A nyírfajd vadászat, hogyan lehet megtalálni az aktuális és tesz egy sátor, mind a vadászat

Írásbeli mindenhol - A jelenlegi és tegye a sátor, de senki sem írt, hogyan kell megtalálni a jelenlegi, hogyan tegye a sátorban.

Reggel telefonált egy szomszéd, egy mohó vadász Slava Tikhomirov sajnos nem kellett vadászni együtt. Úgy döntöttünk, hogy gyalog a könyvesboltba. Akartam venni egy könyvet vadászik nyírfajd. Rábukkant egy vékony brosúra, kézikönyv „Felkészülés a vadászat. Gyakorlati tanácsok”, tükrözött, és úgy döntött, hogy.

Hívj kellemesen meglepett, a csőben volt egy üzleti hangja Nicholas: „Találtam egy jó beszélgetés, már eddig is két menedéket, próbálja meg, hogy a nyílást.” Saját öröme nem ismert határokat, ünnepek lehet két részre oszlik: 10-12 nap, hogy a nyírfajd, és a többi - az első hó.

A jó hangulatban kezdtem essek megvásárolt könyv. Bebizonyosodott, hogy egy igazi kincs, olvasni, ahogy elképzeltem magam Ali Baba, aki bekerült a barlangba, töltött ékszereket. Végül talált egy sort, hogyan találja meg a jelenlegi és hogyan kell tenni a sátrat.

Olvassa anyag „A vadászat az aktuális”

Bár az év szökőév, ez nagyon jól megy nekem. A kiadás nem volt semmilyen nehézséget. És akkor jött az este a korai indulás, amit szeretek hiúság díjakat. Reggel, figyelembe véve a pisztoly és a termékek öt elutazott. Pontosan 10.40 zsebében alázatos szolgája megzörrent új vadászati ​​engedély. Könnyű szívvel költözött a falu felé ...

House Rangers fekszik az út mellett, messziről látta SUV, majd maga. Hajtott be az udvarra, azt kinyitotta a csomagtartót, és várta, urak vadászok illik. Köszöntötte Ignat és Kolja, ő kihúzta a dugót egy üveg jó vodka „Nos, a sátrak”

Ország levegő végzi a dolgát. Annak ellenére, hogy szinte nem aludt, úgy érzem, elég jó. Miután befejezte a reggeli hajnal - ételünket, az előny az asztal állították este mentünk ki a tornácra.

Nagy Shaman beindította a motort négykerekű szörnyeteg. „Nem lenne jobb saját meghajtással?” - kérdeztem. „Elég neked” - mondta Nyikolaj. Mély lélegzetet vett, azt Ignat ült egy rugó úgynevezett helyet.

Petrovics - szerelmese az extrém vezetés. Annak ellenére, hogy a sebessége nem nagyobb, mint a séta, még mindig szerette. A felületes vizsgálat látható a pályán elhelyezi a víz a térd fölött. Isten segítségével eljutottunk a stop. Az egyik csak a számukra ismert titkosító Ignat Petrovics elmagyarázta, hogyan kell megtalálni a kunyhóba.

Így terjed az vitorlák, végül úszott az álmaimat. Az úgynevezett sátor nézett ki, mint egy sátor észak-amerikai indiánok, az egyetlen különbség - ő volt anélkül, hogy a lombkorona. Csak néhány tucat ágak a földbe. Ignatushka, olyan sikerrel talán melyatnike állni. A remény a jó szerencse beléptünk a szerkezet egy ismeretlen történelmi időszakban.

Ó, Uram, hogy jó szemmel és biztos kézzel, gondoltam magamban, és elérte a fegyvert. Fotó: Mikhail Semin

Isteni csend összetörjük egy lövés Nicholas. A második nem követte, akkor biztosan fogta a játékot, örülök, hogy valaki másnak a jó szerencse. Most van egy esélyt, hogy úgy vélik, hogy egy csoda Yudo közelről, hogy saját szemükkel a lant és Kosach szemöldökét. Távolról úgy tűnt, mosolygós Nicholas. „Nem,” - gondoltam, és úgy érezte, mint egy csillag a Cannes-i fesztivál, csak várni, amikor átadja a pálmaág.

„Gyerünk mutasd meg” - mondtam. „És mi a show - mosolyodott el a leendő hős - negyven lövés.”

Mi ragadt alapos, leült a hasa, és természetesen, a saját hibája. Meg kellett csökkenteni egy fél hektáros nyírfa ligetek és előkészíti a futópálya a rakéta. Indítása után a fő motorja a fúvóka levették a sok más szeméttel, hogy minden tapasztalt tracker nem lett volna észre minket Ignat karnyújtásnyira. Mi így egyesült a táj, amely Rimbaud soha nem álmodott. Kihagyva a részleteket a hátrameneti, kivéve azt, hogy az ebéd voltunk otthon.

Miután fordult vissza, hasonlóan az átkelés az Alpokon, azt gondoltam, hogy egy pihenőnap. Azonban három órakor reggel már Sasha a vezérkar furcsálhatja a domborzati térkép, gondolkodni, hogyan knock Kosach az ő barlangjában. Sanya mondta, hogy együtt járnak nincs értelme keresni áramot a különböző felek, lehet valaki szerencsés. És így is történt.

Szerencsém volt, hogy nem volt ideje, és fagyasztva mint száz méterre tőlem volt egy jellegzetes hang - chuf-chuf, majd újabb és újabb, majd szinte nem hagyta abba. Sajnálom, hogy én nem egy sátorban, de semmi nem fog történni holnap! Csendesen, hogy ne megijeszteni chufykane kezdtek, hogy menjen be a az út szélén. Sasha egyetértett abban, hogy ha a pull erdei szalonka. Egy órával később, csatlakozott hozzá. Majdnem egészen könnyű és hazajöttünk. Útközben, osztozunk hírszerzési adatokat.

A reggelit követően ismét útnak. Maradt, hogy megtalálja helyét jelöli, és tegye sátorban. Mi is keményen kellett dolgoznia, amíg meg nem találta a téren, de a jelenlegi jelek soha nem vettem észre. Kevesebb lek jött három tisztások, és arra a következtetésre jutott, hogy meg kell tenni három kunyhó. Foszlányok feltétlenül akar tegye fel a sátor közelében egy kis vodoemchik.

Olvassa anyag „A tavasz az élet nyírfajd”

Elkezdték gallyazás sokáig tegye az első kunyhó. Ennek eredményeként, miután nyert egy kis tapasztalat, a mi nagy építész Alexander jött ki a tökéletes sátorban. Szükséges, hogy kivágták mintegy harminc ágak, kenje meg az egyik kezét a kis ágak, majd a parttól 10-15 cm-re egymástól, hogy tartsa őket a földbe szögben, amely összeköti a tetejét ágak egymáshoz. Majd vágjuk vékony gallyakat és szövik őket 10 cm merőleges a fő ága. Tart nagyon kevés idő.

A kapott doboz takarja semmi fű, a legalkalmasabb erre a sás. Az eredmény egy nagyon kényelmes sátor. Másodszor, mi tesz egy pár percig. Amennyiben szeretnék, hogy tegye a sátor, a növekvő fiatal fenyő. Sasha azt javasolta, hogy ahelyett, hogy a fű szőtt egy sátorban fenyő gallyakból. fiatal fenyők nőnek szépen. Annak érdekében, hogy ne vágja le a sok ág, úgy döntöttem, hogy csökkentsék minden fenyő néhány kisebb ágak.

Grouse kezdett ugrani, fedél a szárnyakkal, néztem egy csomó filmet róluk, de amikor meglátja őket szinte egymás mellett, a saját szemükkel, lehetetlen leírni az érzést. Fotó: Fotolia.com

Hirtelen eszembe jutott, hogy nem messze innen, egy nagyfeszültségű vezetékhez végeztek kivágása, valamint ahhoz, hogy egy pár fát. Eddig követte őket, miután 100 méter, véletlenül jött az a hely, ahol az áram: ott voltak a jelek. Még érdekesebb, hogy a réten nagyon kicsi volt, nem tudta elhinni, hogy egy ilyen zárt térben mehet aktív áram (mint megtudtuk később). Hívtam Sasha - jelen esetben szükséges, hogy egy sátorban!

Miután befejezte az építőiparban a építészeti együttese a három sátrat, mentünk a fürdőbe, hogy késő este, hogy menjen vissza a kényelmes menedéket.

Az első két kunyhó alig talált, ahogy eszébe jut, álltak egy tisztáson, de a kunyhó nem találtam. Ahogy telt az idő, úgy bolyongott, és körbe-körbe sétált közelebb Sashka kunyhóba, és nem elrontani a vadászat, azt mondta neki, hogy én otthon elhagyását.

Olvassa anyag „A jelenlegi nyírfajd tippek tapasztalt vadász”

Sasha azt mondta: „Ne menj, én halloo, és menj el a hangja, próbálja újra.” Az utolsó pillanatban a fény egy lámpa meg sátramba. Én minden nedves, rettenetesen szomjas, de a hangulat kiváló volt.

Tedd le a fegyvert a fűben, ő kezdett, hogy visszaszerezze, elterjedt a kemping mat, másrészről csavart, és egy párnát. Mat vékony volt, de az alsó, nem éreztem a hideget, de a lábak és a test kezdett fagyasztható. Minden bajom volt megéri. Hirtelen, mintha a kosárlabda dobták a földre. A csend az éjszaka olyan volt, mint egy erős mennydörgés.

Pihenő a kezét a mat, elkezdtem keresztül látjuk, hogy a tűlevelek folyik mögött a kunyhóba. Ó, Istenem, végül hét méter távol van, láttam a fehér foltok az álmaikat. Olyan voltam, mint megbénult, nem tudtam mozogni, amit látott.

Grouse kezdett ugrani, fedél a szárnyakkal, néztem egy csomó filmet róluk, de amikor meglátja őket szinte egymás mellett, a saját szemükkel, lehetetlen leírni az érzést. Úgy döntöttem, hogy nem számít, mi történik, meg kell tennünk ezt az ördög. De a keze nem engedelmeskedett nekem, az izgalom szív dobogott olyan hangosan, hogy valószínűleg lehetett hallani egy kilométerre.

Ekkorra tokovik megnyugodott, én megállt, hogy csapkodni a szárnyaikkal, és végzetes hibát: elkezdte eltávolítani a hordót a menedék, és a nyírfajd elrepült. Sok író vadászok többször említette, hogy tokovika nem tud lőni, de szeretem a rendőrség akarta lőni az első és aztán kérdez. Tokovik vagy tokovik nekem abban a pillanatban nem érdekelt, de szerencsére a nyírfajd, lekéstem a lehetőség.

Elkezdtem vajon hol hibáztam, és rájött, hogy semmi esetre nem tud lőni, amikor a madarak ülnek csendben. Lassan indul virrad. Ki a kunyhó nem lehet, a fiúk még egy esélyt, hogy ezek a madarak.

A másik oldalon volt hallható chufykane. Valószínűleg ez a barátom repült költözött. Elkezdtem hallgatni figyelmesen, és úgy gondolta, hogy szükség van most, hogy a másik oldalon a fészer, annál is inkább, hogy a sátrak most jött ki, mint a futószalagról, az egyik jobb, mint a másik.

Ebben a pillanatban, az előttem leszállás egymás után két nyírfajd és kezdenek harcolni, majd csatlakozik hozzájuk egy másik, majd a negyedik és az ötödik, és leült két oldalán őket a parttól, és pörögni kezdett a tengelye körül, de a harc nem mászik. Ó, Uram, hogy jó szemmel és biztos kézzel, gondoltam magamban, és elérte a fegyvert.

Olvassa anyag „áruló lövés”

Ő szorította vissza az ágak és célba vette, és igyekezett nem ölt a csomagtér fedelét. Lélegzet-visszafojtva, lövés, és tette a második lövés a fejét, fekete megnyugodott. Minden más kakasok halt meg, de nem repül el.

Miután néhány perc várakozás, férfiak kezdődött harcok megint újratöltötte a fegyvert, és várta a megfelelő pillanatot, és néhány perc múlva letette a második kakas. Nos, most viszont a másik három, a pillanat hevében, gondoltam, de megállt az idő és csak most kezdődött el, hogy megcsodálják őket.

Egy idő után már azt akarta, hogy ez a három gyorsan elrepült, majd elkezdtem kancsal, szükséges volt, hogy figyelemmel kíséri a párnázott madarak, róka hirtelen lopnak.

Végül beszélni véget ért, kisétáltam a sátorból, íme, ott feküdtek a lábam, és érezte, Caesar - jött, láttam, elfoglalta. Amikor felemelte a trófeát a kézben, minden rossz, gonosz valahol elpárologtatjuk, és fogott el, nyugodt. Ez nagy győzelem ünnepeltük pezsgővel.

Ellenállhatatlan erő húzott most haza Moszkvába, szeretnék megmutatni mindenkinek a trófeát. Nem tudom megmondani, hogy hány szem csodált fekete szépségek, élénk, mintha ragasztva, vörös szemöldökét.