Négy nap

Négy nap. Útvonal. Petrovac - Skadar tó - Niagara-vízesés - Podgorica - Rijeka Crnojevica - Budva

Apartmanaink Milocer (Sveti Stefan) és Petrovac között helyezkednek el. Elég kényelmes hely. 10-15 perc Budva és 10 perc Petrovac. Az üdülőhely tengerparti övezetét kétféle módon hagyhatja el - Budván át egészen a hegyekig, vagy Petrovac útján ugyanúgy. Budva útján már a második napra mentünk. Tetszett a kilátás a felső Budva, Becici, Rafailovici, Milocer Sveti Stefan stb út tó Szkadari már a másik irányba - .. Through Petrovac. A villában, mint Budvában, a csúcsra megyünk. Az út kellemes, de nincsenek olyan helyek, mint a Budva fölött. Inkább vannak helyek, de a fajok nem ugyanazok.

Tovább - kellemes kilátás a hegyről, kilátással a Skadar tóra. Elhaladunk a város Virpazar (itt lehet hogy egy hajóútra a tó Szkadari, és akkor van egy finom ebéd halételek a helyi éttermekben. Amit később volt, de egy másik napon.) Ezután áthaladunk Szkadari tó át a hídon (vagy töltse) és Podgoricába tartanak. A Cijevna folyón túl. nem mozdult Podgorica, jobbra haladunk az esések felé. Először az út ment valamiféle ipari övezetbe, jobbra a Podgorica repülőtérre, majd a szőlőültetvényekre. Vízesés az útról nem látható. Helyét a RESTORAN NIAGARA nagy jele jelzi. Car lehet parkolni a parkolóban van, és akkor hajt tovább lefelé, az étterem, de általában sok autó, és néhány helyen túl nehéz razehatsya másik autó jön szembe. Az autót egy különleges platformra helyeztük, és gyalogosan a vízeséshez mentünk.

Maga a vízesés található ezen a folyón - Cijevna.

A montenegrói Niagara-vízesések koordinátái: 42.383781, 19.278927

A vízesés után elmentünk Montenegró fővárosába - Podgorica. Csak egy kis lovagolni a városban, menj ki, és sétálj nem igazán tetszik, mert nagyon meleg volt.

Maga Podgoricában semmi különös figyelemre méltó. Millenniumi híd a Morača folyón át. Igen, a Vysotsky emlékműve a híd közelében, még mindig hiányzik, de nem hiszem, hogy valami komoly.

A millenniumi híd koordinátái (Most Milenijum) Podgorica: 42.445220, 19.258081

A podgoricai Vysotsky emlékmű (Vladimir Vysotsky Monument) koordinátái:

Valójában a Montenegró fővárosának benyomásaink:

A Podgorica - Cetinje útvonalon van egy jel, ahol Rijeka Crnojevic felé kell fordulni. Itt írták Rijeka Crnojevića (42.377380, 19.058002)

A turn után először volt az érzés, hogy nem mentünk oda. Egy meglehetősen keskeny ösvény, ellentétben a turista útvonalon. Később megtudtam, hogy három úton járhatsz, de egy másodpercig nem sajnálom, hogy elmentünk. Azok a típusok, amelyek ott vannak, csodálatos! Nagyon örülök! Ajánlom! Valójában az út maga és az, amit ott láttunk:

Nagyon szép kilátást várunk itt: 42.364678, 19.060147

Aztán jött a város maga Rijeka Crnojevica, amely átvihető a hajó és vitorla egy túra a Skadar-tó, ahol is van egy finom ebéd egy étteremben. Elég aranyos kisváros, gyönyörű híddal:

A település koordinátái egy gyönyörű ősi híddal: 42.355868, 19.028044

Egy kis pihenés után, és élveztük a terület festői jellegét, az ellenkező irányba költöztünk. A Skadar tó környéki utak nagyon keskenyek, ezért lassan, óvatosan haladjanak. Elmentünk az útra Podgorica - Cetinje, és mielőtt Cetinje megérkeztünk, Budva irányába fordultunk. Továbbá - már ismerős volt számunkra a Budva Riviéra telephelyének helyén, a származáson, és hamarosan már otthon voltunk. Az út nagyon tetszett, jó hangulatban tért vissza!