Az utazás megkezdése

Ha hat napig megy a Bayanaul-ba - egy tele trönköket írnak be. Ha három napig - még mindig egy teljes csomagtartó. Minden turista biztos ebben.

Svetlana barátom és én a Bayanaulba mentünk egy Pavlodar (230 km) tömegközlekedéssel. Úgy döntöttünk, hogy egy törzs nem elég nekünk.

A busz vezet fel közvetlenül a szálló található legfestőibb és legendás régióban, amely általában látogatás során a turisztikai szezon a nyaraló az egész Kazahsztánban, CIS szomszédok, és gyakran lehet találkozni európai vendéget (mint mi a fény).

Az utazás megkezdése

Ennek a régiónak az egyedisége abban a tényben rejlik, hogy a határtalan sztyeppek közepén helyezkedik el. Sima, sztyeppe, nincsenek fák, a növényzet - árvalányhaj és perzselte a nap füvet, és hirtelen a horizonton, mint a délibáb, vannak körvonalait a hegyek ... Bayanaul - olyan állam Nemzeti Park egyedülálló ökológiai rendszer - hegy-erdő, friss tavak és számos növényzet (néhány növényfaj szerepel a Vörös Könyvben).

A 400-700 m tengerszint feletti magasságú hegyek, az Akbet legmagasabb hegye 1026 m magas, a hegyek laposak. Úgy tűnik, itt van egy isteni konyha. Valaki eltörölte a süteményeket, és így maradtak egymáson, végül megcsonkították. Ezek platina létrehozni hegyek és dombok, amelyen a csúcson, mint a lépcsőn, könnyen mászni még a gyermekek, és onnan szemlélni a nyílt kilátás a madártávlat.

A Cheshire Cat mosolya. Láttuk azokat a mosolyokat. )))

Az utazás megkezdése

Általában a hétvégén sok turistát találnak családok és gyerekek számára, majd házhoz és közlekedéshez teljesen elfogyott. És hétfőn érkeztünk meg, és egy házba telepítettünk 4 embert, és három egész napra lovagok voltak benne.

A nap napos volt és meleg volt, és először elmentünk köszönetet mondani a Zhasybay-tóhoz. A hegy táljában fekszik. Ez a tó csodálatos szépség, tiszta, tiszta víz. A tó körül koncentrált kikapcsolódási területek, panziók, gyermek táborok.

Épp ellenkezőleg, a tó partján fekszik hegyek, amelyek körvonalaiban találgatják az alvó lány profilját. Ezeket a hegyeket népszerűen "álmodozó szépségnek" hívják.

Ha alaposan megnézed, kissé később láthatod a batyros profilt a sisakban. Természetesen az ilyen látomások és legendák köszönhetően ezen a helyen vannak, és ez nem spontán, hiszen több évszázaddal ezelőtt a kazahok csaták voltak a dzungárokkal.

Bayanaul látogatói kártyája a kőköpeny Baba-Yaga - egy gonosz öregasszony hatalmas feje. Ha nem látogattak meg egy sziklát, és nem kellett fényképezni, olyan, mintha nem menne Bayanaulba. Emlékszem, milyen óriási benyomást tett rám fej Baba Jaga sok évvel ezelőtt, amikor anyám először indított egy túra, és úgy döntött, hogy a fény akkor is nagyon érdekes. Amikor a Baba Yaga-hoz közeledik, a megjelenése teljesen más - egy lány egy kendőben, fokozatosan gonosz öregasszonygá változik.

Baba-yaga, a "kőfej" Kempir tas.

Ez a fotó nem az enyém, azt találtam az interneten, hogy mutassa meg a Babu-Yagát, úgy hogy beszéljen.

Így mentünk oda, gyalogosan, anélkül, hogy pontosan tudnánk a távolságot és az útvonalat, nem felkészültek egy nehéz kirándulásra, egy üveg Zhasbai vízzel 1 liter.

Az út nem unalmas. Mi, mint a hegyi kecskék, sziklákon keringtek. Furcsa vázlatokat találtak, fényképeztek és fotóztak magukon, teljes élvezetet érezve attól, amit láttak, levegőt lélegeztek be, amelyből szédült. Ezen kívül volt valami magánjellegű beszélgetésünk, hiszen egymás első éves barátai voltak egymásnak, és együtt tanultak az osztályteremben, és amikor a felnőttek szétváltak, kinek hová. Most Sveta Németországban él.

Miután kimentünk a Zhasibayára, megláttuk a Bulka hegyet. Annyira hívták, mert kerek lapos oldalai vannak. De a különböző oldalaktól való távolságból, tekintetbe véve egy hazug elefántot vagy egy teknőset. Tehát ez a Bulka az úton 1-3 km-es sugarú körzetben ment az égő nap alatt.

Amikor az út elkezdett elmozdulni a Baba Yaga feltételezett helyéről, kezdtük elgondolni, hogy visszatérünk-e a kempinghez, és hogyan foglalhatunk buszos túrát az összes normális emberre. Kicsit megálltunk - egy szép kőbe esettünk, és tanácskozás után úgy döntöttünk, hogy tovább követjük a kalandot, mert lehetetlen elveszni, sétálni a Rollon.

Az utazás megkezdése

És ott, a kör mögött felfedeztünk egy sziklák völgyét, amelyek mindegyikét - egy állatot, egy személyt vagy valamilyen objektum portréját fedezték fel.

Valaki azt fogja mondani, hogy ez egy majom, és ez Alexander Pushkin önarcképe.

Szív. Tükrözi az egyetemes szeretetet.

Az utazás megkezdése

Az úton haladtunk, és egy másik kör új képeket mutatott. És Baba-Yaga nem látható.

Boulder. Ez is valakinek a feje.

A hegyek felszerelési pontja

Az utazás megkezdése

A nap elkezdett süllyedni az éjszaka felé, viharfelhők a hegyek fölé nyúltak, és úgy döntöttünk, hogy a táborhelyre egyenesen terepen térünk vissza, hogy lerövidítsük az utat. Útközben felmászottunk minden dombra, és csodálatos rajzokat találtak a sziklákban. És a távolabbi csúcsok egyikén láttuk a Baba-Yaga fejét. Mielőtt körülbelül két kilométer volt, és mégis láttuk!

Baba Yaga kilátása a másik oldalról. Ez is kegyes arc, de más.

Emellett a tetejéről egy olyan utat láttunk, amely a Bulka környékén volt, és úgy döntött, hogy végigjárja, mert ezek a helyek végig és végig járnak.

A Bulka közelében a hátsó oldalon hatalmas kövek, és egy kicsit kitéve a gerincét. Vannak, akik azt mondják, hogy lezuhanyozott. Bizonyára ez nem a mi korunkban történt. Bár .... Összehasonlítani a különböző évek fényképét.

Végül, legyőzve a cipó minden oldalról, sétáltunk az ösvényeken, nem számít, milyen, amíg jeleit mutatta egy élőlény, mint az ég kezdett válni egy nagy fekete folt. A távcső helyett fényképezőgépet készítettünk, fényképeztünk és nagyítottuk a képet, hogy jobban megnézhessük a terepet. Az alsó szakaszokon találtak egy lakóházat, és megmutattuk a helyes irányt, és a pályán sikerült megállítani az utazást. 10 perc elteltével a hostelben voltunk, és már volt tea, amikor a vihar elkezdődött.