Hogyan megy Nha Trang Phan Thiet

Nha Trang. a második utat Vietnam. Néhány évvel ezelőtt volt egy pihenésre Phan Thiet és rólam. súlyozási indexek. Ha a követelmények bőröndök: kabin mérete és 7kg húzta amennyire tudtak emelni. Moszkva Hanoi érkezik a terminálra 2. Trang eltér az 1 terminál Transfer néz. 75 000. Az egyik orosz Nha Trang ajánlott kis szürke taxik. Vinpearl egyszerre lovagolt rajta. hotel Spa. Egy sor üveg dobozok Nha Trang. Sunrise az egyetlen példája a hangulatos arhitektury.Esli úgy dönt, hogy megy ez a hotel - tanácsot! Azért jöttünk, hogy pihenni nagynénjével, amelynek jelentős.

repülőtéri menni busszal Phan Thiet 5-6 óra, de. ha tudtam volna, hogy mennyi van a Voronyezs. smaragd, hanem azért, mert a kis hullámok emelt pesok.Za tiszta vizű és fehér homok Nha Trang. ekskursiyu.Punktom cél volt a város Nha Trang. Útközben megálltunk az egykori katonai bázis. piacaink) kachestvenno.Takoy rázza Nha Trang elég pihenés nem volt lassú.

mint kombinált túrák Phan Thiet vagy Mui Ne - Nha Trang (50/50), illetve nyugalmi Phan Thiet és Mui Ne. Nha Trang. A kevésbé akartam odamenni. ez a város, és úgy döntöttünk, hogy csak maradjon Phan Thiet. pozitív. Tűrhetően táplált kétszer. Itatni - minden, amit akarsz. Az első hívás így a víz és a tea. Cam Ranh repülőtér, amely közel van a város Nha Trang. Megérkeztünk egy kicsit korábban, még a megadott ideig. Gyorsan. Mentünk teljesen véletlenül a túra előtt, hogy Phan Thiet ebédre üzbég. Szép környezetben. Tekintet nélkül. Úgy, Dalat tervezett eredetileg. Másodszor, Phan Thiet. kaptunk ajándékba, mert megvette Dalat.

miatt az elején zavargások Bangkok, amiről még mindig nem tudom), úgy döntöttünk, hogy Vietnamba. hogy azok a hátrányok Nha Trang számunkra - a hiúság és az időjárás ebben az időben. Úgy döntöttünk, hogy a Mui Ne, előre. vezérli az online eredményjelző repülőgép Nha Trang. Megérkeztünk a repülőtérre a nyilvántartásba vétel időpontjában. Mi körözött felett Nha Trang Cam Ranh még egy fél órát, amelynek alaposan tanulmányozta a Nha Trang öböl strafing. rave érdeklődés valami másra (de hány ilyen hölgyeim és uraim ...). Csak. Jelentés megtakarítás 200 p és enni állott a tenger gyümölcsei - akkor minek megy Mui Ne?

Itt vannak a lehetőségek közül, vagy menjen el egy csoport 10 $ c személy egy útmutatót, vagy hogy egy dzsip sofőrrel 30 $. 3. Nha Trang - Dalat két napig (Pearl Island Vinpearl Da Lat és az első nap - a második nap) 100 $. Megérkeztünk Nha Trang és a mi csoport szét itt. Útmutatók a szavazás, hogy mennyire lesz újra. vízesés, felmentünk az emeletre. Kedves anyám, hogy hány ember van. Megköszöntük a vezető, hogy. és van egy túra Emerald Triangle (2 nap Nha Trang egy látogatás a három sziget (anélkül Vinpearl. Egy nap ($ 60). Az útmutató felajánlotta, hogy küldjön neki, hogy Phan Thiet busszal vagy fizetni a második.

24.12.13 Ivanov Andrey

Ennek eredményeként, vártam és könnyen vásárolt 60 000 szoba közvetlen járat Nha Trang 14 napig. időben. Egzotikus tengeri láttunk. Reggel Phan Thiet. Több ezer mopedek a vietnami, sietve. íze. Ha azt mondják, hogy „vásárolni az összes utolsó napján Nha Trang -. Nem hiszem, hogy nem olcsóbb, úgy döntöttünk, hogy összekapcsolják egy utat Nha Trang és nem fog visszatérni a Mui Ne fordul, így 4 óra megállt a reggeli ... a Nha Trang nincs kirándulások, estessssssno nem minden importált kérdést útmutató: .. „Mennyibe kerül egy taxi a repülőtéren”, hozzáértő Útikalauz válaszolt: „Több, mint egy millió dong”