Esküvő St. Petersburg Hotel Crowne Plaza

Élünk St. Petersburg, de én és a férjem született más városokban. Csak mindketten akartak költözni St. Petersburg. Álmunk vált valóra. Itt találkoztunk egymással.

Esküvői szeretnék rámutatni néhány szokatlan és mégis kényelmes helyen. A vendégek volt egy kicsit, mint minden család nem él St. Petersburg. Én vagyok a Arhangelszk és Vologda férje. Voltunk egy esküvőn hazamegyek autóval és repülővel, marad a városban 1-2 éjszaka.

Hotel Crowne Plaza Szentpétervár repülőtér közel van a repülőtér közvetlen közelében és a körgyűrű. A mi esetünkben - a tökéletes hely egy esküvő. A héja hozzáadja az eredeti fotózást a tetőn a szálloda a háttérben leült, és levette síkok!

Persze, úgy tervezte, hogy foglaljon luxus szoba nászutasoknak. Mi kellemesen meglepett, hogy egy bizonyos összeget költött a banketten, a szálloda ad egy éjszaka Suite ingyenesen! A szám ki rózsaszirom. Az asztalon volt egy szép kis tortát! Rokonok kedvezményes szobaárakat bejelentkezéssel elején. A szálloda volt egy csomó különböző kedvezmények, vannak bónusz kártyák és egyéb promóciókat. Ha megy, hogy itt megállnak - figyelni. Így is tartalék.

A konyha a Crowne Plaza Airport egyszerűen csodálatos! Különösen édességek: sütemények, cukorkák, zselék, pudingok, nagy esküvői torta. Azért választottuk az esküvő szám két menüt. Imádjuk a Cézár saláta csirkével és julienne gombával. További menü tartalmazza a lazac, főtt nyelv, sajt padlizsán tekercs, főételek - a csirke vagy hal. Bor mi hoztak magukkal. Ha alkoholt vásárolni maguknak, akkor meg kell fizetnie a parafa díjat. De ajánlom a süteményt rendelt Crowne Plaza, ők saját cukrászdájában!

A szálloda közelében található a repülőtér Pulkovo. Tól Pulkovo a szálloda egy ingyenes kisbuszt. 15 perc alatt megy nagyon kényelmes a látogatók más régiókban. Hotel Crowne Plaza Szentpétervár repülőtér található öt percre a körgyűrű. Az épület az eredeti terv az ablakok és világos bíbor jelzőtábla látható a kilépés a körgyűrű. Rokonok, akik jönnek autóval, talált a szálloda nem probléma.

Annak ellenére, hogy a közelség a repülőtérre, a szálloda kiváló hangszigeteléssel. Miután az ünnep, aludtunk, mint a bunda. A Crowne Plaza szálloda különös figyelmet fordít az alvás. Kaptunk egy sor illatok egy párnát, és a test, és egy prospektus a tippeket, hogyan kell aludni jobb és gyorsabb. Az első alkalommal, amikor látom ezt. Smells kellemes.

Másnap ettünk magam finomságok reggelire. A reggeli hat reggel, amíg 10:30, hogy mindenki aludt, és enni.

Nagyon elégedettek vagyunk a mi esküvőnk Crown Plaza. Azt hiszem, ez az egyik legjobb szálloda nászutasoknak Szentpéterváron.