Horgászat a Senggelevszkij-tónál

13 évesen véletlenül egy nagy pontyot fogtam. Elhatározta a sorsomat, halász lettem. Sok év telt el azóta. Horgokkal és horgászcsövekkel elrejtve egy sapkát, csatlakoztam a szovjet hadsereghez és halat fogtam a Don, Kuban, Volga, Donets és más folyókon. A háború kezdetén el kellett felejtenünk a halászatot. És csak ritka pillanatokban, amikor a harcok lecsillapodtak, a baráti körben gondoltam a parton töltött napokra, és lelkem nyugodtabbá vált. Folyton gondolkodtam: "A háború véget ér, újra megszerzem a felszerelést."

Azonban, amikor az utolsó lövések csörgöttek, a kórházban feküdtem, fekve fekve és gipszben, törött combcsonttal. Tizenegy hónapig, a feleségem nélkül felálltam. Sok dolgot megváltoztatott, különösen, hogy a sors hogyan alakul ki a kórház után.

Végül 1946-ban átadtam a dokumentumokat, egy zsákot élelmiszerrel, és kórházi elvtársakkal együtt voltam $ l-vel a vonaton. A mankókon, egészségromlással, hazaértem.

Miután beléptem a munkába, úgy éreztem, hogy megkezdtem belépni az életbe, bár még mindig szakképzetlen tag. Mindig gondoltam a halászatra, álmodtam arról a napról, amikor sok kilométert megyek, belélegzem a csodálatos folyami levegőt.

Többször, otthon otthon ülve gondoltam a tûzön töltött éjszakákra, a fülre és a barátok történeteire. De egyedül én nem tudtam elmenni egy kilométert. Nagy erőfeszítéssel még mindig kénytelenek járni, súlyokat hordani, edzeni a lábamat. Az ügy kicsit előrehaladt, de a gyomor fájdalma nem adott pihenést nappal vagy éjszaka. Elkerülhetetlenül aláásta erejét.

Tavasszal emelkedett a hangulat. Manilo a tűzhez. Úgy tűnt, hogy érdemes felvenni a halászatot, és teljesen be fogok lépni az életbe.

És egy nap egy barátom jött, és azt mondta, hogy szombaton biztosan elviszi a folyóba, hogy halászni. Egyetértettem, de amikor az elvtárs elment, szörnyűvé vált, azt hittem, hogy nem fogom elviselni a nehézségeket. De még mindig a halászatra készül, mint egy nagyszerű nyaralás. Megérkezett a régóta várt szombat.

A kocsi felhajtott. Mi vezetett mezők körül - zöld, virágzó kertek, és el kellett mondanom dushe- és lehetetlen. Itt a távolság tűnt Sengileevskaya tó - kék-kék, és környékén - a zöld területeken. A rzere Sazan, domolykó, sügér, és más halak shemaya. Megkapják őket a vadon vagy a tutajokon, mivel a bankok laposak.

Sok horgász között szereztem helyet. A víz között álltak, és távolról úgy tűnt, mintha cölöpök lennének. Csak alkalmanként a rudakat simogatták, majd a vonal végére csillogott a hal. A csaló nem volt fontos, de nem voltam ideges. Állva térdelt a vízben, néztem az úszót.

Hirtelen megremegett, majd gyorsan elmerült. és a kezemben egy kis mókus volt. Milyen boldog voltam! Végtére is, ez az első hal, amelyet ötéves hiatus után kaptak. Itt ismét vágni, és még egy szaozacin elment a szaúhoz. Minden elvesztett fájdalom, mintha nem lett volna. Úgy tűnt, teljesen egészséges ember lettem. A nap végére egy tucat hal volt.

Sötétedni kezdett, tüzet gyújtott, füvet fõzött. Úgy látszik, soha nem ízleltem jobban! Horgász történetek kezdődtek. Nagyon sok érdekes dolgot hallottam aznap este.

Hazaértem a nagy tervekkel a jövőre nézve, annak ellenére, hogy még mindig éreztem magam.
Azóta minden szombaton halásztam. A fogás különböző sikerekkel jár, de az egészség egyértelműen javult. Egyszer sem volt egy utazó utazóval egy autóban. Felhívtam az összes elvtársat, de hiába, és most, miután összegyűjtötte a kezeléseket, elhatároztam, hogy járni fogok.

Csak könnyű mondani - a tóhoz körülbelül nyolc kilométer. A szomszéd felajánlotta, hogy vele jár, és egyetértek. Az időjárás szép volt. Csend. A levegőt a gyógynövények illata töltötte be. Valahol távolban egy bagoly kiabált és egy sas bagoly.

Az első felében az út nem volt nagyon fáradt, de fokozatosan a lábam kezdett elfáradni. A szomszéd magához vette a felszerelésemet, de öt kilométer után már nem tudtam járni, úgy tűnt, hogy a lábam ólommal van töltve. Megálltak a tavasz közelében, részegek voltak, és ismét jobban éreztem magam.

Ha tudnád, milyen víz van a rugókban! Átlátszó, mint a kristály, úgyhogy végtelenül iszom, megnézném, hogy a csöppek makacsul felkelnek a föld alatt és a homokot alaposan felkavarják. Körülbelül egy órán át ültünk és továbbmentünk. Már a naplemente előtt volt, reggel volt. Ahol minden fájdalmam elment! Amikor azonban levettem a cipőmet, és a lábamra néztem, kéknek és duzzadtnak tűnt.

A halak a reggel jól megfojtották. A fülbe mentem, fürödtem, de nem mehettem haza. A tó mellett ültem a nap hátralevő részében, és szerencsés voltam, hogy egy elhaladó autót.

A következő alkalommal, amikor úgy döntöttem, hogy ismét megpróbálom magam. Már könnyebb volt menni. Később többször is gyalogoltam, fokozatosan erősödött a láb. Meggyőződésem, hogy minden halászat az én előnyeim közé tartozik. Így minden szombaton a tóhoz mentem, és ez már nem jelent problémát.

1950-ben átkerültem a második nyugdíjcsoporttól a harmadikig, és rendszeres horgász lettem. Bár egy évvel később újabb kellemetlenséget szenvedtem: a röntgen észlelt egy nyombélfekélyt. A halászatra, úgy tűnt, ismét lehetetlen elhagyni, de megígértem magának, hogy harcolni fogok ezzel a betegséggel is.

A feleségem és én a Bashkiria-ban éltünk, és életre keltem. Milyen csodálatos természet, milyen folyók és tavak! Találkoztam a helyi halászokkal. Sok kilométer hosszúságuk ment végig az Ik folyó partján.

A folyó nem túl széles, nagyon szép. Itt végre meggyőződtem arról, hogy az egészségem javult. Hittem abban, hogy a halászatot segítettem. A feleségem halászni kezdett velem. Annyira elszállta, hogy elkapta, hogy megkapta a felszerelését. Még a kislány is gyakran megkérdezte: "Apu, vigyél magaddal."

Most teljes egészében a társadalom tagja vagyok, és nagyon jól állítottam az orvosokat. A kúpokat régóta elfelejtették. Új érzés volt - az elégedettség érzése, hogy találtam egy helyet az életben, hogy hasznot húzzam a társadalomnak.

Most Stavropolban éljek, vasbeton termékek gyárában dolgozom. De ha elvesztettem a szívemet, és nem élveztem a csodálatos orvosságot - a halászatot, akkor aludtam volna, és valószínűleg a kórházban feküdtem.

Ha szüksége van a termékek halászat Kijev alacsony áron ajánlom, hogy látogassa meg a legnagyobb online áruház ibis.net.ua.