Moszkva, hírek, a metró-moszkvai csapat 6 méteres rámpával dobta el a 2019-es piros bika ütemben

Moszkva, hírek, a metró-moszkvai csapat egy hat méteres rámpával dobta el a 2017-es piros bika ütközőt

Csapatunk a Red Bull Flugtag hat méteres rámpáján levehette a repülőgépet, amely kecsesen lebegett a Vitorlás-csatornán. Két egész nap alatt a csapat majdnem letelepedett az úgynevezett Flugtag repülőtéren a Csatorna szigetén. Rajzokat és ötleteket a fesztivál házi repülő gépek kész volt sokáig, de gyűjteni a hajó-léghajó „Metrolet” ezer golyó, elkezdtünk egy péntek és vasárnap este elhagyta a területet csak hét óra.

Mint bármely kollektív munkában, bizonyos esetekben nem jutottunk megállapodásra bizonyos kérdésekben. A legnehezebb volt váratlanul összegyűjteni a rácsot a golyók számára, és kitölteni. Az utca áruló sötét volt, Vasya és Maxim pedig a szerkezet ugyanazon részének alternatív verzióit készítették, mert nem tudtak egyetérteni. Természetesen a barátság győzedelmeskedett a vitában, de még mindig Vasya nem volt hiábavaló főmérnök-tervezőnk és kapitányunk, így végül betartották az utasításait. A második probléma a labdák voltak, amelyeket egészen az éjszakaig tartottunk, mert reggel a hólyagot a rendezők irányában a helyszínen nem lehetett volna.

"Olvasóink kedvéért készek vagyunk egy torta megtörésére."
A "Metrolet" csapat mottója

- Srácok, messze elmentek menni? - kérdezte más csapatok tagjai, szemmel nézve a hétméteres "kolbászt" a márványból.

- És tudsz egy labdát, lélegezni? - megkérdezte másoktól, és összekevert minket a megváltozott vékony hangokkal.

Természetesen azok a néhány óra, amikor sikerült aludni, személyesen álmom volt, mivel a rács üres. Minden kiderült, hogy nem olyan rossz, de a hélium még mindig elhajtott, és a labdák a földre húzódtak, ezért már régen bizonyítottan "befejezte" azt - fújta a golyókat a rácson belül.

- Ez az a ritka eset, amikor az extra száj nem felesleges, - viccelődött, rajzolva az egész csapat támogató csapata segítségével.

Sajnos az ötletet, hogy a labdákat a repülés közben szabadon engedjék el - nem akartam eltömíteni a vizet, mert hélium nélkül egyszerűen elesnek.

A "Hűvös most vagyunk, majd ugrálunk" szakaszokba lépve "Oh Istenem, nem fogunk sikerülni!" és miután megkaptuk a jót a műszaki bizottságtól, végül felöltöztünk a jelmezekre, és a rámpa felé tartottunk. Az ötlet szerint a pilóta, a szerkesztőbizottság személyisége nem engedhette meg, hogy unalmas híreket - unalmasságot, szemetet és melankolót - fedezzen fel. Miután festett egy epikus csatát, eloszlattuk a "Metroletet" és miután a pilóta felkészült az ugrásra. A rámpa széléhez közeledve rémülten rájöttem, hogy sokkal nehezebb ugrani, mint oldalról nézni. A csapat többi részének a vízbe juttatása önkéntes volt, de miután beleegyeztek, hogy ugorjon, nincs helye visszavonulni.

7 méter volt a repülőgépünk "Metrolet" repülésének hatóköre.

A repülés egy örökkévalóságig tart, de az első dolog, amit látott, egyre inkább a hajónk, anélkül, hogy egyetlen sérülés, csendesen lebeg a vízben - így nem volt hiábavaló, és Vasya - egy zseniális mérnök!

- Láttad? Úgy tűnik, a hajó az egyetlen, amely teljesen elmenekült a hullóhelyről! - Nagyon örültünk a parton.

Tervezésünk hatótávolsága hét méter volt, és ez elég tisztességes eredmény a szárny nélküli eszköz számára. Igaz, hogy nem vettünk részt az ülések elosztásában, de a "Fearless Partner" jelet nyerte el. Gondolj az elképzelésre a következő alkalommal!

Kilépésünk 1 óra 44 perc.

Elindítottuk a hajó irányítható "Metrolet" -et. amely először el kellett menekülnie a törekvő unatkozó hírektől.

- Ellentétben repülőgép léghajó lehet lógni a levegőben, mint szükséges, és egy tisztességes szél - repülni Párizsba, bár - magyarázza a mérnöki ötletek, a vezető tervező és pilóta, fotós Basil.

Percről percre járni fog. A kezdet 14:00 órakor kezdődik.

Egy másik közös vicc volt a csapatunkban, hogy legalább hat méterre repültünk. le a rámpáról.

A fesztivál győztesét három paraméter határozza meg - a repülés tartományát, a légi jármű kreativitását és a rámpán lévő show-csapatot.