Horgászat a Volga-delta

Azonnal felmerült a kérdés, hogy mi lehet eljutni Astrakhan. Tavaly, mindkét alkalommal ment autóval, de ha emlékszel tavaly nyáron volt egy szörnyű hő és teherautók így törött út, hogy az autó csak szánalmas. Ezért úgy döntöttek, mint egy kísérlet, hogy repülni egy repülőgép, vagy inkább a repülőgépek, mint a mi nagy sajnálattal, közvetlen járat Astrakhan nem Cseljabinszk, Jekatyerinburg nem odakint. Nagyon sajnálom, kellett repülni Moszkván keresztül.

Cseljabinszk, repültünk a légitársaság Sky Express és a Moszkva vásárolt jegyeket Avianova. Megállapítottam, hogy ha meg kell, hogy valahol az időben, nem kell igénybe az olcsó hordozók. Mivel mind a két járatot töröltek, és sürgősen kellett rebook jegyeket. És mindez csak az utazás előtti. Ennyi. És hát mi vásárolt olcsó járatokat Aeroflot, és nem bántam.

Nos, közeledik, és az idő az indulásra. És kiderül, hogy nem működik együtt a csapat. Nem érte el a készítményt. Egy kicsit később jött a hír egy másik. Kiderül, hogy a hajó lyukas alja, hogy emelkedik a javítási és bizonyos időszakokban nem tudjuk úszni egész kiterjedésű a Volga-delta. Elvégre jóváhagyást, úgy döntöttek, hogy menjen a 199 hat napig alapján, de mi Kolya ez nem volt elég, és úgy döntöttünk, további öt napig, foglaljon helyet alapján Moszkva. A lökést nem támogatja többé, és valóban, volt fenntartani egy bizonyos különösen azért, mert mint kiderült, ő lesz csak négy ember: én, Nick, és Andrew Pilot.

Astrakhan találkoztunk fullasztó hőség és muslica. És itt jön megrendelt gazella, azt betöltve, mentünk a „földalatti”, és megvette az összes szükséges (erről bővebben később), és beköltözött a kormorán. Útközben bevezetésére viskarik ivott, és nagyon jó volt, ez az érzés, hogy a következő 11 nap lesz nappal a boldogság. A kárókatonák már várja a csónak.

Itt meg kell elkalandozik. Mivel a hajó rakták fel, kértünk egy hajót, hogy adjon nekünk ideiglenes használatra, senki nem volt ellene, akkor betöltődik a dolog, megvan a dokumentumokat, és adja át a határt, és ellökte az alap felé 199. Úszó volt mintegy negyven kilométer. Útközben, hogy hagyja abba, és többször whiskyt ivott a halászat, az időjárás, a számunkra, és így tovább .. Általában egy kis kaland eljutottunk a bázis, és telepedett le a szobában.

Aztán rájöttem, hogy egy könnyű séta a peals, mint a korábbi években, nem. Mivel muslica guzzled könyörtelenül. Hát ott volt tavaly itt szúnyogok, nem volt ebben az időben, és ebben a hirtelen megjelent sok. A rács szúnyogok volt vele nem volt ott, de volt egy csomó doboz spray ellen a tetvek. Így, véletlenül vettem Cseljabinszk, és valószínűleg ez az én legsikeresebb vásárlás ebben az évben. Röviden, a szúnyogok támadtak, és este is határozottan támogatja egy szúnyogcsípés, és minden az volt az érzése, hogy meg akarják megragad egy darab is nagyobb lehet.

Nos, valóban, a halászat. Alex Andrei azonnal elrohant zörög, és Kolja és én úgy döntöttünk, hogy lovagolni a helyeken, ahol a halászat az elmúlt évben. Kiadó, tévedt egy kicsit a nád, mint az elmúlt évben, egy kicsit feledésbe merült, amikor a részek, és nincs bejegyzés az érkezés napján nem fogott. Este a vacsoránál úgy döntöttünk, hogy holnap megyünk mennydörgés.

Reggel töltött keresési csuka Inker, de sajnos nem volt rá. Általában morajlás volt szomorú látvány: a víz, a magas fű és a szinte teljes hiánya a halak. Elkezdték keresni a halakat, és talált egy sügér, csipegető minden öntés, még látta kiadási csuka, de kimaradt. Ők kezdték dobálni a helyen szándékosan - és újra elhallgattatni.

Egy bizonyos idő elteltével már nem csipegessék és sügér, mintha csak ki van kapcsolva, öt perce lógott minden vezetékek és már nem is potychki nem, úgy döntöttek, hogy menjen ebédelni. Érkezéskor a bázis felfedeztük, hogy megérkezett még egy cég. Nem tetszik nekem, mihelyt azok egyes számok műanyag hordók. Andrew - kereplő megérkeztek, így kiderült.

Este hajózott asp és ki teljes mértékben. Fogás minden rendben nem volt, de a nagyobb 4 kg véleményem is, senki sem mondta, hogy bár lehet, hogy tévedek. Asp nagyon bejön ez mindenhol és pontozott rendszeresen. Este a vacsoránál úgy döntöttünk, hogy minden nap holnap tölteni peals és végrehajtása egy üzleti tervet, egy nagy pilóta.

Reggel jött a három hajó, és elindult lefelé a régi tűk peals. Az út, megvan a három lyuk, ami érdemes volt figyelni a jövőben. Egyikük (a legközelebb a peals) ítélve a hullámok rajta, eléggé mély.

Azért jöttünk, hogy peals keresztbe Meljak, és költözött a szélsőséges Kolko. Elkezdtük dobott spinning. Dobott, dobott, állandóan változó helye, és a csali, az eredmény - egy teljes nulla, semmi. És mindhárom hajók nem erőszakolták semmilyen poklovki. Elkezdtük fel peals egy új tűt. Tehát kezdetben az volt a terv: lemenni a régi tűk tekercs, hal bennük, és az új tű megy a bázis. Ekkor kezdődött a szenvedést. Mint korábban írtam, hogy peals fű magas volt, a csavarokat hajóink voltak akármilyen fű sebet a csavar, percenként meg kellett állnia, és kaparja.

Nick volt a motor és minden átkozott. Miközben alig útjukat mentén peals, én orra figyeli élővilág és fújva - peals teljesen üres volt. Alig néhány órával a mi fájdalmas út, láttam egy harcsa sérv és fél és egy rák - vagy sügér vagy csuka, sem Rudd semmi egyáltalán.

Végül jöttek fel a tűt, Kolja Alex hajózott lőni a halat, és Andrej és úsztak és napsütötte. Elvtársaink a fülben és zharohu vették pár sazanchikov, bivaly és a csuka. Amint megtaláltuk Meljak, Alex elment és fűrészelt holt fa, meg a grill és főzzük a levest, közvetlenül a lag után leves sült a grill sazanchika. Ushytsya és zharoha kiderült, csak félelmetes. Általában egész nap a víz, és este, fáradt és boldog, visszatért a bázisra. A pilóta még ment a asp, nos, mi hárman úgy döntött, hogy a pihenés és elkezdett beszélni terveit a következő napon, úgy döntöttünk, hogy utolérjék a békák és álljon a harcsa.

Reggel megérkeztek a kedvenc lyukba, és elkezdte fogni. Harcsa tollcsipkedés ritkán, és meglehetősen kicsi, az átlagos mérete 3-4 kg. Volt elég belőle, és úgy döntöttünk, hogy menjen le egy kicsit lefelé, alakult ki, és megállapította, szexuálisan közepes zhereshkov, harcsa és süllő. Minden természetesen kiadott növekedni.

Este, úgy döntöttünk, hogy menjen át a balin, és megállapította, hogy ez nem az. Nem, persze, hogy verték, és rendszeresen, majd a parton, közel a nádból vagy a sorban, de valamilyen oknál fogva makacsul megtagadta, hogy elkapják. Nem értettük, mi van csatlakoztatva, az összes többi napon dolgoztunk éjjel lebegett a balin, de sajnos nem értettem semmit. Én biztosan nem szakértő, de lehet kapcsolni a hiányzó falat domolykó az indulás nagyszámú néhány fehéres pillangó villás farka, lehet asp lett csak megenni. És mégis egy fontos megjegyzés. Miután a 14. napon a szúnyog meredeken csökkent, és lehetővé vált, hogy horgászni nélkül hálók és szúnyogháló. A következő barátságos vacsora, megállapodás született arról, hogy holnap megy az egyik boxba, ami látható az úton zörög.

Mondta - kész. Új pit nagyon elégedettek vagyunk a nagy számú harcsa verte át a gödör, és nagyon érdekes volt nézni, ahogy som ples és eléri a vizet. Elkapták is rendszeresen. Dobtam, várj egy percet - és most már kezd húzni lyagura. És razmerchik nőnek nagyobbra, mint az előző gödör, 6-7 kg nem ritka, és a legnagyobb kifogott Andrew, húzta 9600.

Éjszaka lebegett asp - és megint semmi. A szünetben a reggeli és az esti horgászat kopchuhu készült harcsa, kiderült, mint tudjuk, nagyon finom. És ez így ment az utolsó nap reggelén elment a harcsa, és este megpróbálta elkapni a domolykó. Az egyik ilyen este, nem tudtam elkapni egy igazi lemezjátszó hering harminc centiméter hosszú, mi sózott, és egy sört, elment a bumm.

Most egy kicsit a mi szomszédaink. Ők voltak a búvárok és a kereplő. Elvitték mindent, és minden méretben. Egy napon, miután a reggeli halászati ​​nálunk az egyik csónak egyidejűleg jön a bázis. Ezek töltött hajórakománya bivaly, sok denevér hal nem láttam, és mégis elkezdett panaszkodni, hogy a ponty nem találtak, ezért kellett venni bufalnika rossz dolgokat. Én csak a sokk. Az utolsó nap az ebédlőben vacsorázni, néztem, ahogy halmoztak zsinórra csomag 400 gramm. Ezek tele minden fagyasztók az ebédlőben. Ki volt a 199, értem, hidd el, ez sokkal. Egyikük azt mondta, hogy a pilóták több mint 500 kg halat és ez előtt két nappal az indulás a bázis. Ennyi, uraim.

Most beszéljünk egy kicsit a benyomásait maga az adatbázis. A szobák kicsik nélkül sallang. Szobánkban a WC ajtó nem zárja, és a zuhany volt elnyűtt, és ő nyilván szükséges bizonyos javításokat. Az étel finom, és egy csomó olcsó, mindannyian tetszett. Most, a csónakot. Tehát evezénk hajóval hajóval dvenadtsatimestnogo fogok beszélni róluk. A hajók a hajón nem követik. Az egyik, hogy mi van piszkos volt, és a törzs vére megszilárdult réteg vastagsága körülbelül centiméter és természetesen nagyon kellemetlen szaga. Csavarok voltak a földtől, ami nagyon nehéz a mozgás azokon a helyeken, ahol nem volt fű. Hajó a vér és piszok, én mosott, és tegye be a megfelelő formában. Szeretnék köszönetet mondani a lányok a jó ételeket és finom ételek és csodálatos Shinkarenko a lazac. Nos, elvileg, és minden, ami a mi marad az alapja 199. A következő öt nap kellett tölteni alapján Moszkva.

Viszlát a repülőtéren Alex és Andrew és repült Moszkvába. A kisbuszt vezetett bennünket, és povoz a bázison. Azonnal érezte, hogy a bázis szintet. Van volt, légkondicionált, és az út a hőt, hogy nagyon kényelmes. Mi találkoztak az igazgató, mind azt mondta, látható és kísérték a kabinban. A helyiség mi tetszett, minden bélelt fa a szobában egy kis konyha, amire szükség van, valamint egy hálószoba. Ők takarítják a szobát minden nap, még vigasztalni panaszok nem voltak.

Mi elmentünk ebédelni. Azt kell mondanom, hogy az élelmiszer ízletes, sok és változatos. Reggelire mentünk a hajóra, mi tesz egy csomagolt ebédet és egy termosz tea. Vacsora közben mi is megkeresték a ranger Valery és megbeszéltük tervek további halászat. Ebéd után egy kis túra a bázis, nagyon elégedett azzal a gondolattal, szégyen ellátás, az lenne a buktatókat 199 itt, ez az a hely rajta. Alapozzák nekünk nagyon. Este nem fogok hajózni, néztem foci egy bárban, és Nick hajtott golyó biliárd.

Az első horgászat ki sivár, lógott a különböző csatornákon, dobóvas, de minden hiába - nincs poklovok semmi. És akkor mi ranger mondja, elég wank, lesz fogás a boxba a pengével. Mi ésszerűen kifogást rá, hogy nem vagyunk lovasok, és nincs semmilyen oszlopok vagy csalik, és nem tudjuk, hogyan. Amit Valera mondja: Majd megtanít mindenre lesz a lehető legjobb módon.

Tanár kiderült, hogy jó legyen, és a következő néhány halászháló megtudtuk dzhigovat, de aztán jött az eredményeket. Nem fogok festeni napokig, kivéve azt, hogy nem hal, nem megyünk, először fogott perches, mert ők voltak a legkönnyebb elkapni, majd váltott óvatosabb és válogatós hal. Megtettük, és csuka ülőrudak és 4 kiló az kopeck darab, és az utolsó napon tartózkodás alapján Kohl vette a balin az első öt.

Általában az összes kifogott halat általunk vették a befogó, és most meg kell vásárolni egy bottal kifejezetten erre a halászati ​​módszer. Meg kell jegyezni, hogy meg kell mozogni egy csomó, a halászati ​​munka, de ki akar fogni a szükséges fogás. Köszönetünket fejezzük ki a mi Huntsman Valery a tudomány és a csali biztosított. Még meglepőbb, mint a kontroll az üzemanyag-fogyasztás, nincs kiegészítések nem voltak annyira korcsoláyzott oly sok és fizetett. Kényelem, a szolgáltatás és a halászat, nagyon elégedettek voltunk. A legvalószínűbb, eljövök ide Gyermek hét, csak nem tudom, mikor, mert a következő évben fog látogatni a labdarúgó Európa-bajnokság, amely már vásárolt jegyeket.

Lényeg a lényeg, azt mondhatom, hogy a halászati ​​és rekreációs örült, persze vannak hátrányai, de a profik meghaladják azokat. De van egy „de”. Pihenés a Volga már nagyon drága. Az összeg, hogy én töltöttem egy tengerentúli lehet három pihenni két hétre, és semmi nem tagadja. Ennyi.