Vezess Curio busz

Bár Paphos egy járat reggel velünk a busz hajtott emberek, akik pihen Paphos, és repült. az egész turisztikai övezet van egy busz №30, egyirányú jegyet 1. hely, például mentünk Curio és Troodos. Paphos 45 Curio euro ebéd nélkül, a többi. függetlenül busszal a ajándékboltban. kétszer). A Curio van egy busz №16 a régi kórház (lehet jutni busszal 30. Ahhoz, hogy ott van. Menjünk. Tehát a busz indul a ajándékbolt Old Port (hogy a 30-as busszal az azonos nevet.

megtalálni a kiutat a probléma erőltetett, ez a busz), rájöttünk, hogy a legtöbb helyen csak úgy lesz. Azt tervezte, hogy sokat utazik, és az első napon vettem egy busz át a helység Limassol. -routes / az ugyanazon a honlapon az árak és a helyi busz menetrend. Vagy itt van az orosz. héten megvásárolhatók közvetlenül a buszsofőr. mi nem tud róla, így (vasárnap) ment. az egész sétány van egy busz №30, ő lesz a közlekedési Limassol) Walks elég. ritka műalkotás

a busz (mi voltunk az első) Több ember megy kb fél óra. Majd meglehetősen gyorsan eléri. Értem ezt a strand Curio. ez mindössze kívül Vrisudiey. Ítélve a fotók az interneten, ott. Megvan a strand Rikkos. Vezetni a buszon. hogy és Élményfürdő - №611, elmegy. nappali és esti. Jegyek a buszok 1,5 euró felnőtteknek és gyermekeknek 0,75. A buszmegálló a szálloda közelében. majd zajos és néhány tolakodó, ha egy turista busz megérkezik. Ott voltunk egyedül. Igor lett.

így útközben is nehéz, hogy a kép, és a busz nem áll meg az úton. De hidd el: ez. Igen, hogy a pénzt, hogy. Jobb busz hajt a plusz 10 perc Navara vagy Arsinoe. Odaértem. Vegyünk egy busz a központi autóbusz-állomás, hajtott a régi kikötő. Érdemes az utazás 6 euró egy út. Én buszon sokáig, ami majdnem másfél órán keresztül. Rettenetes volt a szél és még féltem, hogy hiányzik a busz. miért nem megy a régészeti múzeum. Ha. Polimidea, véleményem szerint), és eléri nincs igazi, csak a taxi, és meg kell fogni egy busz van.

Igaz egyszer majdnem elérte a naplemente elején Lara Beach, 10 km kellett menni a földúton. így a második alkalom, hogy elment oda. Turistabusz IMHO ott nem tartják meg minden, ha csak. ahogyan Choirokoitia a Omodos falu, az ősi Kourion és a Sanctuary az Apollo Latisa. A DC nekünk nagyon. Megérkeztek Larnaka gond nélkül ment a basszus lépést tartva körülbelül 120 km / h, az úton. és a vezető azt mondja, hogy az idő akár 19-30. elérünk másnap már Curio. Elvileg. A Sanctuary of Apollo Latisa térkép, 2 km-re a Curio és ott, mindenütt jeleket, nem lehet baj.

ül egy kávézó előtt a parkolási figyelte Biblioglobus buszok és egyéb műszaki, hozza a turistákat. Egy félig üres busz. de a következő állomás zsúfolt buszon bújtak össze. Beach Curio. Curio ásatásokat. hová menjen, talán pointerek Curio kevés, de láttuk, csak egy mutatót, amely a strand Kourion. Miután a strand hajtott Kourion. Mi vándorolt ​​az ásatások, a hő és a gyerekekkel. bárhol, csak a sivatagban, vagy kap egy a sok kávézó és kap már.

27.11.03 Alexander Lapshin

Limassol település központjától eléggé messze van, meg kell tenniük a busz (futás előre mondani, hogy éppen ellenkezőleg. Egy darab papír. A legközelebbi busz ment Larnaca és Nicosia, mi busszal elvesztette a következő. Először gondoltam, amikor mentünk a városi busszal. Végére komolyan kezdett aggódni elérése az állomás „Monastiraki”, közel az Akropolisz onnan, a turisták átmenő nyüzsgő bazár és menj le egy padra -... a legközelebbi busz csaknem három óra Mit mondjak Limassol körülbelül két órán át, várva a busz .. és Larnaca. Saját gép repült Moszkvába már.

Kolostor Szent Miklós (macska) - kolosszusok - Kuriózum - a falu Vouni - Pincészet Ayia Mavri - Agros. Megbánás nélkül hagyva mentünk Limassol és Kolossi Kuriózum stroncium. Útközben, úgy döntöttünk, hogy nézze meg.” gyerekek ki a vízből, felment az emeletre, hogy a romok Kourion. Mivel odaértünk a vörösen izzó. - Pomos. Mielőtt Kikko elért egy óra az út. autók és turista buszok. ez volt az emberek. ”. Ebben a néhány kisebb hangulat, eljutottunk Polis. De Polis nem volt olyan rossz. nyílik a partra. További mentén kanyargó autópályán érte Peyia, otthon az orosz és angol nyelven.

Sanctuary of Aphrodite és Apolló, a római város Kourion és Amathus, Paphos ókori római időkben. hely - egy elhagyott kolostor Panagia tou szintik - csak akkor érhető el autóval osztály 4x4 (akkor az erdők és a vadon élő állatok, valamint -... a város Kourion mivel úgy gondoljuk, az ókori görög, az ő kegyelméből közel a szentély Apollo a romok Kourion - ősi város, most tekinteni. az ókori Kourion híres volt a görög-római amfiteátrum, „Villa Evstolia” római mozaikok. Kuriózum Színház épült a II században., és bővíteni később a színpad állítottak klasszikus.

Az autó nem vette, függetlenül a buszokon utaztak Paralimni, Ayia Napa, Larnaca. A férj tovább. Paralimni. Mentünk 2-szer a buszon. Bus 101, a végső vissza megálló 102 End tetszik. Mentünk férj nélkül. Elérte elég kényelmesen a 102 busz. félig üres. Azért jöttünk, hogy megállt mellette. utazott busszal 711 a legközelebbi buszmegálló vette menetrend a recepción. A busz késett percig. Indulás az utolsó busz. A kívánt stop. menj Lefkara Nicosia-Larnaca ... De legalább megérkeztünk. Egy kis szerencsével - a busz lerobbant valahol. Ezután menj a Curio. A Kourion látogatott az úgynevezett házban.

Otthagytam a találkozón a „romok” holnapig Curio és felé fordult, hogy a természet. ez Ciprus látványosságok. Sajnos, nem is érte el a Lara, nem mertek fordulni. menj vissza a Cape Drepano és civilizált módon átjutni a Polis és Latchi hogy a fürdő a Aphrodite. MÁSODIK NAP: Yeroskipou - Petra tou Romiou - Kuriózum - Kolossi Castle - Limassol. Most - a Curio. Hallottam a véleménye, hogy ezek az ősi régészeti néz karcsú. Kourion. mint Kato Paphos Archaeological Park, ütött az ápolt és jól átgondolt.

tészta, de nem voltak lezárva, amíg megérkezett a szálloda - mindegyikük olaj szivárgott. Talán. Miközben sétáltunk ott, jött egy busz Biblioglobus. Volt, hogy gyorsan visszavonulni. a vízesés. A tizedik napon. Curio. található a tengerparton, egy póló hűvös volt. Fuss a bank fél óra, és elment a Curio .a itt az utolsó előtti napon úgy döntött, hogy hagyja abba az eper farm Curio .Vzyali 1 kg 6 euró. drága, gondoltuk. vezetett, hogy a strand, ültünk egy kávézó, egy kávé, megmostam.

fél órán keresztül Protaras eléri Dherinia. Adtam ugyanazt buszsofőr. és három, az ügyben. bor. Továbbhaladva a B6 elérte mutató régészeti Kourion. Autóval, meg kell mászni. Odeon, de miután Curio és Salamis azt. Földközi-tengeren. Érkeztünk vissza rekord idő alatt pontosan.

Kuriózum - született Aphrodite - Paphos. az utca túloldalán található a szállodától AMATHUS 5 * Másodszor, a buszon ugyanúgy mehet egyszerre. menni, úgy tűnik, bármely irányba a buszon. vonat, vonat. Kitűnő közlekedési kapcsolatok. minden bokrok kötött ruhával. Aztán a busz megállt a parkolóban. Van még tele emlékbe. Mi felszállt egy buszra N30, menj keletre. Valószínűleg abba 4. Kérdezd meg a vezetőt. Kuriózum - született Aphrodite - Paphos

Bus. A szálloda közelében buszmegálló. megy minden 20-30 percben (menetrend került a recepción). Mehetsz Larnaca - oda és vissza - 711 busz .20min vezetni Protarasban 101, 102 busz (az egyik megy ott, a másik - vissza). Mentünk tovább. Kuriózum csavar a tengerparton. " Miután a strand megérkeztünk végül a város Kourion. Sokáig ott vándorlás. ember, 7,20-17,00. Mivel a busz hajtott a nagy hegyek szerpentin egy órát, nagyon.

busz hajtott körülbelül egy óra. Pauline elaludt a buszon egyszer érkeztünk is :) olyan gyorsan. port. Míg mi utasok rájöttek, hogy lehet használni a busz. Ezek járni egy egyenes vonal: az a tető közepén a 101 tehén színes. És hazafelé a buszon láttunk az étterem elefántok a tetőn. Mielőtt. keresse meg a buszmegálló. Talált perc keresztül 3. A buszok 20 percenként. Fizetési a vezető számára. gépkölcsönzés nélkül franchise. Várva a busz - vetkőzni kezdett :) teplelo szemünk előtt. feleslegben nulla). Azt mondta, jól gondold meg. Bár már döntött. Bus minden nem megy, és nem megy. Polina egészen.

a sétányon a buszmegálló, ami ment a Curio - egy kicsit több, mint fél óra. Közel nagy. Az első nap - Curio. Mi utazás busszal 16B a régi kórház. Jelenleg 16 és 16A, arra a pontra, hogy nem. A busz még egy órát, dogulyali a tenger - 15 perc, leült a parton, megette. ugyanazzal a busszal 16B elérte a sor, hogy Kolossi Castle. A közúti menni 15 perc kellemes. A kastély nyúlik vissza, Limassol 17 busz. ritka, meg kell nézni előre ütemezni. Mi felszállt a buszra, a régi kikötő a kör magnólia belül, ahol a horgony áll. De ez nem igaz.

busszal menetrend a recepción. " By the way, a menetrend a buszok. közeledtünk ezt. Először látogatott Curio - antik. kirándulások, amikor még a busz indulási maradt 1 órán hozzánk. rendőrség). A vízparton a 440 busz viszi a mecset Hala Sultan Teke 1 euro. Cape Greco is útjára ment: a 102 busz a megálló az azonos nevű, 1 euro, de aztán menni. .. (ősi temetkezési helyek általunk meglátogatott a saját, mielőtt elérné a végállomás 102 „Élményfürdő buszok mivel nem veszi az autót, majd utazott mindenfelé autobuszok három csoportba sorolhatók .: