Pike halászat Dnyeperig nyáron

- Ma kora reggel megyünk a terület n. Taromszke fogás csuka dobás Woblerek. Megérkeztünk az egyik legszebb helyén. Tudom, hogy a csuka él itt. A mélység 2-3 méter, egy csomó fű, rózsa, uszadék, pontosan ott, ahol a csuka ül.

Spinning, mi választottuk hossza 2,4 méter, mert az már nem forog nehezebb vyvazhivat halat egy csónakot. Teszt crankbaits használom 5-20 gramm. Coil - 1500, nincs többé szükség. ÉN használ kábel, akkor a vezeték átmérője legfeljebb 25 mm. Ha azt szeretnénk, hogy cserélje ki a tápkábelt, akkor át kell menni, hogy rögzítse a tekercset, a tekercs dobja a víz és a szél. Mivel a zsinór nedves, van egy szakaszon, és letette az orsón. Seb zsinór, ütés kaptunk nagyon jól. Most elkapjuk póráz voblerok - és megpróbáljuk.

Azt használja a pórázt körülbelül 25 cm. Póráz fogjuk kapaszkodik bezuzlovku óramutató járásával megegyező irányban szorosan mi szél fel térd, majd menetes a reteszt.

Ma fogjuk használni a csalit «Shad Rap», merítés vetve 2 méteres troll - akár 4 méter. Mint ez jó? Az a tény, hogy úszik - lehet dobni bármilyen „ablak” a liliom, és azonnal húzza. Ha csuka van, azonnal megtámadja őt. Ha beszélünk csali, de most fogjuk használni egy sor «Shad Rap» 8 cm, talán, kék, mert a víz még hideg. Még látható a wobbler a csuka már megharapta. Kis Woblerek «Shad Rap» Az is nagyon hatékony.

Között érdekes Woblerek szeretnék megemlíteni «Yo Zuri L-emberke», ez is nyomai a fogakat. Ez csalit a víz felszínén a fűben nagyon jól puszit sügér. Én is szeretnék megmutatni wobbler «YO-ZURI Hardcore», ő egy nagyon gyors dip többször fogott sügér. Az egyik a híres catchability spinners - ez «Daiwa», amely már fogott a csuka, domolykó, sügér. Ezzel a kanállal garantáltan sikert.

Míg Ruslan előállítására fogaskerék, hajónk lassan sodródott már utánozhatatlan pompa a szigetek a Dnyeper. Itt az egyik nagy hely - látjuk liliomokat, hogy mi fog halat. Elhagyott, wobbler felszínre, és lassú mozdulatokkal merítse emelése felpörgésében csalogatni fogott növényzet, és nem a vezetékeket.

Most csinálunk gyors kábelezés, de ha úgy érezzük, hogy a csuka támadás, akkor kell szüneteltetni. Ne egy másik vezetéket a liliomok is ott ülni okun.I

majd végül a nagyon ígéretes helyet a második vezetékek wobbler ő támadta meg egy ragadozó, de elég kicsi.

Eltávolítása után horgok mohó baba csuka adták natív elemekkel. És mi volna tovább abban a reményben, fogása szilárd parti csuka. Azért választottuk a helyszínen uszadék, amely elsősorban a lakott egy ragadozó, bármikor készen áll, hogy ugrik ki a csapda és a támadás. Emellett virsli még mindig vannak olyan helyek, ahol a fű nő, és van egy csomó fehér hal, amely alkalmas a takarmány egy ragadozó.

Az új helyen a vizek Oblov történt egy sekély mélységben, és ez itt, hogy a wobbler «Rapala Shad Rap» megtámadta a második csuka. És csuka fogott spinning fiatal horgász Igor, aki nyugodtan hozta ezt üdítő sparring a célba. Igor becsület, aki mindig betartotta elveinek etika halászat, néhány perccel később ellenfele visszanyerte szabadságát. Sőt, ez a körülmény a fiatal halász volt, őszintén örül.

Obbrosav ezeken a területeken, haladunk tovább. 3-4 öntés elég obbrosat ezt a helyet. Előttünk egy kis növény, ez is a hely, ahol lakik ragadozó - csuka, süllő. Ők nagyon szeretik az ilyen helyek, mint csapda, megint van uszadék. Ezek a helyek nem lehet kihagyni.

Emelje felfelé és centrifugálás továbbítjuk. Ki a vízből kilóg a gubanc, az is szükséges, hogy hatékonyan obbrosat. Van egy kis csuka, de a helyén lehet nagy. Ez a kis csuka még nem volt ideje megijedni, és már elküldte a következő festői szigeten, hogy beérje a reggeli csípős csuka nagyobb. Itt egy másik ragadozó ha vártunk. Annak ellenére, hogy az elkeseredett ellenállást, travyanka adta fel, és a végén, kiderült, hogy egy csónakban. Ez megtette a csalit «Rapala Shad Rap 8" kék.

És ismét keresünk. Haladunk egy kicsit tovább, hogy hagyja abba a következő leendő csuka hely, ami annyira tele Dnipro. Azért jöttünk, hogy egy új helyre, ahol az elárasztott fák megpróbálja obbrasyvat ezeken a helyeken. Obbrosav ezeken a területeken, haladunk tovább. 3-4 alkalommal elég obbrosat ezt a helyet.

Pike érdemes néha a legváratlanabb helyeken, így Ruslan fogott és virsli, és az lelógó fák, töltött közel csalogatni a felszínen. Igor megpróbálta kiaknázása az ilyen területek mélyebben, de hiába - Pike nem vette. A felvétel a (kis) trófea utalt nekünk, hogy ma a csuka horgászat vége.

A nap a zeniten, a nyomában a szél nőtt. Bár most nem trófeát csuka, de van egy nagyon szórakoztató, míg pihen a természetben. De tiszteletben halászok, kívánok nincs farka, nincs mérleg.