Veliky Novgorod és az öreg Rusu autóval hétvégén

Az első nap. Veliky Novgorodba költözött. Látogatás a "Vitoslavlitsy" és a Szent György-kolostor. Ugrás a Retle-re

Szentpétervárról Veliky Novgorodig elég gyorsan aludt. Szerencsére a távolság nem jó, csak néhány száz kilométer. Az egyetlen dolog, a nyári szünet, a nagyvárosokban, mindig elárasztják a forgalmi dugók a kirándulásokon. Látnivalók Novgorod Nagy, elindultunk a visszaútra, és úgy döntött, az első napon, hogy látogassa meg a külvárosban, különösen a szabadtéri múzeum, fából készült építészeti „Vitoslavlice”, és mellett található a múzeum, Jurjev-kolostor.

Az egyik házban. istálló

Most rendben van. Sikeresen parkoltak a múzeum bejárata mellett, az első dolog, amit egy helyi kávézóban elfogyasztottunk. A teljes gyomor sokkal jobban jár. Vitoslavlitsy - egy ilyen tipikus múzeum, kisebb, mint Korel, de ugyanolyan Kizhi. Nagyon szerencsés az időjárás, meleg, könnyű és a legyek nem harapanak. A múzeum állandó üdülést, valamiféle pártot, majd esküvőt, majd kirándulást dalokkal és táncokkal. Miután kb. 2 órát töltött a múzeum megtekintésére, elmentünk a szomszédos Yuryevszkij-kolostorba.

Pontosabban - a Szent György-kolostor. Úgy érezzük, hogy udvarolnak, minden fehér, tiszta, gyönyörű, bár az emberek alig látszanak. Gyors felmérés és jegyzetek készítése után egy újabb útra indultunk, az Ilmen-tótól délre, a Retle faluba.

A Szabadító székesegyház és a Belltower

Miért éppen Retle? Olcsó házak a tó, a híres Ilmensky Glint, és a második város, hogy én akartam, hogy nézze Arzamaszi, a közelben található.

Retle Cottage Village

Veliky Novgorod és az öreg Rusu autóval hétvégén

Helyet egy ház, a többi napot töltöttünk pörkölés kebab, megvizsgálja a környezetet és sétálnak végig a tó partján, élvezve a gyönyörű tengerpart és a naplementét.

Naplemente első napja

A második nap. Egy utazás a Staraya Russa-ba. A Dostoevszkij Múzeum és a Felvidéki Kolostor látogatása.

Másnap reggel megismerkedtünk a Staraya Russa-val. A közelben csaknem azonnal érkeztünk. Régi Rúza kisváros, és fél órát vett igénybe, hogy elinduljon benne. Nincs sok látnivaló a városban, legfőképpen a város ismert üdülőhelyként ásványi források sár és lapát szolgáltatás.

Érdeklődtem Dosztojevszkij házát és Krisztus feltámadásának egyházát. Szeretem a házmúzeumot saját légköremmel és otthoni kényelemmel, gondosan átadva nekünk egy év alatt. És a feltámadási egyházban hihetetlenül érdekes ikonok vannak. Sokan teljesen egyedülállóak.

A Feltámadási Egyház kilátása

A Nagy Mártír temploma

Ezek az elvárások nem csaltak meg engem. A Dosztojevszki Múzeum elégedett volt a hangulattal, a "helyes" belsővel, semmi sem felesleges, és minden a helyén. Csodálatos benyomások.

Az F.M. Dosztojevszkij. Nappali

Az F.M. Dosztojevszkij. Ebédlő

Ugyanez mondható el a Felemelkedés Egyházról. Nem láttam ilyen ikonokat bárhol. Teljesen nem szabványos megközelítés írás, díszítés, adományok. Nagyon érdekes és a belső és külső. Az egyház a Polista és a Poros folyók összefolyásánál található, egy nagyon festői hely.

A feltámadás temploma

Polista és Poros

Végül úgy döntöttünk, hogy megállunk a parkban az üdülőhelyen. A zárt parkban, biztonsággal, befizetett bejárattal és nem akartam elhagyni a yoricot egy zacskóban, "szovjet szomorúsággal" inspirált. Elkényeztetett hangulattal elhagytam ezt a várost. Hány évig kell eltelnie ahhoz, hogy felszámolja az oroszországi "kagylót"? Megkérdeztem magamtól, válaszolok arra, hogy mennyi kommunizmust építettek ebben az országban, és ugyanazt törlik.

Visszamegyünk Retle-be.

A nap és az éjszaka többi része ugyanolyan, mint az utolsó. A tó partján sétálva figyelte, hogy a helyi kincsvadászok a sekélységeket az érzékelőkkel rohangálják, mint a fűnyírók. Tanulmányozták a part menti növény- és állatvilágot, találkoztak a naplementével és töltötték a napot.

A harmadik nap. Mihailo-Klopsky kolostor. Veliky Novgorod építészeti emlékei és nevezetességei

Reggel, egy finom reggeli után Veliky Novgorodba indultunk. Egy kicsit a város elérése előtt, azaz 20 kilométerre, elhatározta, hogy a Veraži folyó felé fordul, nézze meg a Mihailo-Klopsky kolostort.

Veliky Novgorod és az öreg Rusu autóval hétvégén

Nem tudom, hogy a turisták meglátogatták-e, de ott voltunk egyedül. Egy őr és egy "kényeztető kereskedő" találkozott velünk. Semmi sincs, amit keresnek. Ezután megmaradtunk magunknak és lassan elkezdtük vizsgálni a "földet". Érdekes, festői hely érdekes történettel. A templom lassan helyreáll, míg a szél és a különös galamb jár körülöttünk, amíg beléptünk. A szél üvöltése, a polietilén zúzódása, a szarkofág és a különös madár mindez bizonyos hangulatot idéz elő. Miután sétáltunk egy kicsit a terület mentén, folytattuk úton.

Még tizenöt perc és Veliky Novgorodban vagyunk. Mielőtt letelepednénk, úgy döntöttünk, hogy napvilágon vizsgáljuk a Kremlit. Azonnal lenyűgözte a gyalogos hídot. Nagyon fontos és nagyon szükséges szerkezet.

Ez valamilyen oknál fogva emlékeztetett a Prágai Károly-hídra, amely szintén összeköti néhány látnivalót a gyalogosokkal. Magában a Detinetekben gyönyörű, tágas, tiszta és jól ápolt. Az Arany Gyűrűvel ellentétben a bejárat ingyenes, és különösen örül az örömnek, 12 óráig nem zárja be, mint később kihasználtuk.

Oroszország millenniumi emlékműve

Az időjárás csodálatos volt, és mi lassan ment minden zakoulochki Detintsa, hosszan sokáig a múzeum középkori Novgorod található az épület kormányzati hivatalok.

Novgorod Állami Múzeum

Veliky Novgorod és az öreg Rusu autóval hétvégén

A kiállítások és a belső tér szakszerűen készült, sok érdekes elem. De különösen tetszett a csarnokok az ősi ikonokkal és az egész ikonostázzal. A hatalmas és régi ikonok kitörölhetetlen benyomást keltenek. A mai templomokban nem látsz ilyen ikonokat.

A "holmiját" a szobába dobta, ebédet kerestünk. Még a Detinets mentén is sétálgattam, megkérdeztem magam egy ízletes ételt, így szépen eljöttem a helyiekhez a preferenciáikért. Kiderült, hogy a legkedveltebb étkezési hely a "Fairy Tale" teaház. Igaz, először el kellett adnom a gyermeket az FF-nek, és hagytam őt és a kutyát a szobában. A "tündérmesék" valóban egy nagyon ügyes üzbégkonyha. Még mindig van egy pizzéria "Limoncello", de ami az olasz pizzát illeti, nem ellenőriztük.

Továbbá a program magába foglalta a város építészeti emlékeinek ismeretét, melyet az esetek 90% -ában az ortodox egyházak képviselnek. Nos, elvileg semmi más nem várható.

Borisz és Gleb temploma

Theodore Stratelates temploma

Visszatérve a szállodába, és egy kicsit lélegezni, az egész család megismerkedett az esti Novgorod, Yaroslav a bíróság és a Kreml. Este, puha fény, minden teljesen más lesz, hangulatos vagy valami.

Szent Paraskeva templom pénteken

A nõi egyház

Yaroslavovo Dvorishche-ben gyakorlatilag nincsenek emberek, amelyek nyugodtan lehetett fotózni. Az esti megvilágítás jól néz ki a Kreml falain és a tengerparton.

Este kilátás a Kreml

A kápolna és a nagyvárosi torony

Miután átment a Kremlben, és kiment a városba, úgy döntöttünk, hogy vacsorázunk a Derzhavny helyi kávézóban. Miután megharaptak, elindultak a visszatérő útra, visszatértek a szállodába, este 11-kor.

A Kreml éjszakai tornyai

Negyedik nap. Reggel jár Veliky Novgorod környékén és térjen haza

A Megváltó temploma Ilinben

Reggel, "szokatlanul", amikor reggelizett egy szovjet takarmánnyal és másokkal mint ő, gyorsan elhagyta a szállodát, és egy reggeli séta a város körül. Még este is észrevettem egy másik templomot a Kremlel szemben, ezért úgy döntöttünk, hogy sétálunk az irányába. A reggeli gyönyörű volt, napsütéses, de nem forró, szél nélkül. Őszintén szólva nem akarunk elmenni, de semmit sem kell tenni, és Szentpétervárra mentünk. Gyorsan és forgalmi dugók nélkül jöttek, ami sokat jelent a nagyvárosokban élő emberek számára.

Az utazás eredményei a következők: Veliky Novgorod, egy lehetőség, újra megyek. Egy érdekes, gazdag történelemmel rendelkező városnak van valami látnivalója, mit kell tennie. Tetszett.