Ahogy mentünk a Olkhon vadak

Olhon - a szív Bajkál-tó. Őrülten csodálatos hely, hogy megváltozott az egész az ünnepekhez általában. Olkhon, talán a hely, ahol akar visszamenni. A sziget a Bajkál-tó mély benyomást rám elsöprő mérete és sokfélesége.

A legtöbb hegyi itt, úgyhogy én alapvetően választotta ezt a helyet, mint egy nagy rajongója a kalandok és a kaland. Mentünk pihenni a nyáron a férjemmel és a barátok vadak, de nem azért, hogy mentse, hanem egy emlékezetes, érdekes és teljes felszabadulását érzelmek.

Ostanavlivats akár Khuzhir?

Megálltunk Khuzhir, ott élő mintegy 1500 lakosa van, de a falu tekinthető elég nagy. Lakosság nagyon barátságos és egy szép pár tartott egy kis túra a múzeum számunkra. Azok, akik érdeklődnek a történelem feltétlenül látogasson el ide. A múzeum hatalmas gyűjteménye berendezés, amely alkalmas az idő a szigetlakók. Akkor csukd be a szemed, és fejest ugrott, amikor ezek a részek voltak harcosok Dzsingisz kán. Titokzatos hely.

Mint egy kislány volt pihenni ebben a régióban a szüleik, míg a tavasszal. És tudod, ellentétben kikapcsolódás a különböző évszakokban, mint a nyáron és tavasszal jelentősen eltér egymástól. Spring, elegáns jég halászat, nyáron - fényes nap és inspiráló tájat.

Általában Olkhon történelmi helyszínen. Barátaink Khuzhir elmondta, hogy van egy hatalmas számú történelmi helyek. Mivel az idő a pihenésre, mi volt a tartalék, úgy döntöttünk, hogy fordítson időt a legérdekesebb helyeket. Egyikük a Cape és a Bay Tutyrhey. Egyszer volt továbbra is a régi tartozó emberek mintegy 5 ezer. BC találtak

Ahogy mentünk a Olkhon vadak

Okok lenyűgöző örömére. Továbbá, még nem telt el, és nem telt el a Khankhoy tó. Mégis, a nyári melegben. Meleg kis vizet, hogy menjen még nem akar. Így a rajongók splash egy átlátható, jól fűtött kis vizet jól van.

Bővebben: Dry Cove. Utazás a Bajkál-tó

És mégis, el tudja képzelni, láttunk Sziklavésetek. Még én sem hiszem, hogy ők állították hosszú mielőtt megszülettünk és férje. Az akció zajlik, az úton, egy szikla Shaman. Amikor azonban egy fantázianév, soha nem voltam képes megérteni. Scala található Cape Burhan.

Nyári feltétlenül a legjobb időt a pihenésre. Hegyláncok itt mindent legyőz. Festői tájak, tengerpartok, földöntúli szépsége sziklák, a kellemes klíma, és ez csak egy kis része a tó érdemben.

Úgy döntöttünk, hogy a Bajkál-tó, amely a személyes emlékek a gyermekkori, és elolvassa a véleménye az interneten. És azt lehet mondani, hogy nem semmi, hogy a választás esett neki. Bajkál kiváló! Nem véletlen, hogy ez az úgynevezett gyöngy Szibériában.

Adhatok egy tanácsot, aki, mint a többi, találkozni fogunk a nyáron Olkhon vadak
  1. Kap egy előre ismerősök. Mi például, nagyon szerencsés, az internet megismerkedett a szép házaspár fiatalok, akik beleegyeztek, hogy segítsen nekünk ebben a vállalkozásban;
  2. Ne felejtsük el, a sátor. Mi természetesen, az utolsó napi barátok gyakorlatilag ott élt, de egy pár három nappal még mindig töltötte az éjszakát, mint a valódi vadak.
  3. Készíts egy listát a helyek a meglátogatni kívánt. Azt akartuk, hogy megy körbe, és fedezze fel az egész Bajkál-tó, de marad a szigeten Olkhon felejteni mindent, de tényleg. Balra könnyekkel a szemében, legalábbis szeretem.

Tehát a következtetés azt mondhatom, hogy a nyáron a Bajkál-tó nagyon jó, a lélek nyugszik, és énekel. Van egy hatalmas számos figyelemre méltó helyen, lovaglás, búvárkodás, lovaglás egy hajón, vagy egyszerűen csak napozni a meleg napsütésben Bajkál. Felkeresi ezt a csodálatos sarkában Oroszország, akkor eldönthetjük, hogy jöjjön vissza. Személy szerint már összeállított egy listát a helyeket és vettem egy új sátrat.

Mi a történet egy ország: Oroszország

Ahogy mentünk a Olkhon vadak

Krímben a legnépszerűbb úti cél a nyári szünetben a tengeren. Ahhoz, hogy a tó partján minden nyáron több millió turista megy. A honlap „My földrajz” áttekintést nyújt a legjobb strandok találhatók a városokban a Fekete-tenger partján Krím-félszigeten. Ma, a történet a strandok a jaltai. Partján Krím - szilárd csík strandok - homokos, kavicsos, sziklás. Minden város a tengerparton, a [...]

Oroszország egy csomó helyen, hová menjen pihenni. Resort „Rosa Khutor” az egyik legnagyobb síparadicsomok. Sajnos, nem minden orosz büszkélkedhet szabad idő, mert szigorúan korlátozott. És mivel ez a tényező nem veszhetnek el a lehetőséget az ünnepek alatt. A mi esetünkben - az, hogy vezesse a maximális számú fut. Rose felvonók [...]

Cave templom komplexek Ajanta és Ellora barlangok találhatók a központi indiai Maharashtra állam. Minden évben az egész világon, több ezer turista látogat ide a páratlan szépségű a templom kezdődött a hatalmas sziklák és gazdagon díszített falfestmények, szobrok és faragott oszlopok. Ajanta és Ellora barlangok szerepelnek az UNESCO Világörökség listájára. Ajanta híres rendkívüli festés, mondja [...]