Nagy excentricitás Selcukban

Őszintén szólva, ezúttal nem fogtunk meglátogatni Ephesust. A memóriában volt az első út, több mint két évvel ezelőtt.
Van egy történet Efézusról is. Ephesus. A múlt városa Még egy színházi előadás is volt: "A gladiátorok harca".
És mentünk ezúttal a helyeken (nem annyira távol Didim, ahol élünk) más célra: látogasson el a Szűz Mária háza, hogy a továbbra is a Temple of Artemis Efezusban (elvégre - az egyik csodája a világ), és látogasson el a " Borfalu „- Sirince - a kedvenc tárgya turisták Efezusban (ha nem podegustirovat helyi bort?). Miért mentünk Selcukba?

De az Efezusba való utazás ugyanaz történt. És mindezt azért, mert nem találtunk elfogadhatóbb módot a Szűz Mária házához való eljutni, hogyan érhetjük el a Szűz Mária házát (Meryemana) Efézusban
Azonban ezúttal, valamint első utazásunk során a kirándulást nem oroszul, hanem angolul folytattuk.
A csoport részeként különböző országokból érkezett emberek - egy csapat solyanka! A csoport kicsi volt, mikrobuszon, ami persze jó. Volt még kínai lányok is.
És az útmutató jó emberhez ment - izmiri fiatal nő, egyértelműen angolul, így még sokat értettem. (Tapasztalatom szerint az angol nyelvű törökök megértése sokkal könnyebb, mint az angol nyelv megértése).
A túra ára személyenként 100 lire ($ 50).

Reggel elhagytuk szállodánk Selcuk szállodáját, szerény szállodát, Selcuk központjában. Minden este 9: 30-kor van.
Ez volt az utolsó nap a városban, így már mentünk egy kirándulásra a dolgokkal. (Nem volt rengetegük - egy hátizsákra, ahol a legfontosabb egy netbook).
Úgy hozta a hivatal az utazási iroda, átültetett a nagy busszal, ahol a turisták gyűjtöttünk más helyeken, és 10:00 órakor elindultunk.

Először is - a Szűz Mária Házának házát a Szűz Mária házában a Nightingale Mountain-on. akkor maga Efézus.
A felső kapu felé indultunk (megjegyzem, hogy ez a legjobb módja annak, hogy meglátogassák Efézust, mivel a túra lefelé halad).

Nagy excentricitás Selcukban

Átmentünk az ősi városon, és ezúttal megpróbáltam időt arra, hogy a fotón szinte mindent elkapjon, ahol a vezető tartózkodott. (Efézusban tett első látogatásom alkalmával még nem regisztráltam a turbint, és fényesebbek voltak a fotókról :))
És most, gondoltam, hazamegyek - részletes megjegyzést írok arról, amit láttam.

Itt jöttem, ideje írni. És én, mint mindig, olvastam, amit mások írták Efézusról a turbina felől.
Azt is megtalálták, hogy minden már le van írva és nagyon részletesen! Nézd meg Andrei és Larisa Pavlovs (m-k-e) anyagait.
Nos, akkor csak megmutatom, amit Ephesusban fényképeztem.

És néha a férjem fotókat készített rólam

Nagy excentricitás Selcukban

És még miután fényképeztünk együtt.

És miután meglátogattuk Ephesus-t, megnéztük, ami maradt az Efezus Artemis híres templomból. És csak egy oszlop maradt! De volt egy jó templom! A világ egyik csodája volt.

Aztán volt egy finom ebéd - egy büfé egy gyönyörű étteremben.

Aztán bevittek egy bőrből készült ruházati boltba, ahol egy divatbemutatót tartottak.

És ez nem állt meg ott - elvitték a szőnyegtárolóba. Azt mondták, hogy csinálnak szőnyegeket, majd bemutatták a gyönyörű szőnyegek nagy gyűjteményét. És bántak velünk italokkal.

Az izgalom kb. 17 órakor fejeződött be.

Aztán a vezető megkérdezte, hogy vissza akarunk-e térni Selcukba, vagy beleegyezünk abba, hogy menjünk Kusadasi városába, ahol a csoport része volt. Mindazok, akik nem érdekeltek, Kusadasi-nak szavaztak. így sikerült többet meglátogatni és ebben a gyönyörű városban.

Ez egy ilyen jó, gazdag turné kiderült!