A ragadozó halak halászatának fenntartása Mari Elben

A jéghalászat szezonja nem messze van, és sok horgász már lezárta a "folyékony" víz időtartamát. Tisztítják, rendezik a téli horgászbotokat, élesítik a késeket a fúrókon, tanulmányozzák az egyszerű és látszólag hosszú tanulmányozású fogási módok különféle érdekes pillanatait. Ugyanabban az édes várakozással az ünnep Pervovedka vagyok is. Ebben a cikkben törekedtem arra, hogy összeállítsam és összeállítsam a halak másolásának módjait, néha nagyon eredetieket. Mindezeket a módszereket a különböző orosz fórumokon szinte lelkileg találtam, és részleges vagy teljes példányt teszek meg alább. Én egy kis foglalást fogok tartani - kérlek, ne rúgj rám, mert úgy tűnik valakinek, nem a sportosságnak, a kapzsiságnak, és még ilyesmi is. Ilyen témákban a beszélgetések már sokat, és általában beztolku, üresről üresre.

Békés halak csalit

---Az első alkalom teljesen véletlen volt. Egyszerűen, barátom és barátom az Usa folyón (a Volga mellékfolyója) a vadászház területén, két napig próbálta elkapni a sárgarépát, a helyi cirokban, egy siket kosban. 30 lépést választottunk, fúrtak és elkezdtük elkapni. Volt egy fél vödörük mindegyikük számára. Két napig négy négyzetméter mélyen kihúztunk két csésze vödörből, és mivel a hal nem vett részt, már nem mentünk erre a helyre.
Körülbelül 10 nappal később volt egy pletyka, hogy a vadászház közelében volt mindenféle cukros pattanások. Ott vagyunk, és van egy tömeg, mindent fúrtunk, és egyetlen szárazsát ritkán találunk. A lyukak fő tömege ott volt, ahol előzőleg tápláltuk a cirokot. Itt volt, hogy utána állományok voltak élő csuka sügér.
A második alkalom, hogy céltudatosan cselekedtünk. Elmentünk a kék kikötő kempingjére, és ismét négy nap mélységig két napig két csésze vödör lőttünk ki. Soroga nem vette, és a próbálkozásunk, hogy találjunk egy süllőt, mélyebben véget ért. Aztán volt egy hóvihar, és néhány héttel később volt egy pletyka, hogy még a Kék kikötőben a csuka sügére és a pike is azok, akik még soha nem fogták el. Épp most érkeztünk időbe a hackelésért, és újra meggyőződtünk róla, hogy a ragadozó nagy része elfogott, ahol a cirokot tápláltuk. A kétség eltűnt, kétszer sikerült privatizálnunk a ragadozót, bár magunk sem tudtunk semmit. Nyilvánvaló, hogy a csalétek csekélyek, és mögötte ragadozó.
Egy évvel később másként cselekedtünk. Találtam egy nagyobb helyet, 4 méteres mélységben a négyzet sarkában, 5 és 5 méterrel az első jégen, lyukasztott lyukakkal, ahol a köveket fűzfavágókkal kötötték össze. A négyzetek közepén fúrtak a munka lyukakat, és elkezdték őket táplálni.
A lyukaink közül az első a cirok, a csuka, néhány nappal később a csuka süllője volt, és utána egy csomó horgász. Két nappal később az egész halak szétszóródtak, de ezúttal leginkább a lyukakba kerültek. Ezek az esetek indokolják azt állítani, hogy a ragadozó még mindig privatizálható a helyszínre, de ez kb. 10 napot és két vödöröt vesz igénybe. A privatizáció helyét a lehető legtávolabb kell keresni a halászati ​​ösvényektől és az összes látó szemtől.

---Egy másik módszer (a Baikal-tó esetében) egy 0,250-es műanyag palackot és 4-5 mm lyukú cigarettát világít. akkor elaludsz benne egy bogár 2/3-on megcsavarod a dugót, ráadásul alacsonyabb egy palackban néhány kavicsot, egy kötelet alul a jég alsó szélén. Ezt a Pribludát "zseblámpának" nevezik. 2-3 helyen helyeztem el különböző helyeken, az eredmény általában félelmetes. Csak a kétéltűeknek kell okosnak lenniük, nem pedig a barnauli buszállomáson eladni. (Azt hiszem, a szalagban helyettesítheti a lepkét.)

---És én is így volt, kémkedett nagyapja, ahogy int sügér, de a folyó jelenlegi gyenge volt, a folyamat lehet menni, és a tavak. Tudomásul a régi seprű (fürdő) kötődik, hogy egy darab kő, és egy vastag damil aljára, majd vesz egy liter jar Gorbuntsov (ez rákok, amphipod ilyen, még mindig egyfajta Gammarus - Bormashov neve), és le ugyanazt liter vályú a seprű alján, és öntsük közvetlenül a seprű, gorbunets minden alkalommal tartott egy seprűt, és ez megy sokkal basszus, és a halat bloodworms ráz, vagy egy kis blesonku. Kipróbáltam, a hatás lenyűgöző, csak a termelés Gorbuntsov nem mindenki szeretni fogja, kanitelnoe ebben az esetben, bár a kivonat ez egy fél vödör. És ugyanabban a tóban kell tárolnia, ahol bányászik, otthon nem él sokáig. Megpróbáltam Shulbe-t ... dolgozni ... a fürdés helyett egy tengeralattjáró meztelenséget használt. A kút az időszak után 2 napig aktív. A törvény szokásos módja 2 óra. A seprű nagyon jól működik, az út hatékony, még akkor is, ha a nyári bokor elárasztja a gondját. Van egy egyszerűbb megoldás - fürdő seprű vagy pedig egy kis halszálka, nincs csali elárasztják a tégla a lyukba, ez vonzza a különböző halak kicsit - jól működik basszusgitárossal.

---Korábban a réteken úgy szerveztünk úgynevezett seprűket, hogy fűzből vagy ürömből (amit a parton találsz) a sügér koncentrálására. Az ilyen jellegzetes szigetek tavaszán egyre több volt. Sokan közülük váltak szétaprózódtak, így nem találtuk, hogy a kávéfőzőt lecsökkentettük. A lyukak között volt, belsejében pedig darált hal keveréke volt. Az extrudus lassan lemosta, sügér és süllő halálra került. Rendszeresen rázza meg az edényt és a harapás megújul.

---Egy barátunk volt a társaságban. Leginkább a sügért fogottunk.
Aztán átvágtak a süllőre. A lábai betegek - nem ment messzire.
Tehát a gazember feltalálta, és hol olvasta. Egy köteg kávét kötöttem a zsinór alatt. A bank egy apró lyukon áttörte mindent, a súly nehezebb. Lefagyasztja a darált húst apró dolgokról és tyúkokról, és egy edénybe.
Mindig egy villára fordult. Leereszti az üstöt a lyukba, és kicsit tovább fúrja le a munkafuratat.
A lyuk köré sétál, nem, nem, nem, és ismét visszajön hozzá.
Időnként megrázza az edényt - fokozatosan megolvasztja, el tudja távolítani a halakat (a darált hús pedig a lyukakon át).
Még jó fogást is kapott.

---Régóta észrevették, hogy ahol sok kis hal van, sok ragadozó van. Még Sabaneyev idején a ragadozót friss halak, csirkehalak, friss vagy véralvadt vérlemezek táplálják. Van egy ismerős szomatikus, amely a folyami szörnyekért vadászik táplálékkal. Hasonló halászattal 5-7 napig utazik.
Az első nap, a tanácsadó kizárólag a "bálnavadászatot" érinti hagyományos úszóhorgászpálcával. Az összes fogott halat apró darabokra vágják, majd egy különleges gördülőcsappal zúzza össze, és a folyó legnagyobb gödrét 5 km-es sugarú területen táplálja. Ebben a gödörben néhány keményített szamár nagyméretű zhivtsammal, és a gödör bejáratánál vagy a kifutónál folyamatosan elkapja a forgást. Elmondása szerint minden napot táplálni kell, míg a folyón, reggel és este. Az egész folyó csaliján gyűjteni akart harcsa. A harapás csúcsa a folyamatos etetés 5.-6. Napján megy el. Azt kell mondanom, hogy csak nagy csalánfutókra vadászik, és a "kis sütés" mindig megengedi. Kicsi, úgy gondolja, hogy a harcsa súlya kevesebb, mint 20 kg! És a fenék és a fonás fogása majdnem ugyanaz. Anélkül, hogy táplálnák a fonás harcsait, általában úgy véli, hogy a fogásnak nincs sok értelme, hacsak természetesen nem ragadja meg a pályát, mivel csak alkalmi harapások lesznek. Ez a módszer a csalik harcsainak fogadására az apja által tanított, amely akkoriban híres volt az egész fehérorosz polesi halász számára. By the way, a szomatnik állítja, hogy az első, hogy válaszoljon egy ilyen csali nem harcsa, hanem csuka udvari és csuka. Amikor ezek a halak hirtelen lecsapnak, ez azt jelenti, hogy a "királyok" folyik közeledtek ... Gyakran használjuk ezt a csalit nem csak a folyókon, hanem az állandó tavakon is. A "szomatikus" előrejelzései teljes mértékben megerősödnek, és a csuka, csuka, sügér és más ragadozó halak gyorsan elnyelik a "bel" nyomást. Több mint egyszer egy napos fogás, akkor az eredmény egy hely prikormlennom reggel.

---Azt is megfigyelték, hogy amikor proburke friss kutak azonnal elkapta sügér 3-5, majd minden elcsendesedett ... Burish új és ugyanez a helyzet ... egy kis gondolkodás, jöttem erre a következtetésre: a fúrás friss kutak elkezdenek dolgozni energetikailag barna „kiszorítsa” a fúrt kutak a zúzott jég egy bizonyos zavarást okoz a vízben ezen a helyen, ami láthatóan vonzza a halat. Úgy döntött, hogy megpróbálja. Többször leeresztettem és felemeltem a fúrót a "nem működő lyukakba" (létrehoztam egy pezsgő vizet). És mit gondolsz. Azonnal fogott ezen a helyen 7 okunkov (bár mielőtt ez ült a lyuk negyven percig, mint ez). Hát, elment! Három alkalommal egyszer leereszkedik az íj, és itt egy hal! Rám nézve, ez a módszer elkezdődött, és szomszédok, és mind jobban jártak.

--- A karácsonyi játékokkal vagy tojáshéjjal ellátott, kis színű pohárral végzett halászatra kerülnek, és rendszeresen a lyukba dobják. A kicsi töredékek, amelyek leesnek, egy ragyogó felhőt hoznak létre, ami vonzza a sügért.

- Egyszer régen olvastam a "Fisherman" -ben, hogy egy horgász leeresztette a kötélcsatornát a fenékre. Ha 5 métert meghaladó mélységben halászik egy üvegben, egy kis zseblámpát helyezzen a világításhoz, amelyet előzőleg egy szorosan kötődött celofán zsákba helyezett. Olyan eredeti és eredeti, hogy nem próbáltam meg magam, és nem láttam ilyet. A bankhoz megfelelő fogasok, amelyeket szintén egy kanállal csalt.

---Know-how. Vigyen egy seprűt és megszórja egy törött karácsonyfát. Hazudol belsejében (seprű)! 10 pohár kiválasztott borstock. Önnek egy féltálékot kell vakcinázni (meg lehet vásárolni a tetőn). Ezután vegye be a fúrót és aktívan megtörje egy előre vágott üregben. A létrejött káoszban észrevétlenül dobjuk a know-how-t alul. A guppies reszket a félelemben, a morzsa vízben a poltorah + bormysh-ban, az újévi pohárban, ízlése örömet okoz, és aktívan viselkednek a legrégebbi új évig.