Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Előnyök: olcsó, gyönyörű vízparti, a sok látnivaló, hogy talált rakodni strand, a jó légkör

Hátrányok: rossz higiéniai, drága élelmiszer, drága lakhatás, a kivetett szolgáltatásokat, amelyek nem mindig kristálytiszta tenger, a strand közelében, a vasúti, gyümölcs ára vysokovaty

Hello mindenkinek! Hideg téli estéken annyira jó látni a nyaralás képek és emlékeiről, hogy nem tudtam ellenállni, és ráadásul úgy döntött, hogy megosszák a történet utunk.

Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Laktunk, közvetlenül a tengerparton Bagration. Psezuapse ahol a folyó találkozik a tenger. Olvasd, hogy a víz állítólag azért, mert ennek a hidegebb ez a strand. Személy szerint én van némi különbség nem vette észre. Tehát a strand több, mint elég, különös tekintettel arra a tényre, hogy ő nem a központban, és napfény nem volt olyan sok. Mi a leginkább „forró” szezon volt a luxust, hogy válasszanak a helyére. ahol lett volna sokkal kényelmesebb, hogy feküdjön le. Kavicsos strand. Fürdött különleges papucs.

Itt látható a fürdőzők száma rám. ez nem annyira az én véleményem.

A tenger tiszta volt. néha)))) Tc ha az éjszaka eső volt benne lebegett valamiféle köd és az eső éjjel nem csak egyszer vagy kétszer. Az biztos, hogy ideges. Mellesleg miért helyi előnyös fürödni a folyó. Ez így van. Elgondolkodtató)

Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Tól szórakozás. A Lazarev csomó dolog van. úgy tűnik első látásra!) Az első éjszaka mentünk, hogy meghódítsa a legnagyobb óriáskerék Oroszországban. Itt van

De a kilátás az Óriáskerék:

Ha lovagolni rajta, akkor valószínűleg fel kell ajánlani, hogy a „hogyan szabad képek” a memóriában. Ez az ingyenes ajánlat csak egy kattintás a kamera, és igen. fotó, bélyeg nagyságú), ahol ténylegesen nem látható, így az Ön által kínált döntetlen. mágnes a hűtőbe, vagy vásárolni egy képkeret, de ez persze nem ingyen. „Legyen, legyen egy mágnes!” - mondtuk, hogy a férje, és hogy őszinte legyek én nem bántam ma. Jó reggel iszik kávét a konyhában, és nézd meg a boldog arcokat, gondolkodni a tenger.

Amellett, hogy a Ferris kerék este sétálhat a vidámparkba, mindenféle kategóriájú, Pánikszoba, egy fotót a majom, papagájok és így tovább. Nem voltunk különösebben érdekli. Ment egy pár túrák, mi tesz egy kullancs, és megnyugodott. A leghaszontalanabb pénzkidobás volt, hogy „nézd át a teleszkóp a hold.” Nos, a hold. valamint egy képet egy tankönyv a csillagászat. Azt vártuk, hogy a Hold lakói. Korom Hold burgonya))

Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Azt akarom, méltányosság, tudomásul vesszük, hogy ez még nem minden! Ezután séta nem a vízparton prespokoynenko felült a kávézókban, ahol az átlagos csekket a vacsora 600 rubelt két, beleértve az italokat. Drink egy külön kérdés.

Minden második, úgyhogy van, egyrészt a Lazarev „nemes borász.” Minden sarkon értékesítési „házi” bor. És a magánlakásokban és speciális üzletekben, és így tovább. Ahol minden boltban, vagy a vendégház azt mondja: „ha nem vesz meg, van a bor, a por, csak természetes.” Még csak magát - vagy a bizalom, vagy sem. Mivel megy a szám. aki ott feküdt, és aki nem. Nos, ez annyira lírai kitérőt. Egy másik módja javasoljuk, hogy vásároljon sajt Adygei, finom! Még hazavinni. És dió. Bor. syr..orehi. Minden nagyon finom volt! Nyári szeretnénk henna henna))

Pro Tours (és talán minden érdemel külön felülvizsgálat), azt kell mondanom, van egy csomó ajánlatot, de mi is megy, szinte minden csalódott, miért. Szinte mindegyikük egyesítette egy dolog - valótlan ígéreteket. Megy a szurdok, ígéretet néhány helyen eredményeként 2 mutatta a szárított folyó és minden - „fuck off my cseresznye”, megy a Szocsi ígér kényelmes busz, amely a végén - készen áll, hogy írják le kocsi. Nem túra nem kritika nélkül. Bár a férjem és én nem válogatós. Csak kár, ha fizet egy dolog, és még egy. Lehet, hogy attól függ, hogy a helyi utazásszervezők. Vettünk 3 különböző utazási irodák, és az úton, ők is egymással hayali. Ilyen a fekete verseny)

Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Külön szeretném kiemelni az akváriumban. Ezek a Lazarev 2. egy a központban és az Amazon, közel a széléhez. Mi voltunk az Amazon. Nagyjából, semmi különös. De ha nem tudja, mit lehetőségek. menni.

A legtöbben emlékeznek az önálló séta a völgyben rák. Mentünk valahova 13.00 és vissza 19.00 óráig a szállodában. és minden gyalog, és minden a hegyek. Uhankalis mi nevezetesen))) És minden ment valami félúton. De talán ez volt igazi kaland))

Itt ezen a hegyen-völgyön feltérképezése) Bejelentkezés 100R volt a szurdokban.

Infrastruktúra az Lazarev üzletek Magnet, Magnet-kozmetikumok. Személy szerint azt hittem, hogy minden drága. Nos, nem kellett volna a városban joghurt 70rubley. Mi kerül 20p. Nem tudom miért, de én csak fogott kefir)))

És végül. Van egy kis bár a Lazarev. Barcelona nevezik, ez csak a strandon Bagration. És ott dolgozott egy csodálatos DJ. Minden nap fel az emberek pozitív szútra estig, minden nap együtt a Nap áll. Itt vagyunk előtt a nap így kísérték vastapssal minden strandon.

Szocsi, Lazarevskoye - „pihenésre Lazarev

Eljött az út végéhez. És ez egy kicsit szomorú, hogy elhagyja. Térjünk vissza, ha megyünk megint ott pihenni? Nem tudom. ha csak véletlenül) a világon még mindig sok helyen, ahová menni. Lazarevskoye nem lesz olyan hely, amely bele van süllyesztve a lélek egyszer és mindenkorra. More..da Igen, ez jobb, mint a semmi. De nincs vágy, hogy feladja, és azt mondja: „És legyen ka mi Lazarevku”. Nem, ez nem lesz a mi számunkra. Csak egy lehetőség tekintetében (viszonylag Nice példa) utazik a költségvetést. Ismerve a buktatókat lehet minimalizálni a negatív benyomások.

Remélem nem vagy fáradt egy hosszú történet)

Köszönöm, hogy benéztél) A Julia.