Az absztrakt - hogyan töltenek szabadságomat - az irodalom és az orosz nyelv

Hogyan töltenek szabadságomat?

Az orosz iskolákban a diákok évente négyszer szünetet tartanak. A tanév négy negyedévre oszlik. Az őszi és tavaszi ünnepek nagyon rövidek. Mindkettő és mások csak 7 napig tartanak. De nekem és az osztálytársaimnak rengeteg ideje van valahová menni, és jól érezzük magunkat. Általában egy nyaraló vagy egy másik városba megyünk, hogy megváltoztassuk a helyzetet.

Téli ünnepek az elmúlt két hétben. Ebben az időben jó jégkorcsolyázni, síelni és játszani. A téli szünetben szeretem a mozi és a színház, a múzeumok, művészeti galériák és koncerttermek meglátogatását.

A nyári szünetek a leghosszabbak. Három hónap van. Nyáron annyi szabad időm van, hogy sok dolgot meg tudok csinálni. - Pihenhetek a városon kívül, kirándulni és utazni.

Néha nyáron a szüleim és én egy hosszú útra indulunk. És meglátogatjuk az ősi orosz városokat, vagy hajóval utazunk. Nagyon szeretem a fürdőzést a hajókon. Általában Astrakhanba vonattal közlekedünk, majd hajóval szállunk Moszkvába. Minden városban horgonyoz. Menjünk partra és egy-két órára kirándulunk. Meglátogatjuk a látnivalókat, és megvan a lehetőségünk arra, hogy többet megtudjon e város vagy a hely történetéről.

De leginkább a nyári szabadságot a városon kívül töltjük. Véleményem szerint nincs semmi jobb, mint az orosz természet. Van egy kis házunk egy nagyon festői helyen Zagorsk közelében. Van egy folyó és egy tó. A barátaim és én gyakran úszunk, és megyünk csónakázni. Szeretek napozni is.

A tóban sok hal van, így néha halászok. Szeretem csendben ülni, várni, amíg a halat elkapják, és hallgatják a madarak énekét a fákon. Ha sikerül elkapnom a halat, azonnal kiadom, mert csak szórakozásért halászok.

Amikor nagyon forró vagyok, általában az erdőbe megyek. A levegő hűvös és friss. Szeretek sétálni a fák árnyékában, és gyűjteni a gombákat és bogyókat. Van egy Jack nevű kutya.

Nagyon boldog, amikor magammal viszem az erdőbe. Jack szereti a lepkéket és a szitakötőket üldözni. Néha játszok vele. Dobok neki egy bottal, és visszaadja nekem.

De tavaly nyáron a szüleim úgy döntöttek, hogy a változás valahol máshol megy. Úgy döntöttek, hogy eljutnak a Krímbe. Azt hiszem, ez volt a legnagyobb hiba, amit tettek. Röviden, mi történt.

Először is nagyon nehéz volt megtalálni, hol maradjon. Egy szobát béreltünk egy tengerparti házban. Ez volt az egyetlen hely, amit sikerült elérnünk. A tengerpart felé tartó út kb. Fél órát vett igénybe. De ahogy néhány nappal később kiderült, nem számított. Hirtelen a boldog napsütéses napok vége. Az esőzések kezdődtek. Néha egy időre nyilvánvalóvá vált, de újra elkezdett esni. Csak a moziban vagy egy kávézóban lehetett eltölteni. Nem volt lehetősége elhagyni, mert a jegyeket előre megrendelték, nem változtathatók meg, és még egy hetet kellett tölteni.

Végül a távozásunk boldog napja. Nem tudod elképzelni, milyen meglepetés voltunk. Kora reggel a nap ragyogott. Úgy tűnt számomra, hogy nevetett ránk. A nyaralás után úgy döntöttünk, hogy minden nyáron eltöltjük a faluban.

Több szakirodalom és az orosz nyelv