőterek között. Néhány podnesnevnye ára volt. Általában naiv módon hittem, hogy egy üveg borot vásárolok a fennmaradó lírákért, ami ott van). Ott egy csésze kávé több volt, mint egy üveg bor, koroiot vásároltunk a szálloda közelében. (Nagyon finom bor, egy másik felfedezés számomra - nem csak tudtam, hogy vannak török ​​borok, még inkább meglepődtem, milyen kellemesek voltak, puha, öröm volt inni).
Aztán 5 órán át repültünk és fél óra sem tudott leülni a köd és az eső miatt. A kapitány azonnal figyelmeztetett minket arra, hogy Angliába térünk vissza, és emlékszem, hogy Angliában esett az eső. Egy pillanatra a kapitány bejelentette, hogy ha 10 percen belül nem ülünk le, akkor a repülőgép Manchesterbe repül, hogy leszálljon. Abban a pillanatban még csak nem is tudtam, mi a legjobb - és nem akartam Manchesteret, és az az érzés, hogy kockáztatunk az életemmel, szintén nem ment el. Ennek eredményeképpen remegett, hogy úgy tűnt, a samolet most összeomlott, de még mindig leült. És még az angolok is, akik általában nevetnek és viccelődnek, ebben a pillanatban örömmel tapogatják a kezüket a leszállás során, és a remegő hangon, hogy mindannyian leültünk.
Nem volt olyan érzésem, hogy nem akartam elmenni, bár annyira szomorú volt az anyámmal. És mihelyt haza jöttünk, bár esőben és szélben, de valamilyen oknál fogva nem volt olyan érzés, hogy vissza akarok menni. Ez a béke a lélekben. Csak fáradt, és az alvás vadászik és sokat csinál. De van még néhány napom a háztartási feladatok elvégzéséhez, majd az őrült ritmus megfordul. Időközben a lassú alkalmazkodás az ünnep után és miközben teljesen stresszmentes.

Megpróbálom átvenni ezeket a napokat képekkel, és valahogy felépíteni a vakációnkat. Bár nem tudom elképzelni, hol kezdjem.

Tehát, ha vannak konkrét kívánságok, kérlek írj, leszek ebben a sorrendben és feltöltem a rekordokat.