Vízesés crybaby, utazó

Vízesések az Ural - a vendégek nem gyakoriak, ezek mind számítani az ujjakon. Egy zajos patak esik a sziklák a jobb parton a Sylva folyó közelében Szukszun Perm régióban. Crybaby - így hívják ezt a vízesés lakosok a Perm régió - esik a magasból a hét méter, megtörve a talaj kis cseppekben.

Van egy legenda, ha Plakun - ez a lány könnyei. Egyszer régen éltem ezek a részek a fiatal szépség, és beleszeretett teljes szívemből a fiatalember szegény családból származott. Rokonok ezt meghallotta, megtiltotta a lányt feleségül a szerelmet, és jegyesét régi gazdag ember. De a szerelmesek úgy döntött, hogy meneküljenek idegen földeket, de ez nem szánt nekik, hogy maradjanak együtt - a fiatalember börtönbe vetették, és a rakoncátlan szépsége láncolva egy magas fenyő. Bitter könnyei gördültek végig a földön, amíg kiderült egy dühöngő vízesés.

Valóban, Plakun származik a gyökere egy hatalmas évszázados fenyőfák. Falls forrása a talajvíz gazdag szénsav. De ez nem csak a híres szépsége Plakun - ortodox keresztények úgy neki szentelt vízzel és vízesés nevű Ilyinsky szent forrás. Azt mondják, hogy három Plakun úszni a vízben, akkor nyer a betegség és átveheti soha nem látott teljesítmény.

Vízesés crybaby, utazó

Télen, a vízesés tart lefelé egy vastag jégréteg, de a víz nem fagy, és folytatja a mozgását a jégen csúszda. Crybaby átalakul egy csillogó kristály palotában a nap.

A legkényelmesebb módja annak, hogy a vízesés a falu Szukszun - a köztük lévő távolság mindössze 10 km-re. El lehet jutni a falu különböző orosz városokban.

1. A legrövidebb út a város Perm - összesen 140 km. Meg kell mozgatni az autópálya irányába Jekatyerinburg város Coonoor, egy mutató Szukszun vele.
  2. Ha elhagyja Ufa, kövesse az irányt Perm város közelében Blagovescsenszki, tatár Uryush és a Horda. Amikor elérték a várost, folyamatosan autópályán irányába Jekatyerinburg, amíg meg nem jelenik a mutató Szukszun után a város Coonoor. Az útvonal lesz 390 km.
  3. A lakosok Izsevszki kínálunk az alábbi útvonalon: kövesse a város felé a Votkinsk elmúlt települések Csajkovszkij, Barda, Uinszkoje Horde. Ezután menj az úton Jekatyerinburg - Perm, és továbbra is abba az irányba, hogy a város Jekatyerinburg Szukszun (látni fogja a jelet). Teljes távolság 410 km.
  4. Tól Jekatyerinburg a vízesés is megközelíthető közúton Jekatyerinburg-Perm (M5), mozgó irányába Perm. Meg kell felelnie a következő helyeken: Pervouralsk és Achit. Továbbá a város Coonoor, akkor megjelenik egy mutatót a falu Szukszun. Távolság Barrow - 240 km.
  5. Cseljabinszk kell mozgatni az irányt Jekatyerinburg és Pervouralsk közel Aita. Mielőtt Kungur, hogy a falu Szukszun.
  6. Ha enni Barrow, kövesse az út irányába Jekatyerinburg városok Pervouralsk és Achit. Ezután, mielőtt eléri a város Kungur, jelzéseket követően, viszont a falu Szukszun.
  7. Ismerkedés Padun Tyumen, cím Jekatyerinburg. Az útvonalat kell átadni a városok, mint például Pervouralsk és Achit. Elérése előtt a város Kungur, hagyja figyelmen kívül Szukszun szélén.

Miután elérte Szukszun kell áthaladjon rajta -, akkor látni fogja a falu Sasykovo. Ez a falu is át kell menni. Ezután az utat lesz a területen. Megy keresztül, akkor hagyja a jobb parton a Sylva folyón. Található a bankok a járdák és jól látható Padun. Menj át a hídon és a meghajtó a part mentén a jobb oldalon. Lehetőség van arra is, hogy a mezők Padun Tohtarevo falun keresztül, követve az irányt a falu Pepelyshi. Mielőtt azt kell balra (van egy pointer). Az esős évszak idején, ez a lehetőség nem fog működni a tulajdonosok szokásos autók, de akkor megpróbálja legyőzni azt a SUV.

Sohranyaytie jel a térképen, és keresse meg az útvonalat