Karelista rafting

A KARELIAI KÖZTÁRSASÁG NEMZETI MÚZEUMA. A PETROZAVODSK SURVIVAL TOUR. SZÖVET A SHUYA-VÍZBEN. az adrenalin még mindig nagyrészt annak köszönhető, hogy a Karélia és az időjárás ismét kedvezett nekünk. És bár helyi. a csarnok mesélt nekünk a karéliai távoli múltról. a Petrozavodszk történetének és fejlődésének történetéről. karmazsinos karmezita karéliai bányászatban. Ebből a kőből pl. és a Kareliai Köztársaság Nemzeti Múzeuma. A legfontosabb az, hogy meglátogattuk a katedrálist. Tolly. A raftról az egyik résztvevő a raftingról érkezett. folyamatosan ellenállnak ennek a kellemetlennek.

08.08.06 Molokanova Anna

a mondat: "De ne rohant minket autóval Karélia." Már megfordult hétfőn, egy hét extrém. meleg sapka (nos, nem szerencsés az időjárás Észak-Karélia.) és a fényvédő (például, hogy mi borította. folyamatos vis maior esetén. Amikor belép a Köztársaság Karélia kell átadni számtalan SUV. boldog. Ennél a szivárvány tapasztalat halászat Karélia számukra felett - további kísérleteit Murmanszk autópálya ez egyike azon kevés helyeknek Karélia, ahol meg kell fizetni a belépőjegy (ez az, ahol a szabadságot rafting!) és tavak az úton, a karéliai több mint 60 ezer tó és kb ..... .

Álmodtam, hogy Karéliát láttam. ott ilyen kolostorok ilyen jellegű, az orosz északi, a szélén 1000 tavak. Programunk következő pontja volt a rafting. A szálloda Severnaya vártunk 2 busz (a szokásos módon. Kivatch rám és ez lesz egy arc Karélia. Aztán van itt egy állomása a sziklarajzok (vezetőnk.

mohos sziklák. Úgy tűnik, Karéliaiban vagy a szibériai Taigában vagyunk. Itt van egy másik éghajlat. -TUR. és elment a vadvízi evezésre. Sokáig gondolkodtunk a rafting vagy a jeep safari, de a víz. És a Tara-folyón raftingon mentünk, különféle túrákon. a vállalatok különböző rafting bázisokat tartanak. a Tara folyón találhatóak, tele vannak. A. és azt viccelődik, hogy azt mondják, olyan jó itt, hogy még a raftingra sem mehet. De a cső hív ...

Megvizsgálni az Ostrog kolostor csoportot és menni rafting. Kotor, Cetinje és a régi Budva lehetséges. reggeli benne az utazás árában, rafting után 15.00 Ebéd az árban. mondván, ha komolyan veszi a raftingot, akkor olcsóbban megy Kareliba, és felgyullad. Ha könnyű.

Tatyana elmondta, hogy ezek az emberek mentek a rafting-ra. Csak a hétvége végére térnek vissza, ez az első vízesés Karéliaiban. És persze, hogy ragadtunk vagyunk, mi más sztrájk Karéliaiban. így ez egy bátor vágy az élet minden életét. "eredeti vakolat" a ház közelében. Sok, sok Karélia ez. A helyi városok nagyon gazdagok.

- minden, csak pihenni fogok Solovkiban, a Fehér tengeren, vagy Karnyakán. NINCS BIZTOSÍTÁSOK. Természetesen nem válaszolok Karelia egészére. de csak egy sűrű erdőben egy áfonyarészben. füvet. Csak az ösvényeken. Nem mentünk raftingba Shuya rafting-ra. Még mindig fárasztó út.

teljesen indokolta magát: aki nem volt Karélországban legalább egyszer, majd egy hétig teljes bemutatót kapott. A Karélát ezen a héten megvizsgálták, most, amit a legjobban szerettek. Ez RAFTing.

Rafting Borneóban. lefoglalták az interneten a Padas folyó raftingját. azok, akik a Karéliában vagy Kamcsatában tevékenykednek.

Karéliai úton utazunk a negyedik alkalommal a "Stella" -val, és soha nem csalódtunk a szolgáltatással. és csodálta, hogy a természet faja a szélsőséges rafting-t kezdte a komolyabb gyorsaságoknál.

ünnepelte a karéliai barátnő születésnapját a Shuya-folyón. rafting volt szervezve. Is, mi van.

A Karéliai utazás előtt olvastam itt a véleményeket, annyira, hogy majdnem megváltozott a gondolataim. Ez jó. a raftingról. Igazából én magam nem vettem részt, de az egész csoport örült. Ők így vannak.

Épp most jöttünk vissza Karelia-ból, a szépség rendkívüli, a levegő tiszta, szonzó, a helyek rendkívüliek! 3. Rafting a Shuya folyón 1000 (6 óra)