Hegyek, tenger, olajbogyó és sok gyermek

Hegyek, tenger, olajbogyó és sok gyermek - az első út a lányommal

Helló, Kréta!

A szemeid kinyitása - a kék tenger, hegyek, fenyők, olajbogyók. Kinyitod - a kék tenger, a hegyek, a fenyők, az olajbogyók és valaki gyermeke, aki fut vagy kúszik a nyugágyban. A nyolc nap alatt sikerült még inkább szeretniük a gyermekeket, a családi hoteleket és a baráti görögöket. A Candia Park Village olyan, mint egy ideális görög falu, színes, kétemeletes házakkal, gyönyörű virágoskertekkel, egy medence melletti olajfákkal és egy tengerparttal, kilátással a hegyekre és a kék-kék tengerre. Itt sétálhat a házak között, és a hegyekre néző tengeri vonal mentén sétálhat. Azok, akik a földszinten élnek, saját verandájuk van tágas gyepgel, a második emeleten pedig egy nagy erkély. Gyönyörű kilátás nyílt az udvarra, és valaki az ablakokból - csak egy kék tenger.

Hegyek, tenger, olajbogyó és sok gyermek

★ A gyermek nélküli üdülők valószínűleg kivételt jelentenek. 80% gyereke származik, és minden korosztály gyermekei nagyon könnyű megtalálni a céget. A szülők és a gyermekek számára a Candia Park egy nagyszerű lehetőség, de ha a kisgyermekek nagyobb stresszforrást jelentenek Önnek, nehezen lehet teljesen elrejteni a csecsemők futásától és a mászásig.

Cook!

A tágas, minden szobában található konyhában minden szükséges eszköz megtalálható. Itt felkészülhet a családjára az éttermi menüben hiányzó mindenre. Azon az utazáson azonban szerettem volna pihenni, például a serpenyőkből - nyolc napig csak egyszer használtuk a kályhát, amikor az ebéd ideje alatt dolgoztunk a szobában. A hotel minimarketjén vásárolt burgonyát főztük, és illatos görög olívaolajjal, érett olajbogyó-tésztával és szárított paradicsommal tálaltuk. Hmmm!

Barátság a nappal

Nem használtunk krémeket SPF-vel. és elsősorban az árnyékban tartotta a lányát. Itt és a tengerparton és a medencénél a nap bármely szakában árnyékot talál a fenyők vagy olajbogyók alatt - ez egy nagy plusz kisgyermekeknek. Napközben csak a lányommal voltam 9-től 10-ig vagy 5-7-ig, és adagoltam is. Napfénytől naponta 9-től 11-ig és 4-7 órakor napozásra is fényvédő használata nélkül. Nem vagyok közel az ötlet, hogy krém SPE-50 és grillezni a hő. Biztos vagyok benne, hogy a megfelelő mennyiségű nap jó egészségre kel. A pihenés és a fürdés utáni állapot a testben a napfürdő után mindig megerősíti ezt.

★ Vettem kókuszolajat 365 méregtelenítőt és krémeket a "Comfort Zone" szerves uralkodóból. Az olajat a bõr nedvességének a zuhanyozás után használják. Továbbá, az este további hidratálásához a Hydramemory maszkot a "Comfort Zone" márkával is alkalmaztam. Annak ellenére, hogy az arcon megrepedt, egyáltalán nem húzott le. Igaz, barna bőröm van, ami barátságos a nappal.

Minden a tengerparton

★ Minden nap átengedtük a lányunk lábait a tengerbe, és megosztottuk egy nyolc hónapos barátunkkal egy felfújható medencével, ahol a babák régóta ülhetnek a napsütötte tengervízben. Az utolsó napon a tenger egyre melegebb lett, és a fejünkbe fürdöttem a kislányunkat a tengerbe. Az elsõ úszást óvatosan fogadták el, de könnyek nélkül.

A lányunk csalit

Öt hónap elteltével a lányunk aktív érdeklődést tanúsított az általunk fogyasztott termékek iránt. Azóta a férjemnek meg kell osztanom. Szeretem a pedagógiai kiegészítő táplálkozás ötletét, amikor az első kiegészítő élelmiszer fő feladata nem annyira táplálja a gyermeket, hogy bemutatja a különböző termékeknek, a különböző ízeknek, textúráknak és az evés folyamatának. Nem főzöm zöldségeket vagy bébi porrideket. Minden nap adunk a lánya zöldségeket és gyümölcsöket, amit magunknak eszünk. Itt Kréta kedvencei: görögdinnye, dinnye, főtt sárgarépa, brokkoli, paradicsom, uborka és eper.

Hegyek, tenger, olajbogyó és sok gyermek

★ A kislányt egy magasszékbe helyeztük és olyan méretű darabokat adtunk, hogy kényelmes volt a kezében. Ez a folyamat nagyon izgalmas most, és amikor megérti a brokkolit, a férjemnek és nekem is van ideje enni (nos, szinte!). És fő étele még mindig anyatej.

Görögdinnye, zöldség, olajbogyó és pizza ebédre - az én ételem a GW-n

Most a szoptatás során az ételeim eltérnek a szokásos étrendemből, mivel gyakran tojást és sajtot eszem, nem követik szigorúan a kombináció elveit és enni több durvát. Ha korábban sikerült reggelizni frissen facsart gyümölcsökkel, szeletekkel vagy gyümölcsdarabokkal, az éjszakai táplálkozás után valami fontosabbra lenne szükségem. Pihenés közben a reggel, mint mindig, két pohár forró vízzel, citrommal kezdődött. Ezután a reggeli - nagy része érett görögdinnye és dinnye. 15 perc múlva ettem egy másik, főtt zöldség sajtot vagy omlettet zöldséggel. Vacsorázni kezdtünk egy kávézóban a szállodában, ahol a férjem és én a növényi saláta és a leves nagy részét vetettük kettőre. Olyan napokon, amikor a reggeli után sokat mentem a tengerbe, a legjobb vacsora egy vegetáriánus pizza volt, amely nagyon finom ételeket készített itt. És ez a pizza nagy ösztönzés volt a jó úszni vacsora előtt. Vacsorára - rengeteg friss és főtt zöldség brynzával, burgonyával vagy zöldséglevesgel. És természetesen olajbogyó! Érett, olívaolajjal tökéletesen kiegészítik a reggelit, az ebédet és a vacsorát.

★ Mivel a lányunknak nincs negatív reakciója semmilyen termékre, nem korlátozom az ételeimet a GW-n belül. Eszik eper, cseresznye, és általában minden, amit általában eszik. Az egyetlen dolog, amit enni most kevésbé mézes - nem több, mint egy teáskanál naponta, mivel nagyobb mennyiség befolyásolja az arcát az arcát a lányában.

Első repülésünk

Négy óra ideális idő az első repüléshez. A repülést megelőzően aggódtam, hogy velem vettem egy nagy táskát kedvenc és új játékaimmal, egy ruhadarabot, egy pelenkát és egy nedves törlőkendőt. Csak két játékot, két pelenkát és egy pár zoknit használtunk. A többi felesleges volt, de a táska súlya nyugtalankodott. A lány nem vette észre a felszállást és a leszállást, néhányszor siklott a síró baba támogatására a következő sorban, és aludt a járat felén. Az idő múlásával szórakoztattuk a gépet a WC-vel és háttal, a WC-vel és egy nagy tükörrel, anyatejjel és papírtálcával a víz alatt. Mielőtt a repülőtérre repülnénk, a férjem és én egy pohár frissen sajtolt sárgarépalét is megittunk, és grillezett zöldségeket ettünk. A gépen elő vegán ételeket rendelhettünk, a babhoz és a zöldség saláta részei elegendőek voltak a hotel vacsorájáig.

★ A levegő emésztés rosszabb, így mindig megpróbálok enni előtt vagy után a repülés. De a szoptatás üzemanyagot igényel, ezért a forró bab és a saláta több mint üdvözlendő.

Hegyek, tenger, olajbogyó és sok gyermek

Nem zárhatom ki, hogy a futó gyerekekkel való utazás nehezebb lesz, mint a kúszás, de az első nagy utazásunk ihletett számunkra, és már most tervezzük a következő utazást mindhárman.