A kirándulás a mezhgorye-ba

A Mezhyhiria-ról sokan tanulták csak a közelmúltban, mint mi. Figyelembe véve a híreket, nem sokat figyeltem a média történeteire, inkább eltúloznak. Mivel arany WC volt - nos, nincs ott!

Mivel jó, ha a hétfő egy szabadnap, három napig számos érdekes fajtát tervezhet.) Ezek a hétvégék nagyon aktívak voltak. Meglátogattuk a Zhashkovsky-tanyát és lovagoltunk, és a Bük-kanyonra néztünk. amely 30 km-re, és a módja annak, hogy Kijev megállt Alexandra Park, ahol élvezte a gyönyörű táj és a szépség, a park, ez kár, hogy nem volt ideje, hogy Denropark Sofiyivka a Uman, de maradt a későbbi). Ma hétfő, és úgy döntöttünk, hogy lemondunk a Mezhyhiria-ról. Szeretem egy ilyen hétvégét, annyi mindent, amit egy hét telt el!)

A közelmúltban a Mezhyhiria rezidencia kiváló hely a kirándulásokhoz, sétákhoz és pihenéshez a családdal. A Mezhygorie látogatásának vágya spontán módon jelent meg. Még azt gondoltuk, hogy senki sem engedheti meg, hogy ott menjen, és bezárt a látogatásokra. Az interneten nincs információ erről. De úgy döntöttünk, hogy még megyünk. Különösen a kerékpározás, nem túl hosszú.) Miután fél óra alatt az írógépben ültünk, már a Mezhyhirya főbejáratánál voltunk. Szerencsére reggelre mentünk, mert sokan vacsoráztak.

A kirándulás a mezhgorye-ba

Mennyire van szüksége egy embernek a boldogságra? Filozófiai kérdés ... Valaki örül, hogy van valaki, aki szeretné növelni az anyagi jólét, és néhány annyi pénzt, hogy egy pár él elég előre, és mind nem elég! És a mi ex-elnökünk is csak egy!

Amikor beléptünk a lakóhelyre, egy kicsit megdöbbentette a mérleg, és általában mindent látott. Jól karbantartott gyepek, virágágyások gyönyörű növényekkel és virágokkal. Néhányan közülük voltak tabletták, mint egy bot-séta - a növényekről. Tiszta tavak (mint a dal, amit énekelt), szökőkutakkal és kis oázisokkal, különböző kompozíciókkal, hidakkal és vízesésekkel. Nem tudtam a volt elnök remek ízét.

A tavak közelében gyönyörű szobrok. A tározók tisztaek, még akkor is láthatóak, amikor óriási halak úsznak az alján. Nem valószínű, hogy valaki fogta el őket, csak a szépség kedvéért ...

A kirándulás a mezhgorye-ba

Külön figyelmet érdemel a Kijev tengerén húzódó ex-elnök töltése. A vízpart egyik oldalán van a tenger, a másikban - a juhokban legeltetnek juhok, tehenek és fácánok. Olyan sokáig volt, hogy körülbelül 30 percet sétálgattunk a vízben lévő étteremben, amit alább írok.

A lakóhely területe nagyon nagy. Sajnos nincs pontos méret. 8 méteres kerítéssel és a Kijev-tenger magas feszültségének oldalán található.

A Mezhyhirya rezidencián belül két hatalmas ház található, ha megfelelőbb villákat hívnak. De a köznépnek Honka volt a neve. Így hívják a honka-Janukovicsot). Nagyszerűségükről jobban meg kell mondani a fényképeket, nem pedig a szavakat.

Kis Chersonese Honky közelében

Hosszú ideig sétáltunk a töltés mentén, hogy megnézzük a hajó-éttermet. De megéri.

Kár, hogy most nem engednek be benneteket, minden lezárt, csak az üvegen keresztül lehet gazdag belső teret látni.

A kirándulás a mezhgorye-ba

A közelben örömteli kézműves, nem világos, hogy ő volt-e az ex-elnök uralkodása alatt, vagy ő már azután hajtott. Most gondoskodik fizetett sétákról a kijevi tengeren.

Mennyire gyorsan minden rendben volt ... kirándulások, mágnesek, ajándéktárgyak, tuk-támogatás, remélem, hogy minden pénz megtartja ezt a szépséget, és nem valaki a zsebében!

A Mezhyhiria-ban az állatkert természetesen lenyűgöző. Ő sokkal gazdagabb, mint mindenki más. Sok állat és madár van. A területen számos vadászati ​​eszköz létezik, lehetőség van az állatok vadászására.

A kirándulás a mezhgorye-ba

A tollak „állatkert”, akit csak nem azért vagyunk itt, hogy: kecskék, juhok, sertések, struccok, páva, fácán, csirke, kacsa, pulyka, szarvasok és jávorszarvasok.

Mezhyhirya területén van egy üvegház, sajnos nem volt benne belsejében, de banán- és dátumfák láthatók voltak, és a többiet sem ismerem. Közvetlenül az üvegházzal, uborkával, paradicsommal, cukkini és zöldségekkel. A helyi felügyelõk mindenkinek eladják a termést.

Itt van egy ilyen gyönyörű kirándulás Mezhyhiryára. Különböző csodálatos, nagyon örültünk a séta, és sokáig csodálták, amit láttak! Egy jó hely, ahol hétvégére lehet menni Kijev közelében.

Hogyan juthat el Mezhyhirya-ból Kijevből a sajátoddal kapcsolatban?
  • a Dnieper Hősök metróállomásától óránként van egy 792-es busz, valamint a minibusz №902 és №394
Hogyan juthat el Mezhyhiria autóval:

Új Petrovtsi, sz. I. Franco, 21

Munkaidő:
  • Minden nap. Hétfőtől péntekig 9: 00-19: 00 hétvégén 9: 00-20: 00 között
  • A terület nagyon nagy kell séta, nagyon meredek emelkedik, megfelelően válasszon cipőt a gyalogláshoz.
  • Autóval jobb, ha reggel Mezhyhiria-ba megyünk. Mert vacsora után nagyon messze kell hagynom a bejárattól, és gyalog
  • Ha egy egész napra Mezhyhiria-ba megy, ne felejts el egy snacket, a fagylalton kívül, a gyapot és a csipke semmi.

Mezhyhiria a térképen

Köszönjük, hogy elolvasta blogunkat. Hamarosan találkozunk a Travel Journal oldalain

Janukovics épületek egyértelműen giccses karakter, minden kevert, különböző stílusok és irányok az építészet és a design. Élvezzi a lelkiismereteket és a vágyat az embernek, hogy lapos agya a luxus. De ez csak érinti a tetején épületek, vízpart, Putyin ház és a park alatti felügyelte Scherbitsky és ő sokat tudott minden épült az alján, a park egy mestermű, minden nagyon szép. A jegy ára 50 UAH, piknik helyek, természetesen tűzijátékok, golfpályák és egy tó, máglyák nélkül, egyszerűen gyönyörű!