Montserrat kolostor

Határozottan vegye a sajtot! Az eladók már megtanulják az orosz nyelvet, és örömmel elmondanak mindent a sajtról. És csodálatos. A szupermarketekben ezt nem értékesítik.

"Sajt-rr-rr-r!" (Rocky a m / f Chip-től és Dale-tól)

Még mindig vettem egy füvet, a fügék édességét, de nem tetszett.

Váratlan találkozó

Volt egy másik váratlan, sőt misztikus találkozás velünk. Útközben láttuk a lány ismerős arcát, de nem emlékeztem arra, hogy hol látták. Arra a következtetésre jutottunk, hogy Ázsiában találkoztunk :-)

Útközben elhatároztuk, hogy megvárjuk. Ő is felismert minket, és az én "Szeretem a Koh Lanta" kalapot az összes fenti pontra helyeztem. A bangkoki metróban mentünk együtt, majd egy repülőgépen repültünk Moszkvába. Aztán néhány hónappal később találkoztam a föld másik oldalán! Leysan volt Naberezhnye Chelny-ból.

De ez a kellemes egybeesés nem ér véget oda. Kiderült, hogy hosszú idő óta tagja a levelezési listámnak, és folyamatosan elolvassa beszámolóinkat! Helló, Leysan! Ez volt az első alkalom, amikor felismertem az utcán. Kicsit zavart és zavarban voltam.

Remélem, veled találkozni fogok a világ szélén, ülök a tengerparton, mesélnek egymásról az utazásról.

Ezeket a kirándulásokat javaslom:

Montserrat kolostora csak pozitív benyomást hagyott, mint San Miguel del Fay. Béke a hegyekben sétálva. Számos pecsét. Friss levegő és piercing szél. Határozottan újra eljövök.

Hogyan lehet pénzt megtakarítani szállodákban?

Nagyon egyszerű - nem csak a foglalásnál. Jobban kedvelem a RoomGuru-t. Egyszerre kedvezményeket keres a Foglalás és 70 másik foglalási oldalra.

Köszönöm a történetet. Katalónia volt májusban, de nem ment Montserratba, mert úgy döntöttek, hogy nem számunkra érdekes (ezek a fekete madonnák, kívánságok stb.),
Most nézegettem a fotóidra, és először sajnáltam, hogy nem mentem! Szükséges volt a hegyek mentén sétálni, ez a hegyek nagyságának érzése, amit szeretem. Nagy örömmel fogadtuk Montzhuikot, és megnéztük a kerteket. Tehát a következő alkalommal biztosan eljutunk Montserratbe.