Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2018

Látták távozni a szemetet kannák voltak, de zsúfolt és rakott szemét a közelben. Volt, hogy a szemetet Murmanszk. Ha gyűjteni, akkor vegye a szemetet zsákokba erősebb, nem hagy maga után szemetet, és ők, a kutya, szakadt.
Mishka H2 valahol után a „Two Brothers” nagyon hangos zúgás kipufogócső. Ott volt egy kő, flexi tömlő csalit. Kapcsolat a külvilággal, dobás sírni a fórumon „Hover-klub”, kaptunk koordinátákat Murmanszk Car Club, aki hajlandó segíteni, amint megérkezik, annak ellenére, hogy terveket. És mentünk Murmanszk hogy soklubniku.
Murmanszk, sikeresen találkozott Szergej, aki kedvesen beleegyezett, hogy segít kijavítani a kocsit. Annak ellenére, hogy már elég munka! Mi maradt az autó Mishka. És ők maguk mentek keresni, ahol lehet enni. A snack a kávézóban „tűzifa”. Nem ettem életemben rosszabb halofiton (és nem hiszem, hogy ez lehetséges, így elrontani). Képzeld levest halofiton úszó van káposzta, egy Maslinka és egy pár darab kolbászt. A többi már mind finom. De ez szoljánka hagyott maradandó benyomást!
Murmanszk találkoztunk komor, esős és szeles.

Csináld meg, mi felé mozdult Kandalaksha, de mi nagyon ideges zuhogó esőben. Úgy döntöttünk, hogy az adott körülmények között ott keresni. Vagy találunk egy helyet a parkoló, valamint vagy kraynyak felszállni ház, ha továbbra is nagy mennyiségű eső.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

Érkezve Kandalaksha poreshali hogy Miskin személyzet tölteni az éjszakát a barátokkal, akik néhány nappal ezelőtt, és már eltávolították, két hálószobás apartman és töltötte az éjszakát is. Ugyanakkor azt lezuhanyozott, és tette postirushku.
Reggel nem esett. Mozgott, és látogatott „Umbsky labirintus.” Kétes kilátás.

Miután látta ezt pont mentünk Varzuga keresztül Umba. Útközben megállt a vízesés (bár úgy nézett ki, mint zuhatag) river Kolvica.

A Umba látogatott Sziklavésetek múzeumban.

Helyi állatállomány teljesen ijesztő. Látva tehenek álltunk és vártunk, amikor át. Leginkább félnek a bika szarva sadanot autóval.
Most és Fehér-tenger.

Mivel az út nem volt olyan, amit akkor hol eltévedt. De segített, hogy cserélje ki a kereket, és az emberek Logan látta, hogy a helyi könyvtárban, Kashkaransky ág №5.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

A legtöbb Varzuga újjáépített mása. Van még egy szálloda zarándokok! Megérkeztek az új kavicsos úton Varzuga. Ez egy kavicsos út a vörös kavics. Por problémát jelent, és minden „szamár” autó fordul a színét.

Varzuga csellengő, mentünk Washingtonban keresztül Kuzomenskie Sands.
Kuzomenskaya sivatagban. Ennek eredményeként az antropogén hatások (erdőirtás igényei itt sóbánya és a legeltetés) a közepén a múlt század, kialakult egy sor változó homok, melyek hatása alatt a szél öntött környező erdő, a folyó és a város Kuzomen. Valami, ami lehetett látni a homok akadályok formájában kerítések, de nem segít, és a sivatag már régóta tovább nőtt.

Az auto Michael megtagadja elektromosan blokkolja a felvétel egy teljes meghajtót. Lovagol a háttérben, és folyamatosan ás. Andrew (H5) úgy, hogy ros és elérjük a falu Kuzomen. Van egy módja annak, hogy ápolt és mackó mehet.

Elvesztettük az időben, mert a probléma, és az éjszaka utolérte. Szeretnénk ezt a napot, hogy ideje, hogy Tetrino Tonya, útközben megálltunk az ametiszt Beach.
Kezdve minden Pomor falvak Marine Farm - Tonya. Tonya „Tetrino” a leghitelesebben felújított (a tulajdonos), ugyanazon a helyen, és működik, mint egy történelmi - néprajzi komplex a szabad ég alatt.
Abban Amethyst Beach álltunk, de már sötétedett, és ametiszt, mi nem keresik, és rohant, hogy Washingtonban.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

Csónakok rájuk, mint egy ember. Ezért, miután letöltötte a hajó megy nyaralni, és lassan rohad.
A túra után ment, hogy a bal oldalon a / h. De ez teljesen üres volt. Úgy látszik, ezek voltak a mobil radarok és hasonló kommunikációt. Már csak egy düledező KP.

Elvileg nem fogunk menni egy másik repülőteret 987 hordozó Marine Aviation Regiment (MRAP), amely alapján a Severomorsk-3.
De a kulturális program mentünk előre. És nézte a nyomat előre sor, úgy döntöttünk, hiszen itt vagyunk, hogy hívja látni. Koordinátákat beírni a navigátor, és adta nekünk Útvonal.
Zatar a benzinkútnál a szemgolyó. Mi került előtérbe.
Kezdetben van egy kis zavaros az úton, és azt a távolságot, amit kellett vezetni mintegy 120 km. De rájöttünk, hogy a sebesség

60 km / h áthalad 2-3chasa. De az út egyre rosszabb. Jobb volt, hogy nézd meg a térképet, és rájönnek, hogy kitérőt az autópályán, és vezettem Apatit időt takaríthat! De mi nem tudjuk, mi vár ránk előre! És úgy döntöttünk, hogy nem fogunk meghátrálni!
Fényképek nehéz nak mi nem. Azokban a pillanatokban nem volt korábban.

Ez a fénykép mutatja a híd az átkelés nem áll, és el kellett menni átgázol jobbra.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

Meglepetésünkre Michael sosem kell húzni (nem lakott ezen az úton). Úgy néz ki, megzavarta maximális emelési felfüggesztés és szélesebb kerekeket. A lassú elértük a falu Inga.

A falu után ment gad. Körül a mocsárból. Ennek eredményeként, 6 óra, mentünk kb 100km. Sokkal kimerült volt, és már az elején a tizenkettedik. Meg kellett találnunk nochevku.Tut Bear és leül a keretet. Azonnal úgy, hogy ez annak a jele, hogy menjen túl nem szükséges, és meg kell, hogy menjen vissza egy kicsit, és ott töltsük az éjszakát. Andryukha érinti a Bear, hogy húzza. Próbálom kapcsolja pyachas háttal a közúti és a széle (fáradtság hatása és alkonyatkor) ... jobb kerék lecsúszik a mocsárba, a gép lógott a keretben. Andryukha húzza Mishka azonnal elkap, és húzza.

Térjünk vissza fordított mintegy 200 méterre megy fel a hegyre egy kicsit, és különösen nem, ha kiválaszt egy helyet szünetet táborba.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

A következő napon, a falu, beszélgettünk a helyi nagypapája:
-Megyünk a reptérre?
-És hová mész?
-A Umba, elmúlt 6 óra csak 100km utazott.
-A Umba? 100 km 6 órán át. Jól van srácok, nagyon jó! Menjünk most, a villát, hogy a jobb, és a meghajtó megfelelően.
Mi megköszönte, és költözött nagypapája.
Ez történt. hogy túl a töltésen út, de nehezebb, és ahogy nagypapa azt mondta, így rövidebb és jobb úton. Több Kő 03:00 stilushoz és ...
Itt is van. Hariusny repülőtéren. WFP.

Ezért az út jobb felé Kirovsk.

Turisztikai raid - a szélén a föld, augusztus, 2013

Végre megérkeztünk Kirovsk. Mi annyira elege kő tárgyalás, amikor szükséges fordulót minden macskaköves. Hogy amikor mentünk az aszfalt nem jó, boldogok voltunk! Snack a kávézóban, úgy döntöttünk, hogy hagyja abba, és álljon egy helyen egy pár napig Kandalaksha. De ez nem volt olyan gyors. A Kirovsk a Szovjetunióban, mind a kávézók működnek hétvégén és hétköznap kimenet. A helyiek azt javasolta, hogy a város központjában, bowlingpálya és egy szórakozóhely. Délután látni a klub nem a kereslet, mert mi voltunk az egyetlen vendégek. De jól evett.
Találkoztunk a srácok Szentpétervár Pajero Club tetszik. Beszélgettünk velük, és elhajtott.
A gyermekek számára hozott egy tál.

Mert dnovki találtunk egy hangulatos hely a Felső-tó Pirenga. A parkoló a gerincét a tábor fürdőház, akkor átrendeződik egy kicsit. Tolódott tűzhely. Kiderült, nagy!

Ezen elv a raid véget ért. Csak a Medvezhegorsk és Petrozavodsk.
Most a legérdekesebb része az (extrém) véget ért, volt egy kulturális program.
Meglátogattuk Medvezhyegorsk „Múzeum a vasúti közlekedés Bear Mountain Station”. A túra ingyenes, és nagyon érdekes! Mivel a múzeum kurátora - a vezető úgy tűnik, hogy mindent tudni a vasút Medvezhegorsk és így sokkal több ... Mi csak szerencsés kurátorok! És mi tetszett a legjobban, megmutatták nekünk a vezetőfülke a motor! Korábban még soha nem volt a kocsiban egy gőzmozdony, látható csak a filmekben.

Tankolt, úgy tűnik, az egyetlen benzinkút a városban, és elment Petrozavodsk. Útközben megállt a „Kivach” vízesés. Őszintén mondom, annyira zöld, akkor a mellkasán limuzin és megfulladt. Ez így van! Varangy! 120 rubel egy vízesés személy. És nézd, mi semmi különös. Nos, ahogy itt mondják IMHO.

És itt vagyunk Petrozavodsk. A bejáratnál a városból, találkoztak soklubniki „Hover Club” (PANDA feleségével és Andrew), és volt egy túra a rádióban vezetés közben a városban. Aztán sétáltunk a sétányon. Quay emlékeztet délre. Ha valahol délen. A zenélés, az emberek séta.

Ugyanakkor, a turisztikai raid véget ért. Köszönetet kell mondanunk a fiúk, és hazament a St. Petersburg.
Köszönjük a türelmet. Ha érdekel írok többet utazások.