Szintén a szobához vízforraló csésze tea-kávéskészlet, hogy mi is elfelejtette, hogy elhagyja))) dobott dolgokat vissza a hallban, a bárban voltunk kínált csak sajtos szendvicset és chips, snack, megállapította, hogy a kártyákat nem fogadják el, de az Isten dicsőségére lehet rögzíteni a számlaszámot, pezsgőt ittak, lefoglalt körte, szőlő és elaludt) reggel azonnal elment az erkélyre, hogy megcsodálják a B csavar, mondjuk így grustnovatoe B csavar, egy félig előtt áll az épületeket, és nem biztos, hogy érdemes túlfizetésének egy szobában 8-ban ezernek tűnik.

De a vulkán nem érdekes, nem lephet meg minket a Grand Canyon és a Bryce nézeteivel, a tojással büszkélkedik, 40 percig hagyja le, és visszajön. Séta, fényképezett és nagyon szeretett elhagyni a lehető leghamarabb))

Az én kis görög esküvőm

szerint a város, hogy egy séta során ott óra 3, számos taverna a strandon, akkor már több mint előre, hogy részt vegyen egy ügy, ahol a jó étel, de elfelejtettem, és megette az első, ahonnan szép kilátás, és szörnyű kávé)) a komp, hogy ezt - olyasmi, mint egy blúz, széldzseki, a szél erős és nem túl forró, hiszen a reggel nagyon fagyott, és valahol egy órára úszik. Az egész kirándulás 9: 30-4: 00.
Elmentünk a parkba a pávákkal. Sok kopott madár, sok szerencsétlen piszkos beteg macska és kiscicák, akik nagyon sajnálják őket, elkapták őket kolbászokkal. A sziget különös "vonzereje".

Néhány alkalommal megálltunk a sziget fővárosában, sétálgattunk, ott nem volt bevásárló, csak emléktárgyak hasonlítottak az útmutatóban feltüntetett fő helyekre, a "romok" mentén)

Kardamena szórakoztató bárok, megálltunk nézni a játékot az este, volt az a nap, a Bajnokok Ligája meccsekre, többnyire minden figyelte a mérkőzést az angol csapatok, így a tulajdonos adta nekünk külön a plazma, talált egy csatornát, ahol a mérkőzés volt, sugárzott zenit, általában az összes görög vendégszeretet.

Az én kis görög esküvőm

2 nappal a ceremónia előtt, találkozott a szervező néni volt brit és a személyzet tagja, a szálloda vonzza őt a cég az ilyen eseményeket, megvitatták a részleteket, csokrok és sütemény ő rendelt is volt előre akartuk állítani a part íve (125 euró), és arra kértük, hogy hívja számunkra, hogy a fodrász és make-up (80 euró frizura és smink 65 per menyasszony))) ment vele a partra, hogy válasszon egy helyet, ahol lesz telepítve arch, és megállapodott időben. Így a reggeli után péntek reggelen volt időnk a tengerparton feküdni, kávézni a bárban, pihenni a szobában, és délután 2 órakor a barátnőm és a stylistainkkal találkoztunk. Mindkét lány Angliából érkezett, nagyon beszédes volt és 3 óra alatt teljes maratont adtak nekünk) 18 órakor a szervezőnk csokrok jöttek hozzánk. Nagyon aggódtunk, hogy minden furcsa és naiv lesz, attól tartva, hogy a parton kívüli szemlélők lesznek. De minden szép, nyugodt, nyugodt és meglepetésszerű szórakozás volt)))

A strandon ebben az időben szinte senki, a nap nem vastag, a szervező azt mondta nekünk, hogy mit kell tennie, ismételt ő fogadása, és váltott gyűrűk, pezsgőt ittak, etetni egymást torta, vetette egymást rizzsel és vidám fotós adta nekünk a tenger fotózás)

és nem vettük észre, hogy milyen szinte sötét) az estet az étterem ala-térképén töltötték a medence mellett. az emberek ott szinte nem történik meg, ők táplálják sokkal finomabb, egy ünnepi vacsora leginkább. Általában annyira boldogok voltak, lesz valami, amit elmondhat a gyerekeknek))) az ünnepség után a szobáinkat gyertyákkal és rózsasziromokkal díszítették)
Másnap reggel a szervező kiadott minket fotókkal együtt (380 darabot kelt) és gyönyörű bizonyítékokat, hogy esküvőnk Koson tartott. Indulás volt 22:40, a busz volt, hogy értünk jönnek 20:20, pénztár 12 nap, még egy pár napig tanult mennyibe fog kerülni egy késői kijelentkezés, 18:00 óráig, hogy meghosszabbítja a szoba ára 85 euró, de meg lehet csinálni, ha a szobádban nincs foglalás, pénteken azt mondták nekünk, hogy nincs ilyen lehetőség, de egy órát adnak nekünk, hogy mosni tudjunk. Általában szombaton után pénztárnál, amit már rég nézett fotók a laptop a szálloda halljában, majd feküdt a parton, dolog maradt egy speciális szobában retsepshene, este 6 órakor, kaptunk egy kulcsot a legtávolabbi a szállodában kiderült, hogy majdnem ugyanaz, mint a miénk, csak a falra nézve) egy rakás tiszta törölközőt, egy csomó palackot samponokkal, csak azért, hogy a tengerpart után mossa le, hogy megszáradjon és megváltozzon. At 07:00 mentünk utoljára vacsorázni (mivel az első nap nagyon későn érkezett, és hiányzott a vacsora, költöztünk, hogy az utolsó napon), és 8 várták a buszt.

Összefoglalva azt mondhatjuk, hogy volt egy nagy csendes 7 nap társaságában szeretteit bírság nem tudott nem rontja el az utunk, és nagyon örülök, hogy a mi elképzelésünk az esküvő sikeres volt)), de, hogy objektív, a Kos ajánlani senkinek nem fogok, unalmas sziget természeti, gyönyörű kilátás nyílik ott, a tenger és a strandok Görögországban van, százszor jobb, sok honfitársával, minden nagyon turista, hiteles tavernák az elveszett hegyi falvak Krétán a no. Nos, dupla trükkünk lehet Görögországban és az öt legjobb, de a tapasztalt megjelenésemben négy és nem több. Nos, az utolsóig)))

Az én kis görög esküvőm

éljen boldogan valaha is!
Itt a Kos szigetére szeretnék közbelépni. És a strandok jó hangulatúak, és a Kos idő nagyon kellemes. Talán tévedtél a szigeten az esküvőre. Végül is Kos egy nagyon csendes sziget, és biztos, hogy világos benyomásokra és őrült fajokra vágysz! Sokat látott, köztük. Görögországban.
Három napot töltöttem Koson, és nem sokáig lennék. ő nagyon őszintenek tűnt nekem.

Az én kis görög esküvőm

egyenes, nincs faj, nincs strand :))
a képek csodálatosak az Ön számára!) és az esküvő Görögországban - sőt, sokan álma. És sikerült megvalósítanod! Jól van.

Miért olyan szegény ruhák vagy? Esküvő ugyanaz. Különösen a fekete nadrág vőlegénye.

Nos, hogy bárki))) egyetértenek egy öltöny a strandon a helyén), de természetesen ízlés kérdése, és a helyzet megítélése)), akkor nem tudom elképzelni a standard esküvő, és ennek megfelelően a szokásos hátborzongató esküvői ruhák is))) Ugyanebben az anyakönyvi hivatal már eleget menyasszony))

Furcsa, hogy a kedvenc Görögországban az esküvőre nem a leginkább "esküvői" szigetet választotta.)
Ugyanaz a Kréta, Santorini, Korfu stb. Az IMHO e tekintetben jobban megfelelne.
Mindazonáltal, sok köszönet a gyönyörű fotók és. "Keserű!"

Igen, nagyon szerettük volna a békét, a nyugalmat és a kikapcsolódást))), csak nehéz összehasonlítani azokat a helyeket, ahol már meglátogattuk)) De Kos elvesz minden fronton. Nos, nem semmiért, hogy ő a legolcsóbb az utazásszervezőknél

Ugyanaz a Kréta, Santorini, Korfu stb. Az IMHO e tekintetben jobban megfelelne.

Nagyon ritkán térünk vissza azokhoz a helyekhez, ahol már meglátogattuk, még mindig sok érdekes dolog van a világon, miért megyünk arra a helyre, ahol már voltál. És Kréta és Santorini már elmúlt az útvonalon. Mint mondtam, úgy gondoltam, hogy a görög szigetek nem sokban különböznek, kiderült, tévedés volt.