Big Thach.

Egy tömb tipikus Cuesta egy szelíd füves és sziklás északi lejtőjén, a déli és a nyugati fal, a jellegzetes sziluettje kialakított aszimmetrikus (enyhe az északi és a déli, meredek) hegycsúcsok Kis- és Nagy-Thach jól látható sok helyen, és a nyugat-kaukázusi tartományban. A fal hosszát Big Thach - 10-12 km. A szintkülönbséget a 100 és 300 méter.

A fő domborzati egység terület a Front Range, amelyben övezetbe tartozik a leírt rész rá osztottak (észak-déli) vertex Kazachii Picket (1184 m), a Nagy Thach (2368,4 m), Kis Thach (2238 m), Asbestnaya (2285 m ) és Acheshbok (2486 m), keletre gerincek amely kiterjed Agige (2311 m) és a mellkas (2200 m).

Day One. Masty - Baronov Polyana - n Thach ..

A legtöbb csoport volt Szocsi (10 fő), a tervezte meg az útvonalat a pontokat a FAC-án, csütörtökön este megnéztük, Szocsi egy van, és többen voltunk Novorossiysk (2 fő), összesen csoport van 12 fő. Megállapodtak abban, hogy megfeleljen a reggel n. Mostovskoi Mihajlovics otthon, hogy mi és dobta fel a Oise Baronov területen. 6 órakor voltunk már a helyén, míg a fő csoport részt vesz a csomagolás hátizsákok és főtt reggelit, a barátok Novorossiysk már kifejtette, hogy jöjjön el hozzánk. 15 perccel később mindannyian össze. Kisbusz voltunk megjelent, és egy személygépkocsi, mi parkol a garázsban Mihajlovics. Mikhalych felesége, nagyon barátságos emberek, segített nekünk reggelit készítette, mi maradt néhány dolog, amit nem kell a kampányban, és leparkolt a garázsban, az, hogy van, és a rubel nem veszik. 8 órakor mentünk a két UAZ járművek, és egy vekni tilt.

A háború lovak.

Nagy és kis Thach

A híd Baronov Glades megy a 2,5-3 óra. Drága hely okos, akkor haladni puzoterki, és néha azt hittem, UAZ, és nem tud róla, de mentünk, és soha, ha nem ragadt, csak egy-két alkalommal lökhárítók beakadt. Útközben megálltunk egy márványbányák volt rég bezárt, Mihajlovics, azt mondta, hogy a közelmúltban volt egy termelési márvány, de annak a ténynek köszönhető, hogy a fajta fiatal, ő repedt és tört, a termelés leállt. A mi utolsó emelkedés Mihajlovics a katasztrófa sújtotta, a Oise kitört a hátsó tengelyre.

Néhány órával később megérkeztünk elején a gyalogos része marshruta- Baronov Polyana. Itt rakodni, összecsomagolt hátizsák, nézte a közelgő útvonalát Baronov tisztásokon gyönyörű kilátás nyílik a Nagy és a Kis Thach, látott véres kapu és Acheshboki.

Kilátás Baronov mező nagy és a kis Thach. Acheshboki.

Nagy és kis Thach

Az elején a nyomvonalat a hegyi Big Thach indul bórsav Fields indul az ösvény kell találni a nyári ösvény nagyon jól nő, szinte nincs turista megy oda, alapvetően csak gyalogos emberek a fülkében Sokolova- lovaglás. A legtöbb út, az út megy az erdőben, csak előtte a labdát megy a szubalpin övezetben.

3 kilométeres megállunk egy kis tisztás snack az út mentén volt egy pár helyi vizes nyomvonal sokkal podrazbili lovakat. Ezen rét nyomvonal villa, jobb megy a fészer Sokolov és további lehetséges megy a tételt. Thach, ugyanabban az időben, hogy egy kis kitérőt, hogy 3-4 km, és elhagyta a nyomvonal mentén halad a gerincen, de slabovyrazhena, szükség van néha nézni a navigátor. Azonnal a réten van egy folyó, 300 méterrel a cél felé vezető út a fészer Sokolov. Mi biztosan megy a bal pálya, akkor én már, és elsősorban a helyszínen nem volt probléma, sajnálta csak egy dolog, én rövidnadrágban és csalán itt bozótosban ... Ja lábak és égett)))) egy óra és fél megy a villa egy jó útvonal, a jogot, hogy a bohózat Sokolov, elhagyta a nyomvonal megy a n. Thach. Úgy tűnik, hogy már több menetben, egészen a fal közelében Thach, de még mindig van, hogy menjen körülbelül 3 óra. Az óra 05:00 megyünk n. Thach, akkor van egy hely az éjszaka, úgy döntünk, hogy itt maradni vagy menni a Szeles fészer (még körülbelül 1 km-re menni a falak Big Thach). Megnéztük a víz jelenléte rugók, egy kiderült, hogy kiszáradt, és a második igen alkalmas ivásra és főzésre. Mi marad a labdát. Vacsora. Ül a tábortűz körül (tűzifa van egy kis probléma, kell messzire menni, hogy készítsen jobban gáz).

Nagy Thach a táborban megjelenés.

Nagy és kis Thach

Pass Thach vertex Thach- Grand Traverse Kis Thach- Western Acheshbok.

Reggel nem tervezett korai emelkedik, még mindig hat ustalost- megy minden éjjel, nem igazán alszik és felkel a labdát vett sok időt és erőfeszítést, különösen, akinek ez volt az első út, vagy a második. Aludni sokáig még mindig nem sikerült, már emelte a nap melegítette a sátor úgy, hogy nem lélegzik, mint amilyen volt. Reggeli és az adók tetején Big Thach, a nagy részét a csoport gyűlt össze, hogy megy a tetejére, és néhány ember maradt a táborban, úgy döntöttünk, hogy tegyen egy sétát a környéken.

Nézd meg a tábor a csúcs Big Thach.

Nagy és kis Thach

8 órakor indulunk teteje felé Big Thach, az emelkedés vettünk 1,5 óra folyamatos emelkedés, a csúcstalálkozó technikailag nem nehéz, áthaladni mindenhol tiporják. A tetején megcsodálta a gyönyörű kilátást, az időjárás jó volt, ezért nyitott egy szép Elbrusz, ezért nyílt nézete kis- és Thach Acheshboki.

A fotó Kis Thach, Asbestnaya és a Devil kapu Acheshbokami.

Mivel az idő rövid volt meg kellett futni vissza a táborba, egy óra múlva voltunk a táborban, ahol vártuk a vacsorát. Ebéd után mentünk tábor gyűlt össze az útvonalon. Menj be az irányt a kis Thach, 300 méter után megy be a tisztásra egy kicsit, egy másik helyen a táborba, a tisztás két pályák, az ösvény jobbra megy keresztül a felső kis Thach és le a fő útvonal, az út balra megy elmozdulási Kis Thach. Mivel időben korlátozott, akkor keresztezik a tetején.

Csoportkép a háttérben Kis Thach.

Nagy és kis Thach

A kis Thach körülbelül egy óra és megyünk alatt Asbestnoy, van jó parkolási a látogatók számára, nagyszerű kilátás nyílik a nagy és a kis Thach egyrészt, és másrészt Acheshboki, úgy dönt, hogy megáll itt éjszakára. Továbbá a parkoló van egy rugó, de kiderült, hogy sáros, megyünk tovább nézni, 500 méterrel a cél tavasszal száraz. Szembe 3 turisták tudja, hová menjen, menjen a Ferris Gates, mondván, hogy ott is, közel a tavasz száraz volt, egy kis vizet kell járni 700 méter, így a problémát. Visszamegyünk a csoportot, és úgy dönt, hogy menjen a falak felső West Acheshbok- van bohózat és a forgalom közel egy kis patak. Ez nem sok ideges, nem akartam hagyni itt is van, gyönyörű kilátással és szeretné, hogy megfeleljen a napfelkeltét tetején Asbestnoy.

Részletek az ördög kapuja és a Acheshboki a Asbestnoy.

De egy kiút, vízre van szükségünk, és elmegyünk egy West Acheshbok. Egy másfél óra múlva voltunk a földön, egy komédia természetesen meglehetősen kopott, de egyértelmű, hogy ő rendszeresen ellenőrizni, az emeleten a fészer udvar helyeken, és egy teljes hosszúságú nem razverneshsya. Ki döntött, hogy tölteni az éjszakát balgane, de leginkább felállított sátorban. Este tábortűz, vacsora és összejövetelek a tábortűz körül.

Balagan falra Acheshbok West.

Nagy és kis Thach

Három nap. West Acheshbok- Bloody Vorota- Shelter Thach.

Akár reggel 6-kor, a reggeli és kemping díjak, ma már a legnehezebb nap, mi kell járni mintegy 15 kilométerre, de továbbra is azt tervezi, hogy mászni a pass ördög kapuja, és a gépeken megrendelt 03:00.

Pass ördög kapuja a háttérben West Acheshbok.

Nagy és kis Thach

Kimentünk a tábor reggel 8 órakor, nem fogunk sokat vissza mintegy 2 km után km, elérkeztünk egy villa, egy kevés ember hajlandó mászni a pass ördög kapuja, a többiek várnak rájuk nem sokkal tovább a következő útelágazásnál. Körülbelül egy óra a srácok futott a labdát, és a többiek a napozás és a fényképezett.

Kilátás a villát. Hazafelé.

10 órakor megyünk ki teljes erővel, ahogy vissza-home. Kilométer 3 km után kimegyünk a parkolóba az éjszaka, azt szeretnénk, hogy egy snack, de a vizet szinte járni egy kilométeres, és a személyes leltár nem annyira már úgy döntünk, hogy menjen, és a módja annak, hogy egy snack az út mentén voltak a rugók, de 12 ember velük napoit- majdnem kiszáradt.

Tekintettel a Grand és a Kis Thach a parkoló.

Nagy és kis Thach

Az ösvény hamarosan fordul az út, az út még mindig meg kell taposni kb 8-9 km, oly módon, nem veszít időt hiába, összegyűjti vadrózsa, aztán, mint a görögdinnye a vetkah- nagy és érett, és gyűjtsük össze myatu- hosszú ideje ez illatos soha nem találkozott. Fáradtság teszi magát érezte, és az utolsó 3 km menni nagyon nehéz, plusz van nem egy snack, úgyhogy csak hagyja cukorka csokoládé és akar enni. Nedohodya kilométernél a menhelyre, megállunk egy snack, akkor a teljes áramlik, ittak és ettek bőven. 20 perc múlva már meste- menedéket Thach, itt várják a Oise, miközben vártunk a mi vezetett, hogy nem veszít időt hiába, már összegyűjtött néhány vödör gombával.

2 óra múlva már Mihajlovics ismét otthon, hová megy, és pereodevaemsya.V tervek még többet a meleg források, de leszármazottai később, ezúttal nélkülük. Mikhalych megmutatta az ő gyűjteménye, Ammon ezek nagy és szép. Egyes alku, és vettem egy pár, valamint Mikhalych termés gyógynövények, ők is megvenni. Elbúcsúzunk Mihalych és két tagját a túra (mennek Novorossiysk), és elindult a visszaúton Szocsi.

Időjárás tetszett minden nap, a nap sütött, az éjszaka világos volt.

Időzítése napig.

Útvonalat a térképen.

Day One. Baronov Polyany- n. Thach

Körülbelül 12 km.

Második nap. n. Thach- West Acheshbok.

Körülbelül 15 km.

Nagy és kis Thach

Három nap. West Acheshbok- menedéket Thach.

Körülbelül 14 km.

Ajánlások az útvonal.

-Egy 1,5 literes palack vesz egy víz probléma útvonalon, folyamatosan pótolja a patakok és a rugók a lehető leghamarabb
-A menetben Thach két rugó, de lehet kiszáradt, át lehet hárítani a fészerbe Szeles, el kell mennie az erdőbe, a falak nagy Thach.
-Azon az éjszakán akkor megáll a pass ördög kapuja, Kelet és Nyugat között -Acheshbokom vannak rugók és egy parkoló, és reggel mászni a keleti Acheshbok, nehéz behajtani olyasmi, mint a Big Thach.
-Szinte az egész útvonalat rendelkezik mobil
-A tetején Big Thach és Kelet Acheshbok találkozhat helyi obitateley- zerge. Időszakos séták viseli.
-Az útvonal jobb használni a gázt a tűzifa probléma, hogy tényleg nincs máshol.
-Kapcsolatok szivárognak be a Mosty: 89181649365 Mihajlovics (UAZ Loaf) 89183139489 Dima (UAZ Loaf)

Berendezések a kampányban.

Utazási és vigyázni a természet. Köszönöm.

Fotó: Ivan Abornev Arthur Kovalenko
További jelentések megtekinthetők az oldalon.