Olaszország nyugati partján autóval

Ez a második része az Olaszországban eltöltött nászútunk történetének. Mi „alapú” a város Gaeta, a tengerparton Odüsszeusz, és néhány nappal egy autóban maradt egy rövid utazásra Caserta, majd egy éjszakán át, közel a város Paestum mellett Agropoli, majd látogatás Paestum, transzfer az Amalfi-parton, egy éjszakán át , és térjen vissza Gaeta-ba egy Pompeii úton tett látogatással.

1. fejezet: Caserta - Laura.

Korai reggel busszal jött a vasútállomáshoz, és elment Hertz irodájába. ami ott van. A páncélzattal nem volt probléma, és 15 perc múlva már a Fiat Grande Punto-hoz mentünk. A gép nagyon kedvelt, nagyon gazdaságos és nagyon tágas két fiatal számára :).

Az első megállóhelyet a közeli városokban, Santa Maria Capua Vetere-ben és Caserta-ban tervezték. Az elsőben a római amfiteátrumot és Casertában - a királyi palotát és parkot - akartuk látni.

Santa Maria Capua Vetere teljesen helytelen volt. Senki sem volt ... nincsenek turisták az amfiteátrumban, kivéve mi. De a többi látogató hiánya, személyesen, a nemkívánatos pluszokhoz tartozom. Az amfiteátrum maga is elég jól maradt, le lehet menni az aréna helyiségeibe. Érdekes volt meglátogatni.

Caserta városa nagyon közel van, a közlekedés éppen csak tönkrement, és sok autóút abban az időben javítás alatt állt. Ezért volt valami ideje. A királyi palota hatalmas, és átadása után egy nagy parkba mehet. Ön is megy a palotába, amely, mint megértjük, szintén múzeum. Szinte azonnal világossá vált, hogy a palotának és a parknak részletes vizsgálata sokkal több időt igényel, mint terveztük. Már a nap közepén volt, kb. Három órával, és még a sötét előtt kellett eljutnunk a helyig, ahol az éjszakát, Paestum városa közelében töltöttük.

Miután a palota belső udvarán sétáltunk, elhagytuk a Kazertát, délre haladtunk, és néhány óra múlva megérkeztünk a helyre.

Úgy döntöttünk, hogy megállunk Laura faluban, amely a Pestum mellett, az Agropoli városától északra fekszik.

Laura este érkezett. A nap felkészült a naplementére, de nagyon meleg volt. Természetesen egy napi utazás után igyekeztem egy frissítő úszást és úszni, úgyhogy egyenesen a tengerpartra hajtottam a megállás nélkül. A tenger nagyon jó volt ... A fürdés után visszatértem a kocsihoz egy kis dologért, egy fickó 25 éves srác mellett futott. Először olaszul, majd rossz angolul, azt mondta nekem, hogy úgy tűnik neki, hogy a víz most nagyon hideg. Amit én mosolyogva válaszoltam neki, hogy véleményem szerint meleg és egyszerűen szép :). Igen, vicces volt, de azt kell mondanom, hogy az olaszok jelenleg nem fürödnek, és a strandok majdnem üresek. Úgy tűnik, az olaszok és mi, a szibériai származásúak, a tenger hidegségének koncepciója nagyon különböző:).

Miután pihenődött az útról, és sok pihenés után, egy gyönyörű naplementét filmeltünk, és egy éjszakai szállást kerestünk.

Igazán a strandon szeretnénk élni, de egyáltalán nincs szállodák Laura-ban. A lényeg az, hogy közvetlenül a strand után kezdődött az erdei öv. És ahogy a helyiek magyaráztak nekünk, az állam védi, valami olyasmit, mint egy nemzeti park. És nem építhetnek szállodát a tengerparton. Laura egyfajta turista falu. A csend és nyugalom körül, de nem mondhatod, hogy a hely csak nyugdíjasoknak szól. Vannak sok hotelek, vannak elegáns 5 *. Miközben egy szállodát kerestünk, észrevettük egy éttermet, amely érdekes menüt és kedvező árakat kínál. Megszállt a szállodában, vacsorázni ment. A feleségem úgy döntött, hogy megpróbálja a polipot, de egyáltalán nem tetszett neki. Később kiderült, hogy friss pálcák voltak, forró mártással, pontosabban nem sült vagy főtt, a pincér nem magyarázta meg angolul. Később egy másik helyre kerültek már rendesen elkészített polipok, és nagyon ízletesek voltak.

Az est véget ért a kerékpározással, a szállodában, ahol telepedtünk, így kaptak. By the way, az erdőben, amely elválasztja a strandot a falu, van elég sok kerékpárút, érdekes a lovagolni.

2. fejezet Paestum - Amalfi.

Paestum mindössze pár kilométerre fekszik Laura városától, egy ősi római város, amely egészen napjainkig jól megőrzött. Nagyon jól megőrzött három ősi templom, nagyon jól néz ki.

Paestumba érkeztünk korán, majdnem a megnyitást követően. Miután vásárolt jegyeket, meglátogattuk ezt a csodálatos helyet. Az emberek nagyon kevesen voltak, a nap - puha, reggel, és az utcán járni elég sikeres volt. A templomok lenyűgözőek voltak, nagyon érdekesek voltak a környező tájban. A templomok mellett emlékeztünk a medencére, egyrészt a búvárkodás labirintusa épült. Nos, általában Paestum nagyon tetszett, érdekes hely.

Dél körül elmentünk Solernóra. Az út mentén, a part mentén haladva 40 kilométert hajtott, és a városba vezetett. A Salerno akart állni és sétálni, de a mozgás egyszerűen szörnyű, ahol parkolni, nem volt egyértelmű, úgy döntöttünk, hogy ezt ne tegyék, és miután elhaladtak a város, elment a vezető út az Amalfi-part.

Azt mondhatom egyszerre, hogy az egész Amalfi-parttól egyszerűen örültünk. Kőzetek, házak ezeken a sziklákon, kaotikusan elhelyezkedő utcákon és a tengerre néző kilátásokon, amelyek egyszerűen kimondhatatlan benyomásokról szólnak.

Az út egy hegyi szerpentin mentén halad, és nagyon lassan haladtunk. Szinte lehetetlen megállni szinte bárhol - az út nagyon keskeny, és az út mentén elég sok turista busz található, és nagyon gyakran szükség volt megállni és átadni.

Egy idő után eljutottunk Minori kisvárosába. Siesta teljesen lendült, elég meleg volt, nagyon sokat akar úszni. Tehát elhagytuk az autót a parkolóban, és elmentünk a városi strandra. A Gaeta-tól eltérően a part kavicsos, de a kavicsok nagyon sekélyek, ezért nem okoz semmilyen kellemetlenséget. És mellesleg, ez volt az egyetlen strand, ahonnan voltunk, ahol volt egy zuhany, és fürdés után le lehetett mosni a sós vizet. Élveztük az úszást, egy kis időt töltöttünk a tengerparton, és úgy döntöttünk, hogy fél óráig járunk a városba, készítsünk képeket. És megtették. Hamarosan, az ég kezdett húzza tuchkami és az eső, meg kellett összecsomagolni és megy tovább, de általában, és az idő fogy ... Szerencsére az eső nem volt túl hosszú, és hamarosan a nap sütött újra megérkeztünk Amalfi.

Körülbelül öt óra volt, és világossá vált, hogy az éjszakára jobb lenne itt maradni. Elvittük a kocsit a főtéren lévő parkolóban, fizetettünk már 3 eurót óránként, és elmentünk keresni egy szállodát.

Az árak az Amalfi-parton egyáltalán nem alacsonyak! Több szállodát néztünk meg, de nem illettek nekünk költséggel. Ennek eredményeképp a La Conchiglia szálloda 80 euróért maradt a reggelihez. A szálloda többletet és mínuszokat is tartalmaz. Található a parton, a város szélén, pl. Ha sétálsz a part mentén, lesz némi zsákutca, amelynek végén ez a szálloda található. Utána csak a sziklák, és egy keskeny lépcső a város tetejére. Ennek megfelelően nincs mozgás :) a szállodában, abszolút magány. És, ahogy áll a parton, nincs luxus panorámás kilátás nyílik a tengerre, de van egy hang a tenger, amely szerint az alvás és felébredni ... nagyon szép :) És a szálloda nagyon kis privát strand, ahol körül, amely a szálloda helyének ereje üres. A szálloda áll, több különálló ház épült, mint oly sok Amalfi nélkül csipetnyi konzisztencia, csak csatlakozott és festett, kék és fehér színben. A kijárat a strandhoz közvetlenül a folyosón, a házak között, a spirális vas lépcsőn található. Általában a szálloda nagyon emlékezetes, valami egyszerűség, szokatlan, és bizonyos értelemben kellemes káosz. Nos, természetesen a tenger hangja, amikor elaludsz és ébredsz - ez szuper!

Szóval, költöztünk, és elhagytuk a kocsit a szálloda parkolójában. És elmentek, hogy keressenek egy helyet, ahol vacsorázni lehetett, miközben sétálgattak a városban és fotóztak. Elérkeztek a főtérre, és kényelmesen elindultak a főutcán, amely a tengerbe mélyen a városba ment. Az utca nagyon festői, egy csomó üzlet, étterem. Egy idő után már vacsoráztak a trattoriában, amit szeretett.

Este a parton sétálva, éjszakai felvételkészítéssel elment a szállodába, hogy elaludjon a tenger hangja alatt :)

3. fejezet Amalfi - Positano - Pompeii és vissza Gaeta-ba.

Másnap megígértük, hogy nagyon elfoglalt: kicsit többet akarunk sétálni Amalfi környékén, felkeresni a Positano-t, Pompeii meglátogatni, felkelni Vesuvíusba és vissza Gaeta-ba.

Reggeli után reggel, sétálgattam Amalfi környékén, a város felső részén akartam sétálni, ahonnan nyílt kilátás nyílik a tengerre és a városra. És ők ... reggel volt, és a nap még elég puha volt.

Vissza a szállodába, ideje úszni, a strand előnye az ablakok alatt volt. És 11.00-kor már tovább halad Positano felé.

Úgy tűnt számunkra, hogy a Positano nagyobb, mint Amalfi, és szokatlanabb, mivel még inkább a kis magánházak elhelyezkedése meredek lejtőkön. és amennyire megértjük, a város fő utcája egy meglehetősen keskeny kígyó, amely házak, parkolóhelyek, megállók, üzletek, stb. nagyon érdekes. Úgy döntöttünk, annak ellenére, hogy az idő csak a sarkon volt, egy kicsit feltárva a várost. Elhagyta az autót a parkolóban, ismét 3 euró / óra ... igen, az árak itt is harapni. És elment az első utcán, amely a házak káoszai között meredeken lement. Igen, a Positano nagyon szép. )

Autóval vezetett az egész Positano, ez egy nagyon szórakoztató esemény, mint mondtam, az út meglehetősen szűk, az üzletek, kávézók és persze sok ember, kerékpárok és egyéb dolgok mellett. Így csak nagyon lassan megy, ha nem akarod leütni valakit. Számunkra a Mercedes S-osztály vezette ... nehezebb volt neki :). Kimentünk az úton, megálltunk még néhányszor a megfigyelő platformokon, hogy észrevegyük és eltávolítsuk az oldalról a Positano-t. A következő megálló a Pompeiusra.

Pompeynek elég gyorsan és szinte kalandok nélkül érkeztek, csak a bejárat előtt csak kissé elvesztették útjukat. Lovaglás közben az ég elkezdte megfeszíteni a felhőket. És ahogy a szerencse is megtörtént volna, Pompejébe mentünk, elkezdett esni és elég erős volt, el kellett rejteni az ív alatt és várni. Hamarosan véget ért, és elmentünk sétálni a szellemvárosban. De sokáig nem jártunk, mert hamarosan ismét eljött az eső, és újra le kellett rejteni a tető alatt. Valójában Pompeji nem látott minket és az eső nem állt meg, a komplex zárási ideje közeledett, a kijárat felé kellett költöznünk. A Gaeta felé tartó út nem sok időt vett igénybe, hiszen alapvetően az A1-es autópályán haladtunk. Az egyetlen dolog, ami megnehezítette a mozgást, felhő volt, de összességében jól megyünk.