Mivel nem érte el a teke-hala (larnaca, ciprusi) szultán mecsetét,

És minden olyan jól kezdődött. A beszélgetés során a szállodában útmutató Ruza, amikor sikeresen értékesített két fordulóban Izraelben két nő, amelyek közül az egyik élt nálunk, és a másik nem volt lusta jut el hozzánk a másik szállodában, ez egy kedves és beszédes. És ugyanaz sikerült dugni, úgy tűnik, hogy kérje meg: „Milyen messze van a Hala Sultan Tekke?” És ahelyett, hogy egy másik vételi ajánlat a túra azt válaszolta: „10-15 percig, hogy a Salt Lake, és látni a mecset megy a part mentén a part felé Mackenzie, akkor megjelenik egy lámpánál, és jobbra, és egy kis tó.” Télen, vannak rózsaszín flamingók, fekete hattyúk.

Amit néha naiv vagyunk. De a fogás az, hogy látni fogjuk a mecsetet a parton, és megnézzük, nem láttam. Egy Moszkvából egy másik nőre mentem, látszólag egy muzulmán asszony, aki kijelentette, hogy Izraelbe akar menni, hogy ne tekintsen keresztény szentélyeket, hanem hogy vásároljon a Holt-tengeren. "Fizetni 350 eurót fél órában úszni a Holt-tengeren, figyelembe véve, hogy Ciprusra való utazás olcsóbb, mint kirándulás Izraelbe - furcsa" - gondoltam. Itt lenne, ha elhagyná a sétát egy idegen keleti nővel, de "együtt örömteli, hogy sétáljon a környéken", ahogy egy gyermek dalában éneklik. Azt hittem, hogy a közmondás működni fog: "Egy jó utazó és az út rövidebb", de kiderült, hogy egy orosz közmondásban. - Jobb rossz út, mint egy rossz társ. És akkor az út és a fajtársak egymásnak számítanak.

Csak akkor. csak a térképet követve haladtam az egyenes úton, a szálloda mellett haladva, 10 percig a sós tóhoz csendes tempóban.

És itt jöttünk a szállodából két háztömbnyire a tenger felé, és végigmentünk a közlekedési lámpán. Ennek eredményeként ment a tengerparton Mackenzie, anélkül, hogy egyetlen közlekedési lámpa. A drága jobbra fordult, miután konzultált, végigment, és nem a parton, hogy egy mitikus közlekedési lámpát keressen.

Mivel nem érte el a teke-hala (larnaca, ciprusi) szultán mecsetét,

A hőségben a ciprusi emberek nem működnek, hanem az árnyékban maradnak és nyugszanak. Érdekes, hogy hivatalosan vasárnap van - egy szabadnap, szerdán és szombaton pedig az ebédig dolgoznak. Rendes napokon az ebédet több óráig nyújtják a pihenésre, és nem számít, ha ez megtörténik: nyáron vagy télen.

Nagyon szerencsés volt, láttak két férfit, akik valami autóba raktak. Mivel rokonok voltak, eljöttek és megkérdezték, hogy hol van a Salt Lake. És bár biztosak voltunk abban, hogy a lakosok többsége folyékonyan beszél angolul, váratlanul várakoztunk. Nos, nem ismerek olyan személyt, aki találkozott velünk, a görög nélkül. De volt egy kiút a helyzetből, ő zsarnokos fodros és valahonnan az autóból kijött a barátja. Hallván, hogy szeretnénk látni egy sós tó, amelyen rózsaszín flamingók élnek, egy titokzatos mondatot hallottunk az angol-német surzhik-ban. hogy "Salt Lake - kaput! Flamingo - kaput!". Megmutattuk az utat, mentünk, és egy villára szálltunk. Egy út vezetett a domb és a régi repülőtér között,

Itt van egy tó: "Nagyon örültem", nem ", mondta a fickó utazó." Azt mondták nekünk, hogy nincs tó és ez egy kaput. " A szárított tó alján állunk. "

Elkezdtem kifogásolni, hogy azt mondják, a tó nem lehet dombon. Anélkül, hogy bizonyítaná semmit, javasolta, hogy menjen erre a szalagra, és néhány tíz méter után a domb véget ért, és egy úton megjelent a tó mentén.

Mivel nem érte el a teke-hala (larnaca, ciprusi) szultán mecsetét,

De a legfontosabb az agy gondolata: "Hol van a mecset a parton?" Az útmutató azt mondta nekünk, hogy meglátjuk a mecsetet! "

Aztán láttuk. A másik parton, és eléri a tó körüli kitérőt az úttól az új repülőtér felé vezető úton, majd jobbra fordulva haladjon át a tó partján, az eredeti mozgással ellentétes irányban.

Elnézést másik mondás, de rossz, ó, milyen rossz az arabok, mert mentünk nézni a mecset tiszteletére a híres nagynénje a Mohamed próféta - „Válassz egy társ, mielőtt kimegy egy útra.” Úgy gondolom, hogy el kell érni, mielőtt a mecset egy órát, maximum másfél, majd megpróbált visszamenni nem Larnaca az úton vissza a repülőtérre, és elérték volna a várost.

De ez a terv nem volt elképzelhető. Nő beszél megszakítás nélkül, a legfontosabb dolog, ami azért jött, hogy Ciprus - az, hogy a szuper-cserzett bőr, ezért a parton folyamatosan dörzsölte napolajat, úgy érezte, hogy az utat a hő nem fog állni. Aztán valami tüskés áttörte a cipőjét és ugyanakkor a lábát. A töviskutatás nem sikerült, de megfordultunk és elmentünk. Visszafelé Egyszer hallottam egy történetet egy fényűző Holt-tenger és a szentélyek Jeruzsálem, akik nem érdemel figyelmet. Másnap utazómesterem napfényben égett, mindenkihez sétált és panaszkodott, majd Protaras másik szállodájába költözött. Amikor a közös barátok megkérdezte: „Valószínűleg elfelejtette fényvédő?”, Amire kaptuk büszke válasz: „Szándékosan bekent naptejet és egész nap a strandon!”. A pár megjelenése emlékeztette a "felügyelő" némító jelenetet.

By the way, a kampány nem volt teljesen sikertelen. A moszkvában azonban messziről nézve Salt Lake látta, hogy egy túraútvonal ment el.