Ismerje meg a szállodai útmutatót pegas touristik - élő utazás

Érkezéskor a szállodában minden csomag utazót elvárják, hogy találkozzon a szálloda útmutatójával. Nem voltunk kivétel, és másnap reggel az érkezés után találkozónk volt a szálloda halljában, a "Pegas Touristik" szállodai útmutatóval. Kinek ez az első alkalom, felkészülj arra, hogy a szállodavezető elbűvölni fog, tréfáljon veled, mondja a bókot, mosolyog, és mindent megtesz magának. Ezzel párhuzamosan az országról, magatartási szabályokról, szokásokról, kockázatokról és veszélyekről, biztosítási ügyekről stb.

By the way, szeretnék megállni részletesebben, ez a biztosítási. Miért? Most elmagyarázom. Az a tény, hogy sikerült megmérgeznem a rögtönzött kukoricát (maga is hibáztatni) a Pattaya tartózkodásának harmadik napján. Nagyon rossz volt és gyógyszerekre volt szükségem, a férjem természetesen hívta a szállodai útmutatót. Elmondta neki, hogy nem foglalkozik ilyen kérdésekkel, hogy van biztosításunk, van rá szám, és oda kell mennünk. Van egy orosz beszéd, kommunikál vele, segít neked. Ezt tettük. Az üzemeltető, miután meghallgatta, azt válaszolta, hogy minden rendben van, segítünk. Csak aktiválni kell. 30 dollárért és 30 dollárért az orvos látogatása a szállodába, vagy önmagát kórházba. Hmmm, gondoltam, és mielőtt, valami aktiválni, a férje úgy döntött, hogy egy helyi gyógyszertárhoz megy. És nem vesztette el, a gyógyszerész nagyon figyelmes volt. Valahol gesztusokkal, néhány kép, amely mellesleg a gyógyszertárban csak ilyen esetekben állt rendelkezésre, egymásnak magyaráztak. Ennek eredményeképpen a férjem megkapta a szükséges gyógyszereket ebben az esetben, ami segített nekem, és képes voltam folytatni a pihenést. A gyógyszerek ára körülbelül 200 baht. Tehát ingyen, még a biztosításokért sem kaptunk semmit. Így a kisebb mérgezés miatt olcsóbb egy helyi gyógyszertárhoz menni.

De ami a legfontosabb, ami általában ezeknek a találkozóknak szól, ezért a helyi látnivalókra való kirándulások túráinak értékesítésére szolgál. És ebben a szállodai útmutatóban is érdekel, hiszen minden eladott turné százalékos. És mivel a turisták már nem olyan naiv emberek, mint a korai években, akkor a túrákat nem vásárolják meg sokan. És kíváncsi arra, hogy a találkozó végén hogyan változik az újonnan érkezett túrázott turisták arckifejezése, hangulata és hozzáállása az újonnan érkezett túrázóknak. Bár ez minden tapasztalattal jár))) És számunkra ez az út volt az első, és úgy döntöttünk, hogy nem vállalunk kockázatot, ugyanazokat a kirándulások vásárlását az utcai turné ügynökségektől olcsóbbá tesszük. Igen, és a szállodai útmutatót is érintette az utazási irodák bizonytalansága és felelőtlensége. Naiv, hittünk és megvásároltunk kirándulásokat a következő helyekre:

Nem akarom azt mondani, hogy a túra nem tetszett, minden rendben volt, de mindegy benyomást az utazás nagyban függ a szakmai idegenvezető. Jól kaptunk minket, és nem nagyon. Általában mennyire szerencsés. Később, várjon egy részletes hozzászólást a témában: "Ki mind ugyanaz jövedelmezőbb kirándulások vásárlására".

Az általunk használt szolgáltatások:

Oh! Megérintetted egy hűvös témát! Természetesen néha több alkalommal kellett részt venni az ilyen üléseken a kíváncsiságból. És minden, hogy ők hozták ki engem - „Ó, istenek, hogyan kell eladni, hogyan kell eladni,” És ami a legfontosabb, árnyéka nélkül hazugság - valójában nem azok, akik ezeket a kirándulásokat, hogy kupyatsya nincs, de hogyan szolgált a pánik ! Ez tényleg igazán - kinek van kenyere.

Igen, a szállodavezető egy egész művészet! De ők, amennyire én tudom, nem fizetnek kis összegeket.