Felhasználói hivatkozások

Felhasználói információk

Hozzászólások 1 oldal 10/22

A Pompeii-ról és a Paestumról annyira írták át, hogy még ha akarod is, akkor nem fogsz lepődni.

Ezért két teljesen különböző korszakot, két teljesen különböző helyet egyesítettem egy történetben.

És tényleg, mit akarsz egy szőke? És ott és ott oszlopok! A Th, nem igaz?

Paestumba mentünk az érkezés napján. Délután szinte napnyugtakor. Az áldás csak 30 perc alatt zajlik egy regionális vonaton.

Paestum és Pompeii

Nem a szezon, hanem a kora esti órák, és nem sok ember, szabadon élvezheti magát. Még a helyi vonat is félig üres volt, túl korai lenne ahhoz, hogy az emberek visszatérjenek a munkából.
Nem számít, mennyire néztem a fotót, még nem olvastam el, valamilyen oknál fogva tartós érzés volt, hogy három templom van csupaszon. Minél kellemesebb volt a zöld fű mentén járni, a romok és az alacsony oszlopok között.

Egy pár oszlop között egy pár angol ember, miután legyőzték a gátláncot, piknikre telepítettek, szendvicseket bontottak ki, és az ősi kövek palackokat tettek a Coca-Cola-val. Szerettem volna egy súlyos sziklát dobni a római kor előtt.

Paestum és Pompeii

Nem vagyok rajongó a romok és az ősi templomok, de Paestum volt a második helyet a római fórum után, ahol érdekelt.

És a zöld mezők és a régi tornyok közti út, a távolban lévő hegyek, és a napfényben lévő régi fák aranyszínű lombjai. a hangulat idő előtt alakult ki, és még a romos romok is, amelyek egy vasútállomásnak lennének, nem rontják el.

Általában, ha nem tudod, hová menj, kapcsolódj más egyértelműen turista jellegű személyiségekhez. Itt csak ketten maradtunk a vonaton egy üres állomáson. Mivel a nápolyi dialektusban előzetesen megtanítottam a rossz nyelvre, elindultunk, ahogy kiderült, a megfelelő irányba.

Paestum és Pompeii

A gondolattal együtt lovagoltam, hogy egy kőre üljek, és sokáig üldögéltem a templomokat nézve, hogy az örökkévalósággal átitassam, amit tényleg tettem. A kövek mellett megmerevedett kis gyíkok.

Megragadtuk a napsütést az oszlopok között, és régóta néztünk az esti árnyakra.

Az információs pultnál a lány azt tanácsolta, hogy ne várjon a buszról a régészeti övezetről, hanem menjen vissza az állomásra. - A buszok - felelte a hangja - kiszámíthatatlanok. És a vonat (itt már horkoltam) legalább az ütemtervet tartsák be.
Így hát ismét az állomáshoz mentek, vagy inkább a félig romos, félig rekonstruált házba. A naplemente mögött a templomok megolvadtak, és a Cilento-hegységbe a kék homályba fulladt. Cicadas énekelt ... Szépség!

Paestum és Pompeii

Pompejében nem úgy tűnt, hogy összegyűjtöttük. Úgy döntöttek, hogy nyugodtan tölti a napot, miután õrült a Calabria felett. Az utolsó két nap délel volt.

A lustaság az volt, hogy elmentem a buszra, és a vonaton valamilyen okból úgy döntöttem, hogy először Nápolyba, majd Pompeiiba kell menned. De a gondolat megrántotta, hogy téves, mivel nem lehetett látni Campanie és Pompeiusban, az emberek nem értenék meg! A férje, szemben a szőke feleségével, jobban felkészült, és a Pompeiusba tartó útra készült. És én, mint mindig, akyn-impresszionista, láttam tetszett, örült.

Leültek "a kedvenc kávézó asztalánál" a Dómban, alaposan leültek, prosecco-t, amely egy csomó szendvicset, szendvicset és kávét kapott.
Itt Adriano kerekes kerékpárral. Délen a kerékpár, ellentétben a Toszkánával és az északi részekkel, nem divatos, de gyakrabban jelenik meg. Itt és a Salerno lépett korlátozása belépő a történelmi központ: csak az autók bizonyos számok, és Adriano mozgott rövid távolságokra egy biciklit.

Megbeszéltük a holnapi Cilento-i utazást.
- Kávé - kérdeztem.
-nem köszönöm Adriano
Öt perces beszélgetés után egy kávézó kávézója, kávéval és tortával megjelent.
-Ó, nos, nem volt szükség, köszönöm, Adriano örömmel mondta nekem, kezdve a zsemle.
A pultra fordultam, és találkoztam a szerető ártatlan mosolyával. Dél, átkozott.
Aztán megkérdeztem Adriano-t, hogy a buszról Pompeiusra.
- És a busz is meglepődött. - Két lépésnyire van innen, az állomás tetején a Duomo felé intett
-Az állomás, majd - most vagyunk meglepve - köszönöm, hogy nem az utolsó napon megtudja, hogy néhány lépésre a regionális állomás, és Pompei itt pontosan fél órát. (És a regionális nagysebességű vasútállomás központi állomásán - általában 20 perc). Az egyetlen finomság az, hogy a vonat nem maga a Pompeii zóna, mint például a Chirkumvesuviana, hanem a szokásos város Pompeii városában áll. Kellemes város első látásra.

Paestum és Pompeii

Ezután minden 15 percen belül buszok vannak - egy stop-vagy séta-2 km. Pontosan három perc alatt érkeztünk oda, és 15 percen belül újra gyalogolhattak. Megfigyeltük.
Így hát ebéd után Pompeióba érkeztünk este.

És sok helyen, a magas évszak forró napjaival ellentétben, az emberek egyedül vándoroltak. Többször németül, japánul vagy akár orosz csoporton keresztül futott, az angolul beszélő többnyire személyenként találkozott.

Paestum és Pompeii

A normális emberek órákig megyek egy térképen, és megnézik minden házat, aki ott lakott, ahol itt volt ... csak sétálgattunk, csak néha ellenőriztük az állomáson lévő bár orosz fogadójának könyvét.

- Látja hamarosan. Nincs időd. - Három órával már elvitte minket a cronetti kávéból. Nyolcnál ugyanez lezárul. Nem lesz időd!
-Öt óra alatt nem lesz időnk? "Meglepettünk. És a vándorlás, mint kiderült, valóban lehetséges, és öt óra, és az egész nap, és nem egy nap.

Paestum és Pompeii

Idős dama- idős hölgy nem nevet - vándorolt ​​ele- alig támaszkodva egy botot, és másrészt az egyén kalauz. A lépcsőn általában tizenöt perc alatt elakadt
- Óvatosan, uram, ilyen módon, csendben. A vezetõ arra ösztönözte a szemét, hogy gyûlöli az ügyfelet, a szerencsétlen napot és az egész világot abban az idõben.
Szégyelltem a fájdalom a hát és a lábak, de mi kerülni sok helyen, mint valaha az elmúlt években - és gyalog. majd a hölgy alig vándorolt, és Pompeiust is akart.

Paestum és Pompeii

A végtelen utcák és a monoton házak kissé fáradtak voltak, amíg el nem érkeztünk a térre ...

Megragadtam magam az oszlopok gyengeségében, és ha felettük emelkedik Vezúv ...

A kutyák Pompejében élnek. Vannak még egy szervezet, amely összegyűjti az élelmiszerek és az állatorvosi vizsgálati vakcinák támogatását. Tehát lógni fellebbezések, fogadni egy kutyát Pompey! A szervezet szimbóluma a Pompeian freskóban lévő kutya képe.
Szomorú ilyen kutyák Pompeiusból. Ez biztosan tudja, amit nem tudunk ... vagy talán csak elakadt a turisták tömegétől.

A földrengés után 62 év alatt a therma egy része nem működött, és a város egy része még mindig megsemmisült, ez a hölgy, és kereskedelmi ingatlant kezdett bérelni. A villa gyönyörű, és még most is el van varázva a zöldövezetben, és hatalmas medencék kerültek megőrzésre.
Ilyenkor félelmetesen gyalogol Pompejében, tudva, melyik házat látja, a város úgy tűnik, hogy életre kel, és lehetetlen elképzelni, mi történt azon a borzalmas napon, amikor Pompeius meghalt ...

Este ellenőrizem az e-mailt, írtam egy Chertald barátainak: "Pompeii-ben dolgozom. Gyűjtsd össze, hívd. " És az egyik régész, az ásatások vezetői: "csak Pompejében ígérhetem, hogy nem megyek nélkülem."
Ahn átment. Talán jobb. Nem szabad kínozni a történetektől. És így csak te, a naplemente és szinte üres Pompeii. Szépen.