Elveszett keresztül domus folyosón elvesztette a játékot

Uaplayer

Miután Oceanic Flight 815 baleset, hősünk felébred. Ellenőrizzük az ülést, akivel partra a szigeten, megyünk tovább az ösvényen. A bal oldalon látunk egy nő a távolság. Match a fához, amelyen lógott egy utasszállító repülőgép, majd a nőt, akivel beszélni próbált. Mi bélyeg tovább azon az úton, amíg meg nem találkoznak Kate. Ahelyett, hogy választ a kérdéseinkre, ő ad nekünk egy üveg vizet. Úgy ébred bennünk a memóriában.

A gépen a fényképezőgép használata összpontosítani egy légiutas-kísérő, és a kép abban a pillanatban, amikor átadta az üveget vízzel, Keith. Vissza a memória, vizsgálja meg a hátizsákot, fényképekkel, újság. Azt kérdezni Kate stewardess. Visszatérve a jelenbe, beszélt Kate a bilincs. Cserébe mi csendben, azt tanácsoljuk, hogy kövesse a Labrador, ami oda vezethet, hogy a baleset helyszínén. Fuss a kutya után az ösvényeken a dzsungelben. Intelligens kutya visz minket, hogy a roncsok a bélés.

A doboz közelében Hurley talál egy üveg vizet. Nem jön a fonás pengék. Beszélünk Jack a tengerparton. Utal, hogy álljunk eredő üzemanyagtartályt. Menj arra a síkra, ahol Locke igyekszik kitölteni a tüzet homokkal. Ellenőrizzük, és aktivál egy elektromos panel. Szükségünk keresztül négy adapterek kivonni tápegységek 100 35. Először is, a hálózati adaptert, amely kivonja 5 egység, majd 30, majd 15. Az utolsó használat adapter, amely csökkenti a hatalmat a készülékek 15 és forgassuk el a láncot a helyére kattan.

Miután a fenyegetés elhárítását, sétálni a parton, gyűjtése kókuszdió és palackokat vízzel, beszélni túlélők. Találunk a hátizsák a túlsó végén a strand, és akkor kap találatot a fejét.

Beszélgetünk Kate a szörny, és a kamera. Azt tanácsolja, hogy menjen be a dzsungelbe, hogy a pilótafülkében, csak a parancsnok Jack hagyhatnak a tengerparton. Ez áll a határon homok és bokrok, nem hagyta nekünk a kabinba. És a víz látjuk ismét egy lány-látás. Futunk hozzá és beszélni próbált.

A mi memória van szükség, hogy világos képet a lány, hogy ő kapta a lövést, a halász és hajóval. Miután egy finom lövés beszélni szépség és visszatér a valóság.

A gép belsejében két központokkal. A jobb oldali sérült, de lehetséges, hogy a kapcsolókat, amelyek hiányoznak a bal oldali panelen. Tegyen be három kereszt kapcsoló a középső sorban a bal oldali panel az alsó sorban, és három ágú hozott két kapcsoló, megforgatják úgy, hogy zárja az áramkört.

Match nyitni a dobozt a jobb oldalon a repülőgép, és megteszi tőle egy kamera és egy laptop. Ki a síkra, találkozunk Ben és a praktikus. A második nap is véget ér, mint az első - egy ütést a fejére.

Beszélünk az Hurley, Sayid majd egy laptop. Ő küld minket, hogy Locke az akkumulátor a számítógép. Beszélgetés John ébred bennünk emlékeket. Emlékezni, szükségünk van arra, hogy egy kép egy lány beszél Rico - a tulajdonos a zálogház. A keret kéne kis üzletek aláírására. Miután Lisa meghallja a beszélgetést Rico, körülnéz a szobában, hallgatta a rekordot, olvassa az újságot, és feljegyzést. Szólunk Rico.

A mi emlékezés John Locke volt tolószékben, és most, mintha semmi sem történt volna, séta a sziget körül gyalog. Mi nem ok a lényegi beszélgetést. Locke egyetért, hogy minket az elemeket. Követjük a szélén, a címkék a fák és a vörös posztó a következő részben.

Egyezik a csapóajtót. Megvizsgáljuk a számok a hátsó ajtón és fotózni őket. Követeljük az akkumulátor Locke, követjük őt. Ő vezet minket egy barlangba, amelyben elképzeli Lisa. Követjük a szikla, próbál beszélni. Ez eltűnik. Mi leugrik a szikláról. Közeledünk a halott asszony, és vedd fel az iránytűt. Locke jelenik meg. Ő megtartja az ígéretét, és ad nekünk egy akkumulátort egy laptop.

Beszélünk Kate. Úgy fújt a kikelnek, és Sayid található mellette. A strandon van egy gyümölcs és víz. A túlsó végén a strand találjuk a bőröndöt a 4-es számú, közel a surf sorban találjuk a 8-as szám, bélelt kagyló. Emellett találunk egy darab a törzs, a 15., a lombkorona alatt közel ellenőrizze a doboz száma 16. Közel a sátor Hurley megtalálják a teherautó a 23-as számmal Az asztalon sátra mellett Charlie ellenőrizni dominó száma 42. indulunk az orvosi állomáson.

A helyiségek állomások tud ásni egy pár rúd. Fényképezünk a logó a falon, és vissza a partra, ahol a filmet nyomott a repülőgép a kezében Kate kerekesszék a dzsungelben kunyhóban Charlie Charlie gitárját. Most lehet menni Said.

Bemegyünk a dzsungelben a jel, hogy jelölje meg az iránytűt. Meet Desmond, menjen egy másik helyszínen, hogy az ajtót. Megyünk az ajtó körül, az ösvényen a vízesésig. Onnan balra, hogy Sayid. Beszélj vele, adunk az akkumulátort. Sayid egy listát a járat az utasok a 815 Do nevünk köztük? Megyünk vissza a partra.

Beszélgetés Hurley kezd emlékezni. Készíts egy pillanatfelvétel mappát az asztalon, amikor Rico indulnak. Akkor beszélünk a lombardschikom. Bevezetett Lisa hívott minket név szerint. Nevünk - Elliot Maslow. Mi megy Sayid és elmondja neki róla. Ő hiányzik nekünk, „The Swan” állomáson. Menj be az ajtón, lemegyünk, le vannak zárva. Az időzítő megkezdődik. Azt kell, hogy időt találni egy szobát egy számítógépet, azt aktiválja, és adja meg a számot augusztus 4 15 16 23 42, majd nyomja meg az Execute gombra. Ahhoz, hogy ez, meg kell, hogy aktiválja a bárban a bejárat közelében.

Hiányzó alkatrészek panelek szétszórva az állomásra. Helyezzük el őket. Már az első panel egy betonfal. Az egyik a polcok mellett a céltábla find blog Radzinski egy azonnali és egy könyvet „A csavar fordul”, amely a képeket. A mennyezeten értesítés vérfoltokat. Azt is lőni. Mint a vörös házipatika, szobát Kelvin körülbelül mosógépek, valamint egy freskó.

Aktiválja a panel a bejárat közelében az állomásra. A felső sor kapcsolót: -5 (lefelé és jobbra), -15 (fel, balra, le) -5 (lefelé és jobbra) -5 (felfelé és bal oldalon). Második sor: -30, -15 (bal, felső, jobb), -15 (balra, fel, jobbra). Harmadik sor: -30, -5 (felfelé és bal oldalon). Az egyik henger a szobában az eszköz számítógéphez le. Még két bal.

Haladunk a következő panel körülbelül mosógépek. A felső sor kapcsolót: -30, -15 (a bal, alsó, jobb) -5 (lefelé és balra). Második sor: -15 (fel, balra le). Harmadik sor: -30, üres, -5 (felfelé és jobbra). A berendezés a második henger kell esnie.

Azt viszont, hogy a harmadik lap az ágy mellett. A felső sor kapcsolót: -30, -5 (lefelé és jobbra) -5 (lefelé és balra). Második sor: -30, -5 (felfelé és bal) -5 (lefelé és jobbra) -5 (felfelé és jobbra). Harmadik sor: -5 (felfelé és jobbra), -15 (bal, felső, jobb), -30. A harmadik henger megy eszközt. Most aktiválhatja a készüléket, csökkenti a kart.

Minden szobában van zárva állomáson. Az egyik ajtó látható volt rendszer. Veszünk kép róla. A számítógépen a típus szó «VIA DOMUS» kattintson a Végrehajtás gombra. Ezután kattints a D és a végrehajtás. Javasoljuk, hogy átmenjen egy egyszerű teszt a találékonyság: továbbra is a sorozat számok 3-7 - 15-31 -. Minden egymást követő szám növekszik kezdetben 4, majd 8, majd 16, és a következő, látszólag 32. Ennélfogva a szükséges számú egyenlő 31 + 32 és a 63. A próbál vezetni. A következő vizsgálat: folytassák a betűk D - F - H - J -. Itt még elmebetegek számára világos, hogy a betűk az angol ábécé mennek keresztül. Keresek levél - L.

Kattintson a Végrehajtás gombra, hogy továbbra is a móka. Végrehajt egy sorozat A, B és C, hogy az éjszakai látást. Ezután válasszuk ki a B pont Bemegyünk a szobába, ahol a fénykép diagram az ajtón. Nyisd ki az ajtót a számítógép segítségével. Megyünk ki a folyosóra, ahol azt várta, hogy Jack és Sayid.

A sötét, használjuk a könnyebb, lásd Lisa. Az ajtón, beszélt Kate. Szállítják az emlékeket. Látjuk Lisa, dolgozik a laptop. Mi ott a hátsó, és a kép a számítógép képernyőjén. Két gengszterek be a liftbe. A bejárat közelében a szálloda van az asztalon magnó. Meghallgatjuk a felvétel rajta. Az asztalon, amely mögött ült Lisa, olvassa el a mappát, és írásban. Beszélgetünk Lisa és visszatér a szigetre. Kate mondani valamit, hogy emlékezzen. Felszabadítja minket. Kilépés az állomásra.

Menj a vízesés. Mögötte fekszik a barlang, amely elvezet bennünket a falú ajtó. Menj a strand, Charlie cserélni grub pisztoly lőszert, beszél Hurley. Azt mondja, hogy a dinamit megtalálható Black Rock. Menj a kikelnek, egy vörös zászlót, menj a sötét területre.

Fuss le az utat, és elrejti a sûrû banyan fekete füst. Várni, amíg el nem hagyja, menjen ki a nyomvonalat, menj a következő piros címke ki előre, és balra a kisbuszt. Fényképezni avtomobilchik. Elhaladunk egy pár címkék és eljutni a következő helyre.

Futunk előre és jobbra a pálya mentén a golyózáporban. Ha ez nem a távolság patronok tudjuk lőni a fán beszédes fattyú lövöldöztek ránk. Futunk a hatalmas hajót. Azt, hogy egy pillanatképet csontvázak, és megtalálni dinamit vissza a tetőablak gyalog. Onnan, hogy az ajtó a vízesés alatt. Erősítse bombák az ajtót. Tselimsya egy tisztes távolságot a dinamit az ajtón, lő. Ha kapok, az ajtó összetört.

Lemegyünk a szoba nagy mágnes. Mi megy körülötte, aktiválja a számítógép, ahol várjuk a további három egyszerű teszteket. Válaszok: 8, R, 493. Ezután válassza parancsot C - semlegesíteni reaktorba. Úgy tűnik, a számítógép az üzenetet a rossz emberek.

Fekete füst nem vicc fújtatott. Elfut tőle ugrás rönk, csúszik a fák alatt a gyep. Egyezik a poszt, beszélünk a Dzhult a távolság kerül a memóriában.

Annak ellenére, hogy tolkuschuyusya következő lány, el kell távolítani a Lisa és a biztonsági őr a lift, előhúzott egy pisztolyt. A bejárat közelében a szálloda, újságot olvasni, olvasni a vendégkönyvet a recepción. Lisa jön az asztalra, olvassa el a blog. Van egy szó a párommal. Mi bélyegző a lifthez, és beszélj az őrrel, Lisa - egy képviselője a legősibb szakma.

Ha van valami megosztani Júlia, akkor lehet tárgyalni egy pár fáklya, mert a lefedettség a „Pearl” állomás nem mindenhol. Mi megy fel az állomás használja a szivargyújtó. Mi található a kapcsolók szétszórt, bárhol. Az egyik kamra találhatók olajos lámpa.

Ismerkedés a szobába, ahol a monitorok. Mi megy végig a jobb falon. Hagyjuk a panel, amely aktiválja. Helyezze be az összegyűlt az úton kapcsolók. Felső sor: -5 (lefelé és jobbra) -5 (felfelé és jobbra) -5 (lefelé és balra). Második sor: -5 (lefelé és balra) -5 (lefelé és jobbra) -5 (lefelé és jobbra). Harmadik sor: -5 (felfelé és jobbra) -5 (felfelé és balra) -15 (balra, fel, jobbra). A jobb rácsot nyit. Ott mennek, mászni a lépcsőn.

Az egyik hátsó szobában van egy számítógép, amelyen meg tudjuk hallgatni a beszélgetést. A következő szobában, az íróasztalon felülvizsgálat és a képeket a kártya. Az ajtó mögött, hangokat hallottam. Nyisd ki az ajtót, és mi esik bandita egy fegyvert. Beszélgetünk a félszemű, elveszíti az akarat, hogy aludni.

Valami, ami felér ezer szóval

Ochuhivaetsya, beszélünk Lisa, majd Tom. Szállítják az emlékeket. Menj le a folyosón, menj balra egy nagy szoba. Rejtőzik a bal oldalon a szoba a rács mögött. Fényképezünk átadása szarin. Vissza a valóságban.

Beszélünk Tom. Ő lehetővé teszi számunkra. Mi sétálni a helyszínen, gyűjteni kapcsolók panel. Nabredaem egy nagy szoba, egy medence. Aktiválja a számítógépet. Kattintson EXECUTE a vizsgálat előtt. Eredeti Test 2 - 4 - 8-10 - 20-22 (2 hozzá az első, majd szorozzuk meg 2): válasz 44. Második vizsgálat: A - B - D - E - G (kihagyva minden harmadik betűvel) válasz H. a harmadik próba: Z - X - C - V: B. További válasz a menüből válassza ki a parancsot a C - Emelje meg a platform.

Közeledünk a cápa platform. Figyelembe a kapcsolót. Kilépés ki a medencéből, jobbra, jön a panel és aktiválja. Az első sorozat a kapcsolók: -15 (lefelé, balra felfelé), -30, -15 (fel, jobbra, le) -30. Második sor: -15 (fel, jobbra, le), -30, -15 (lefelé, balra felfelé). Harmadik sor: -15 (bal, felső jobb), -15 (balra, fel, jobbra). Menj át a nyitott ajtón, a bal oldalon. Beszélünk Ben. Azt ígéri, hogy segítsen nekünk haza, ha adunk Jack Shephard a fekete szikla.

A strandon találunk Jack. Hogy egy találkozót vele Black Rock. Futunk a dzsungelbe, ki a fekete szikla. Jack vár minket a hajóra. Beszélj vele, megkapjuk a lőszer. Mi megy a hajóba, mászni a felső szint a lépcsőn, ahol találkozunk a másik. Amikor társai fogja a légy Jack és Kate, mi jön a dobozt, és vegye fel az iránytűt. A közelben fekszik a dinamitot. Kapunk mintegy Kate és lő a dinamit.

Juliet elérkeztünk élettartamot és a kamera. Következő, mi vár egy másik jog az akadályokat. A dokkoló Locke foglalkozik az ellenség. Mi megy a hajó «Via Domus». Úgy tűnik, hogy a történelem vége, de nem csak azt akarjuk, hogy életben maradjon.