Kazahsztán. Rakhmanov

Hamarosan elérte a Katon-Karaga. Ott ment a tanács Katon-Karagaj Natúrpark és igazolványt a védett terület, ahol Rakhmanov tó és Yazevoe. A rendőrség kiadott regisztrációs, csak az 5. napon ment, és 18 órán át még tovább mentek. Idegenben állt egy benzinkút, tele a tartály tele van. Helyi fuvarozó Honda CRV volt a pánik, hogy benzint nem elég, meg kell tennünk a palackot. Kannában nem vennénk, rájöttem, hogy az oda-vissza mintegy 400 km kellett volna úgy gondolta, hogy elég volt. Tény, hogy elég, de ez alkalommal a fejét egy kicsit fájt, és később úgy gondolta, hogy ez nem elég.

Az első 100 kilométerre Өrelya gyorsan eltelt, majd elkezdett egy földútra, ízesített macskakő. Speed ​​alszik azonnal. Éjszaka esett. Miután Berel elkezdett mászni felfelé a sziklás szerpentinen. A sötétben, az úton nagyon buta volt, hogy menjen. Valahol, néztem a meghajtót, ha még egy nagy sziklát lógott a keret a végén Rakhmanov Springs érkezett éjfél után.

Ott találkozott a srácok a TLC100. Az egyik Astana, a második egy másik városban, már nem emlékszem, Szergej és Igor. Együtt álltunk egy kis lakásban tapasz felállított sátrakban és beszélgettünk. Mentek a tóhoz Markakol valahol Rakhmanov Springs van egy út van. A Rahmani kaptak feltűrt lóháton belugára, aztán megy.

Lefeküdtünk este erős volt a hideg, a magassága mintegy 1600 méter. Mi feleségével elő: meleg ruhát, hab, hálózsákok, felosztja, nem fagyott, és a fiúk reggel, mind az autó kifogyott a sátrában. Mi volt felkészülve :)

Mi felébredt, evett. A közelben van egy szoba idősek otthonában dolgozók, ha egyetért, akkor enni is. Elmentem a Pass néz Belukha. A bejáratnál az üdülőhely tudjuk, hová menjen, és mászni kezdett.

Láthatjuk a tó Arasan:

Egyes hegyek déli:

Rakhmanovskoe tó, ahol van egy szanatórium:

Mi felmászott a gerincet a labdát, két órán keresztül, végül meglátta a csúcsok Belukha (4506 m):

Metalkia Kazahsztán

Előtte 50 kilométerre egy egyenes vonal, van már Oroszországban Köztársaság Altai, Uszty-kokszai járás. Belukha származik Altai Katuny.

Egyszer le, a séta a területén a szanatórium:

Mentünk egy motorcsónak a vízesés Coma:

Metalkia Kazahsztán

Felmászott rá magasabb, csak nem esik bele, de semmi sem történt. Kazahok lógni ott szórakozás és iszik vodkát vidáman ugrott a sziklákon.

Miután visszatért, vettek egy házat laktanya, ittak teát legvadabb illatos szeder, amely növekszik ott.

Másnap mentünk kajakozást. Vettünk egy dupla és elment vele Arasanki folyó torkolatától, ami ömlik a tó Rakhmanovskoe. Eleinte kezelése kajak szörnyű volt, mintha minden felborulhat, de aztán alkalmazkodni magát, és nagyon élveztem. A legkényelmesebb, vízi közlekedés, mint kiderült.

Egy kicsit után megy fel Arasanke találtuk magunkat ezen a helyen:

Metalkia Kazahsztán

Élek ezen a helyen úgy néz ki, csodálatos. A folyó sekély, még az alsó látható, járható csak kajakok. Partján a nyomait a kis és nagy patás, aki megy, hogy igyon.

Ezen látogatás Rakhmanov úgy döntöttünk, hogy akkor tekinthető teljesnek, és felé mozdul Yazev tó.