Egy nap Pereslavl

Amióta nem voltam itt, sok minden változott körül. Volt egy kemping turisták (hét kényelmes kabinok), a Museum of lemezjátszók és hanglemezek, kávézó „palacsinta”, a tó partján tesz padok. Most ez egy turisztikai komplexum tartalmaz egy szálloda „fogadók”, és a balsorsú kávézóban.

Sajnálom, hogy nem bérelt egy olyan környéken, hogy össze lehessen hasonlítani, hogy mi történt, mi volt. Már csak ezeket a képeket (ahogy én hívom őket: „Én vagyok a háttérben”). És azok a gulkin orr, a figura lényegében az összes album szétszóródtak. Szeretném megmutatni, de túl lusta, hogy rendezni 40 albumot.

Közel a parton ezúttal nem illik. Csak nem vesztegeti az idejét. Levette a felső - a helyén „Little Boat”.

Egy nap Pereslavl

A létra, amely által megy fel a múzeum „Hajó I. Péter”

Beautiful „Hajó”, bocs van lehetetlen.

A vacsora után a múzeum gőzmozdonyok a regenerálódásra. Vezess harminc percig. Az út nem javították, talán mert a szovjet korszak, csak Lata helyeken. Teljes egyfajta mély vadonban. Ez csak az utak mentén néhol érdemes nagyszámú gép, még a tőke számokat. Ez halászok jöttek a halakra Lake Pleshcheyevo.

Egy nap Pereslavl

mozdonyok Múzeum (keskeny nyomtávú vasutak)

Bár mi már úgy érezte, valami trükk. Mozdonyok bemászott a puszta, a jegyek minden bizonnyal nem olcsó. Meg kell visszaverni ilyen kellemetlenség. És mivel a víz tűnt. Locomotive Museum kiderült minden Pereslavl múzeumok a legdrágább - 150 rubel. az orr.
De nem ez a lényeg. Még mielőtt a múzeum, láttunk egy nagy parkoló és egy posztert hívogató hagyni itt a járművet, és 400 m. Sétáljon peshochkom. Hála a férjem, hogy ő figyelmen kívül hagyta a meghívást. Ez az ő szellemében. Az én természetesen törvénytisztelő állampolgár állni, ahol az „ujj” rámutatott.
Kétlem, hogy van 400 méter. És a gyors jég és vetroduyu minden ezerötszáz méter látszik. Visszafelé találkoztunk négy fiatal (két lány és két fiúk). Menj kopogás fogát vékony kabát, egy fiú, egy kamera. Mi vezetett el mellettük, mondom férje: „És miután mennek múzeumba!”. Tehát a szívem szar ez a faragatlan hozzáállás az emberek. Megyünk tovább - egy nagy család a baba jön. Eltűnt a parkoló közelében. Mi azt mondjuk: „Menj a múzeum autóval van ingyenes parkolási nagy.”.
Nos, milyen hozzáállás az emberek?!
Lehet, hogy ez Coach? Talán. A múzeum egy nagy busz nem fordult meg. Lehet, hogy ez parkoló van kialakítva, hogy a nyári időszakban, amikor a sok látogató, és megy a meleg időjárás, ez a távolság nem nehéz? Talán. De mi. Most, amikor a parkolóhely a múzeumban üres, és az utcán jég és a hideg, ez vezetni az embereket.

Gyere, hogy valóban egy múzeum volt, megérte!
Olvastam értékeléseket utólag múzeum gőzmozdonyok. Hisztérikusan nevetve éjfélig. Szinte az összes írást, amely gyűjtött egy csomó rozsdás, nincs helyreállítási munka nem csak a nagymama gyűjtött. Nincs és kirándulások. Nos, csak nem érdekli senkit addig. Egy játék -, hogy adja át 400-500 méter a kocsi. Ne lepődj meg - mindenkinek, aki telt el, egy őrült öröm. Ő nem ment, így róla nem tudok mondani. Megmutatom néhány képet.
Nem tudom, én érett valaha külön post erről múzeum, különleges szépségű egy kicsit, de én levettem a kiállítást is. Különösen azért, mert ez nem nehéz. Ez nem egy Museum of Technology Vadim Zadorozhnogo ahol még egy akkumulátort a kamera a falu!
Tehát, mi jön a területen. Pénztár a bal oldalon.

Egy nap Pereslavl

Továbbá a pénztárgép érdemes egy információs tábla egy hatalmas listát tilalmakat. Bármely múzeum Pereslavl én még nem láttam ilyen rémtörténetek (én is találtam a Hermitage!). Mindenütt és minden vendégszerető, humoros, majd azonnal figyelmezteti.

Az egyetlen humor, amit itt találkoztak - a felhívás a villát.

De ő és szórakoztató kocsi. Mennyibe kerül egy kört, hogy - nem tudom. Nem érdekel.

Összefoglalva, ha már a Museum of Technology Vadim Zadorozhnogo - nem jönnek ide, csak dühös, hogy az eltöltött idő, de hiába. Ha nincs, ha van egy kis szabad ideje, és a vágy, hogy tegyen egy kört a kocsi - kérem.
És megyünk tovább. Tegnap nem sikerült eljutni a Museum of Iron. Szükség van, hogy utolérjék.
Útközben azt figyelni, hogy az új szálloda komplexum központjában Pereslavl - Petrovsky.

Múzeum vas

vas múzeum már megkezdte a 12. évben. Ez a legrégebbi, leghíresebb és talán a legnagyobb névleges saját múzeuma Pereslavl. Itt összeállított egy figyelemre méltó gyűjteménye a különféle vasaló. A 7. példa Vas (mindegyik ugyanazon a polcon piros) - a fűtés, a fűtési vas, szén, a gőz, az alkohol, a gáz és az elektromos - útmutató egy szórakoztató módon meséli el az evolúció vasaló. A túra fordul hetyke, játékos és humoros. Azt ajánlom mindenkinek - mind a gyermekek és a felnőttek is nagyon érdekes. jegy áremelkedés 120 rubelt. / felnőtt. 60 dörzsölje. / Diák.

Itt látható a vas (Sophie kezében) - fűtés - az első a történelem, a vas. Ez kicsi, de tyazhelenky. És mi hozza létre. Mit gondolsz ki?

Egy nap Pereslavl

És ez a forma a vas (találd ki,) - szintén fűtés

Az első elektromos vasaló

Vas múzeum kimentünk a hatodik óra. Indulás előtt otthon úgy döntöttünk, hogy hagyja abba a Szent Miklós kolostor.

Nicholas kolostor

Nagyon kényelmes, jól karbantartott, barátságos. És nagyon, nagyon régi. Úgy alakult a 14. század közepén, a Rev. Dimitry Prilutsky. Vajon nem az első alkalom. Mint mindig, minden jól ment. Azok számára, akik nem, kapnak kendő és kényelmes szoknya.
A nőstény kolostor, ez miatt a puhább feltételeket. Kolostor elvileg szigorúbb.

A kilátás a Szent Miklós kolostor kívül

Church of Szmolenszk Icon az Isten Anyja (Kornilievskaya) található a kerítésen kívül a kolostor, de neki tulajdonítható.

Péter és Pál-templom (1748)

Az elmúlt években a kolostor virágzott. Beépített harangláb. Láttam az első alkalom, egyszerűen csodált.

Egy nap Pereslavl

A harangtorony épült az elmúlt években,

Mi megy a Cathedral of St. Nicholas

A Szent Miklós kolostor lélegzetelállítóan ápolt, kedves macska él.

Egy nap Pereslavl

Emlékszem peeling a macskát a Nikitsky kolostor. Önkéntelenül is összehasonlítani, kiad egy párhuzamos.

Sonia folytat egy beszélgetés egy fekete macska-szép.

Szent Miklós székesegyház épült a közelmúltban, hogy cserélje ki az elpusztult, a régi alapot.

Egy nap Pereslavl

A képen balra lent - templom Angyali üdvözlet (1748), a jobb oldalon - sejtek (19. század).

Templom Angyali üdvözlet (1748)

Madár adagolók

Nos, ezen a végén látogatásunk Szent Miklós kolostor. Mentünk át a kerítésen. Felhívtam a figyelmet a vendégházat St. Nicholas Park. a közelben található. Hogy sokat tett az elmúlt években Pereslavl szempontjából a turizmus fejlődését. Nice.

Egy nap Pereslavl

Az idő volt 06:00. A palacsinta kaland véget ért. Hazamentünk.

Összefoglalva, azt mondanám: igen, nem minden tökéletes volt utunkon - a kolostorba nélkül szoknya nem volt megengedett a hülye kávézó „Little Boat” futott. Igen, de akkor mi van. Hidd el, nekem ez az árnyalatok nem jelent semmit. Az általános benyomás az utazás semmilyen módon nem tudják befolyásolni, különösen, ha az utazás egészének sikeres volt. Nos, ez vitathatatlan tény.