Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Vacation idő gyorsan közeledik az interjú napján, vártunk másfél hónap, és valamilyen oknál fogva nem tudta elhinni, hogy mi kap vízumot. De adtak. Mi voltunk teljesen felkészületlenül az útra. Találtam az interneten, hogy vizsgálja felül a két csodálatos utazása alkalmával Amerikába, és úgy döntött, hogy ismételje meg a módosításokat érdekeink és az a tény, hogy megyünk a gyerekekkel 11 éves és 1,5 év. Megérkezett New Yorkban. Nézd meg a Manhattan még a taxi páratlan a szállodában akart egy pár óra alvás, és sétálni, csak felébredni reggel öt helyi időt, hibáztam, meg kell várni reggel kilenc, „minden nyitott”. Szükséges volt, hogy jelezze, az óra munka oldalak, mint az Empire State Building és a Szabadság-szobor is korán jött, és így már megvédett egy tisztességes hely, és úszott a szobor. Belül lehetetlen volt, további hat hónapig fog menni javítási munkák, képeket a fő szabadság szimbóluma, hallgatni a történetet a gyermek a szobor, olvasott információk Wikipedia, és hazament büszke. A hőség rettenetes volt, 36 fok, de hősiesen felmászott egy kétszintes buszt. Tour érthető az átlagos szintje az angol nyelv ismerete, a hatodik osztályos szinte érteni. Times Square kiment, és látta, hogy egy sorban jegyet Broadway musical kedvezmények. Kiderült, hogy a hétvégén nem csak az esti. Vettem egy jegyet „Chicago”, és a család elment, hogy egy repülőgép-hordozó. Pleasure minden van: a gyermek azt mutatta amerikai gyerekek, hogyan kell bejutni a shuttle, élveztem látványos show. Este mentünk a Empire State Building, 86 emeleti, lenyűgöző látvány. Minden tettünk város legeltetés, amely vásárolt a jegypénztárnál, hogy a Szabadság-szobor, a közös jegy valamennyi jelentős múzeum a város meglehetősen egyszerű.
Másnap alapuló rajzfilm „Madagaszkár” elment az állatkertbe a Central Parkban, így működik, 10 órán keresztül. Várva a nyitó, mentünk a John Lennon emlékmű helyén a gyilkosság és a Strawberry Fields. Az állatkert csak egy rajzfilm pingvinek és nézni. Óra Dátum és megverték félóránként, a gyerekek szerették. Továbbá a fő állatkert egy különleges állatkerti kisgyermekek, akkor adja át ugyanazt a jegyet. Ott lehet etetni az állatokat, a kis boldog volt. Este, a férjem és a fiam elment a „Az Operaház Fantomja”, jött nagyon elégedett.
Három nap .Letim Buffalo, oda-vissza jegy ára $ 380. De megéri az utazást a repülőtérről Niagara Falls vesz valahol egy fél órát, és találjuk magunkat a vízesés. Ügyeljen arra, hogy az utazás egy hajón, hogy a vízesés, és menj a Mentés a köd. A tapasztalat egy életre, és soha mást, mint egy meredek, még nem tapasztalt. Mi már leszállított szinte a vízesés is, kaptak esőkabátok, hogy elkerüljék, hogy nedves, irreális érzés. Serdülők nehéz meglepni, de megrázta a fiunk is, mint nekünk, a baba szereti a vizet, így nem félnek a hő volt a mi javunkra. Azt tanácsolom mindenkinek, hogy repülni egy kicsit több mint egy óra, de lehet jutni autóval New York City.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

A napos kirándulás San Francisco (repülni 6-7 óra) elment a Metropolitan Museum. Nagyon jó elrendezésű, tágas. Exhibits ismeretlenek a nyilvánosság orosz. Nem volt idő a múzeum, amely forgatták „Éjszaka a múzeumban”, ami nagyon sajnálom.
A repülőgép tartották fogva megint késő este repült San Francisco, és elment a San Jose, ahol a szálloda visszavonták. San Jose -stolitsa Szilícium-völgy minden következményével együtt.
Meglátogattuk a Műszaki Múzeum, a szuper technológia, minden, amit meg tud fogni, és próbálja meg, hogy érdekes a felnőttek és a gyerekek.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Mentünk Santa Cruz a Csendes-óceán partján. Van egy nagy vidámpark a gyermekek számára, hogy segítse a lábát a Csendes-óceán és evett halászlé (halászlé kenyér, hagyományos halászati ​​kikötők).

A San Jose ünnepeltük 12 éves fiát, rendelte lézeres paintball és nagyon büszke, amikor megnyerte az első helyet a csoportban, és a negyedik az adott esemény a városban aznap. Ünnepelt születésnapját egy pizzériában, ideális hely a felnőttek és gyerekek egy pohár bor, szép és jó pizza mindenki szerette. A pénztárnál, azt mondták, hogy a baba születésnapját. A desszert, a személyzet pizzéria hozott egy szelet finom sütemény egy gyertyát, és énekelte a születésnapi dalt. Jó móka volt, ízletes, és „mint egy film” :-) nyaralás sikeres volt.

San Francisco, mielőtt a gép volt ideje, hogy látogassa meg a Golden Bridge, odament a híd közepén, gyönyörű kilátás, a város nagyon szép. Messziről Fort Bayard és az Alcatraz féltek, hogy kimaradt a gépet, de a repülési őrizetbe vették újra.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Éjjel, megnéztük egy szálloda Los Angeles, repülni, hogy körülbelül egy fél órát.
A Los Angeles-i, én csak beleszerettem, bármit mondasz, a főváros show business. Universal Studios beárnyékolja minden látott az életben show. A szálloda már eladott jegyek a Universal Studios két napig, és mi van a legnagyobb öröm. Azt kell mondanom, hogy jobb, hogy érkezik a kora reggeli órákban, nyitnak 8 órakor, majd sorban állás, azonnal futtatható, és a „Transformers”, akkor kérni fogja, hol van, és 10.30-kor a „Water World”.

Ebben a pillanatban a prezentáció „Water World”

Vidám, mi történik ott, az úgynevezett nem merem. Ez egy teljes show és bemutatása transzcendentális tulajdonságait. „Waterworld” -nerealnoe show, minden nem fogom mondani, de lélegzetelállító. Egy kisgyerek mehet a show állatokkal, nagy tisztelettel oktatók, az állatok maguk kezdenek megtekintéséhez ember nem első látásra. Gyerekek is szeretik, ha fényképezett Dasha utazó, Spongyabob bab, van egy ötletem Shrek.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Az összes show bármikor visszavonhatja, ha a gyerek fél. A férjem és én látogatott egyenként az összes, a gyermek séta a méltó helyén speciálisan felszerelt az alsó szinten. Egy nap a Universal nekünk elég, jött a következő napon tovább.

Ügyeljen arra, hogy menjen egy túra, ez is egy ötlet felett minden dicséret. Univerzális kell hagyni a desszert, mert akkor nem Disneyland benyomást, nagyon drága jegyek és nagyon hosszú sorok. Univerzális adott pozitív érzelmek, de a gyerekek ne keresse Disneyland valahogy rossz. Parade, ahol csodálatos show a Jedi öt-plus, a gyermek is részt vehetnek a Jedi Academy, de már túl nagy ehhez. Szerette Tomorrowland.

ott Brave)

Mi is úgy döntött, hogy látogassa meg a Warner Brothers stúdió. Gyermekek megengedett 8 éves szintű angol legyen szabad, de ez nem sokat segít, mivel a stúdióban dolgozik, termel talk show, és sorozatban az Egyesült Államokban, nem tudjuk. Tour 2 és fél óra, érdekes számunkra is egy fél órát. Láttuk, és megérintette Harry Potter repülő gépet, melyet ő és Ron repült a Roxfortba, én voltam a forgatáson a kedvenc TV-sorozat „Friends”, hurrá! Fotózom, minden irigység.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Én ott leszek neked ta-ta-ta-ta-ta

A szoba a híres „Central Perk” width három lépésben, és úgy tűnik, nagy a kép.
A múzeum, a nagy meglepetés, és bosszúság, nem lehet fényképezett, de ott voltunk a Roxfort tanári sortivala Hat Harry Potter. A fiam és én a Griffendél mindenki megérti, milyen fontos ez, nem? Sok a többiek mardekáros, de nem nekünk. Micsoda megkönnyebbülés) az érdeklődési kiderült, hogy a nevetés pályán a sorozat Warner Brothers teljesen valós. Minden forgatás élő közönség jelen, a rendező követi a színészek és írók nézi a közönség, és ha a reakció neburnaya vicc, vicc azonnal és próbálja meg újra írni megint, mint hogy termelt „Friends” típusú remekművek. Lőni egy sor egy hetet vesz igénybe.
Másnap repültem Las Vegas, repülni egy kicsit több mint egy óra, akkor jobb, ha megy az esti és jegyet a Copperfield és más érdekes dolgok. Laktam egy pár órát délután, látogasson el a híres Bellagio kaszinó hotel nyert száz dollárt (indokolt a repülés, ő ára $ 114 oda-vissza), és sajnálta, hogy a legizgalmasabb tartózkodás a színfalak mögött. In Vegas jár mindazoknak népszerű kaszinó hogy esténként csomó szabad azt mutatja, éttermek, megváltoztatva a belseje, miközben vacsorázik, és a sok furcsa, de a gyerekek egy ilyen nehéz város vezetni, ezért repültem röviden és egyedül. Törvényei szerint az állam a gyermekek 21 éves nem lehet közel a játékgépek, de gépeknek még a repülőtéren).

Aztán Los Angeles volt a Walk of Fame, a távozás napján lépett a Disney bolt előtt a Kodak Színházban, ahol az Oscar ítélnek, van egy kávézó fagylaltot. Miután látta a menü, úgy döntöttünk, hogy hagyja abba a Mickey Mouse kalap 8 kanál jégkrém 29 dolcsit három. Meglepetésünkre erre is, majd az egész show. Fagylalt óriás felé fordult előkészített által hordozott, jól látható helyen, csöngetett, hogy felhívja magára a figyelmet, és a zsúfolt kávézók hallott egy óda a dicséret által kiejtett a fagylalt mesterműve Mickey egér, minden fotkalis és fagylalt velünk. Mi még egy kicsit zavarba jött. Az étkezés után, kaptunk egy jutalom ikonok, amelyre ez volt írva, hogy ettünk az egész fagylalt kalapot. Az út egyedülállóan sikeres.

Utazni az Egyesült Államokban a gyerekekkel

Avalanche [ingyenes regisztráció] [06.08.12 16:12:28] IP: 212.248.30 *.

Baba repült jobb, mint vártuk. Azonban a Delta repülőgép mindig nagyon hideg, így a baba bebugyolálva, de a gazdag a program, hogy a gyermek fele a repülés során alszik. Rosszabb volt az utolsó szakasza az utazás, amikor hat óra volt járatot Los Angeles és New York, majd várja a repülőtéren 8 óra (repülési késik) és 10:00 óra repülési Moszkva, ez már sír. A legnehezebb része az utazás volt megszokni az időzóna nekünk otthon, hét éjszaka nem alszik, játszik, tegnap valahogy így aludni. A repülőgép nagyon hasznos volt, hogy leült egy gyerek, és amikor elaludt is pihenhetnek. Ja, és ami a legfontosabb a jegyeket nem lehet vissza))) Általában a járatok voltak egy fél órát, ez nagyon kevés.

Alekseev [ingyenes regisztráció] [15.08.12 00:07:43] IP: 217.66.156 *.

Maria olvassa el American Review.
Mentem veled azonos útvonalakon képekkel és kapott ismételt öröm.
Meg akartam kérdezni, hogy hogyan „Transformers” és hogy lehetséges-e, hogy teljes mértékben fürödni sehol.

Artem, jó napot! Az út sikeres volt nagyrészt az Ön és vendégei) Még egyszer köszönöm! Ahol mi voltunk, a víz hőmérséklete adtak kevesebb, mint 20 fok, az emberek úszni búvárruha. Szóval úszni a gyerekekkel csak a medence a szálloda San Jose. A „Transformers” siettünk hála neked, persze, nem tudott ellenállni, és elment azonnal megérkezése után. Voltunk egy „univerzális” két egymást követő napon, a férj és a fia egy félórás sorban állni, és jött ez az érzelmi felvonó hogy semmi koherens megmondani nem tudott. Másnap reggel 8.30-kor a fia (az első alkalom az életemben!) Úgy döntött, hogy a show ismét voltunk már 10 perccel később kezdődött, és a küldetés. Én teljesen nincs kész, nem tudok különbséget tenni a virtuális valóság a jelen, még mindig látni előttem az arca Prime a végén bemutató, megdicséri, és én szégyellem, hogy mi annyira félt, hogy esetleg nem sikerül, ha))) öt perccel később, remegő kézzel, halványan közös tapasztalatok férjével. Az érzés leírhatatlan ilyen keveréke élénk, éles, hátborzongató, gazdag, telt, és így tovább, és így soha nem látott vagy érzett.

Alekseev [ingyenes regisztráció] [16.08.12 14:33:38] IP: 217.66.146 *.

Nos, nos, ez ment kétszer.
Bármilyen következtében az agy még nem nyilvánosak.
Rájöttem, hogy miután UNIVERSAL nekem ebben az életben lesz meglepetés csak az élő külföldiek.

Igen, mi is a tranfsormerov 2-szer ment. Ez félelmetes! Tekintse nagyon érdekes. Köszönöm.