A fáraó átka megoldás ábécé játszani a hős, múló játék, ingyen letölthető

A szálloda Mokteos

Elmentünk a szálloda és beszélj a recepciós. Miután megkapta a kulcsot, felmegyünk a második emeletre.
Menj balra a 17-es szám.
Belépett a szobába, átadjuk az ágyhoz, nem terjeszt egy könnyű bőrönd az ágyon, és vegye el tőle a zseblámpát és a csontváz kulcsok. Átadjuk az asztalhoz, és megteszi a füzet (z) a szállodai és a múzeum. Menj az ajtóhoz, és vigye magával a kulcsot az asztalra a múzeum és a feljegyzést. Lemegyünk a lobbyban.
Olvassa újság és a bárban. A hallban megy a bárban, és látni a könyvajánlók. Azt észleltük, hogy a szobában megállt 18 Moira. Ahhoz, hogy menjen, és megy a múzeumba.
Érkezéskor, menj be az ajtón, hogy a hátsó ajtón, és tépje le azt a kulcsot.

A Régiségek Múzeuma

A szálloda Mokteos

Miután a szállodában tanúi lehetünk a beszélgetés két német.
Elhaladunk a bejáratnál a szállodában, és nézd az autó alá. Miután elolvasta az üzenetet, menj a szállodába, és jön a vétel. A jobbján a falon a pajzs a gombokkal, vegye ki a kulcsot a 18 szoba. Mi emelkedik a második emeleten, és menjen egyenesen Moira szobájába.
Számának beírása Moira, a bejáratnál, hogy a megfelelő, nézd a fiókba éjjeliszekrényre, és tudomásul veszik. Elhaladunk a szekrényből, és találják meg Moira blog, zárva van. Menj be az ajtón, és hirtelen kopogtattak az ajtón, ó, hogy Edmond beleszeretett Moira.
Megszabadulni az angol, menj le a bárban. Beszélj Polnovat német. Mi sétálni valahova, és kap vissza a szobádba. Ő keresett, fura. Vegyünk egy széket, és tedd a szellőzőrács. Állj fel rá, és hallgatni a beszélgetést a németek. Mi megy a múzeumba.

A Régiségek Múzeuma

Felmegyünk a szobába, a második emeleten. A fiókok a falak, hogy a szobrocskát. Nézzük a táblázatot, és összegyűjti vele # 058; pen tartályt vízzel, egy üres edény és tolkushkoy. A figura pour súlyok vizet, aztán a ceruzát tolkushkoy porrá, és a kapott átmegy egy üres edény. Menj a szobába, ahol a koporsót.
Set figurák egy koporsót, nyitott egy titkos fiókot. Gyűjtjük mérlegek és kiegyensúlyozza a toll szerkezetét. Még egy másik titkos fiókot nyit, vegye ki a kulcsot és papirusz rejtélyes.
Kilép a szobába, és a hátsó bejárat menjen balra, és menj be a szobába, ami a pincében. Megyünk le a pincébe, és nézd meg a polcokon, szerszámokkal. Vegyük a drót vágó. Továbbá a polcokon, a padlón a törzs. A snack vár, és megteszi a feszítővasat. Nyisd ki az ajtót, a raktár kulcsa darab a koporsót.
Nézzük a szarkofág, snack kötelet, és nyissa ki a fedelet. Corpse! Menj a doboz, amely olvasható a terhelést. Feltárjuk feszítővasat fiókot, és tudomásul veszik. Visszatérünk a szállodába.
A belépő a szálláshelyről, találkoztak a recepciós, és azt mondta, hogy megy egy út mentén, a Nílus-völgy északi részén a fáraók.

2. fellépés # 058; komppal

Megyünk egy bárban. Beszélgetünk a csaposnak. Kilépünk a bárban, és menj le a kabinba.
Azért jöttünk, hogy a kamra, nyissa meg és vegye a pick sztetoszkóp. Menj a kabin, „15”. Elhaladunk a mosogató, és nézd a csőre. Elhagyjuk a kabin, és menj át az ajtón. A kabin „20” a dobozban, hogy a fogantyút, és nyissa ki az ajtót, hogy tartsa. A „19” kabin a lépcsőn, és állítsa be a nyíláson. Lemegyünk a raktérbe.
Vegyünk egy zseblámpát. Az egyik a dobok veszi a kalapácsot. Ugrás a következő rekeszbe. Egy másik rekesz tartalmazza egy láda egy sas. Elhaladunk, és nézd át a rúd. Figura Múzeum. Akkor kopogtattak a vár már nem két alkalommal. Kijutunk a raktérbe, és menjen fel a fedélzetre.
Ez Edmond.
Mi megy le a létrán a jobb oldalon, a kurzus a komp, és kinézek az ablakon. Megyünk egy bárban.
Bartender nyugtatott, lágyan megközelíteni a csaposnak, és nézd a polcon a feje mellett. Veszünk két kulcsot. Lépj ki a bár és menj a kabin, a „2”.
Nyisson meg egy gombot „Pass”. Átadjuk az asztalra, nyissa meg a távíró és vegye belőle a titkosított e-mailt. Bízunk a szekrénybe, és vigye magával a kulcsot ki a köpenyt a kép egy sas. Nézz a tükörbe, és azt látjuk, hogy a tenyérlenyomat. A közelebbről, húzza a vasúti és mivel a festés biztonságosnak tűnik. Mi használjuk a sztetoszkópot a biztonságos és kezd körvonalazódni a kódot.
Rejtjel könnyű megoldani, egyszerűen fordítsa el a gombot jobbra, majd balra, amíg a helyére nem kattan.
Azok számára, akik túl lusták, hogy csináld ezt rejtjel # 058; 20, 10, 50, 20, 40, 30, 70, 40, 60, 50, 90, 60, 80, 70, 10, 80, 0, 90, 30, 0.
A biztonságos veszi # 058; vas koporsót, egy pisztolyt, és egy levelet. Ide „20” az utastérben.
Nyisson meg egy gombot „Pass”. Az éjjeliszekrényen, hogy egy könyvet egy képet a régi kulcs. Elhaladunk a szekrény, nyissa meg és vegye ki dobozokat szobrocskát. Elhagyjuk a kabin, és menj a kabin „18”.
Az ágyon fekszik Edmond. Mi felel meg a bőröndöt, és nyissa meg. Észrevette a furcsa címer, mi jön az angol, és nézzen a kezét. Ő az ujján a gyűrűt az azonos jelkép, mint a bőrönd. Ahhoz, hogy távolítsa el a gyűrűsujj kell szappan, ez a mosdóállványon. Fogadása gyűrű, felhasználva azt a jelet egy bőrönd. Egy titkos rekesz hogy pont snorkeling és fűrésszel. Csak nézd meg az útlevél, és tudomásul veszik. Elhagyjuk a kabin, és menj fel a fedélzetre.
Lemegyünk a tartsuk lenyomva a bal rámpát. Nyissa meg a gombot lemez (vas doboz), és csavarja a gombot. Kinyitni az ablakot, és menj le a raktérbe.
Egyezik a mellkas egy sas, és nyissa meg a gombot. Dynamite! A járókelők a bárok és vágja le a várat. Elhaladunk a dobozt, nyissa meg a szarkofágot. Nem múmia! Fura. Megyünk egy bárban.
Az asztalon, hogy a fuvarlevelet. Ide „20” az utastérben.
Polcon az ágy felett tudomásul veszi. Mentsd el a játékot. Kilépés a kabin és. Mi támadták meg egy múmia. Distills neki szobrocskát.

3. fellépés # 058; Völgy a fáraók

Ébredés, mi jön ki az ajtót. Mi fel bebújt az ajtón egy levelet. Bemegyünk a raktérben.
Elhaladunk a szarkofágot. Nem! Forduljon jobbra, és megteszi a kötelet. Egyezik a mellkas dinamittal, azt sem. Fura. Alól a lépcsőn, hogy egy fémrúd. Mi mászni a fedélzeten, és megy a komp a szigetre. Nem kellene lemenni, hallunk egy robbanás a szurdokban.
Séta a szigeten, van egy kő a kép a szkarabeusz. Ülünk egy hajón és a vitorla a szigetre.
Miután séta a sziget körül, találunk azonos kő, mint a szigeten, és a befejezetlen lépcsőn. Elhaladunk a házat, és adja meg azt. Megy a mélybe, halljuk bennünket bezárva. Mögött hordók veszi a fém rudat. Az egyik a polcokon találják hegymászó kampókat. A kanál talál egy töredék egy tükör. Közeledünk az ajtót, és nézd a nyílásba a jogot az ajtót. Fragment be a lyukba a tükör. Bízunk lábánál az ajtót, és sózták az ajtó alatt fuvarlevél és pálmák ki mélyebb. Nézzük a zárat az ajtón, és hozza a rúd lyuk. Vesszük az ajtón az ütemtervet, és vigye magával a kulcsot. Nyisd ki az ajtót a kulccsal. Roemsya a polcokon, és megtalálja a leckekönyv az ásatások. Elhaladunk az ajtót, és balra a polcon megjelenés újságot.
Mi megy a befejezetlen lépcsőn. Jobb volna a kötelet, és nézte a hegyet. Igyekszünk vezetni tét a hegyre, és rögzíti a kötelet. Menj fel a lépcsőn. Közeledünk a teleszkóp és utánanézünk.
A komp, hogy valami történik, ó, nem, azt vettük észre. Menj a komp.
Miután öt képernyőn menteni a játékot. Lépj előre, és látni a közeledő múmia. Forduljon jobbra 135` és mögé a hegyen. Bemegyünk a házba.
Elhaladunk a második ajtó, és kommunikálni a német. Mi hagyja el a házat, de az ajtó a sarokban válassza ki a kulcsot, hogy csökkent a német. Megyünk vissza a komphoz, és menj a „20” kabin.
Az ágyon kezeli a múzeum. Nézzük meg közelebbről. Kezéből veszi az amulettet formájában szkarabeusz, és távolítsa el a kulcsot a nyakán. Nézzük meg egy növény az asztalra, és vigye magával a kulcsot. Mi felel meg a bőröndöt, és nyissa meg a legfontosabb vezetője a múzeum. A bőrönd hogy a szobor az istennő. Megnézzük az ágyon, és vegye esett miatt a múmia fegyvert. Elhaladunk a mosogató. És figurák formájában mérleg itt is. Kihagyja az amulettet a folyadékot a szobrot, és menj scarabs.
Mi megy a szigetre, hogy a kő, és alkalmazni a kép egy szkarabeusz amulett. A kék szkarabeusz és ne felejtsük el, hogy vegye fel az amulettet. Vitorla a szigetre, és anélkül, hogy ki a hajót, nézte a hordó, meg egy csiga. Figyelembe csiga, menj a második kő szkarabeusz. Ugyanígy, valamint megkaptuk a kék szkarabeusz kap piros. Ha átnézte a könyv a régi kulcs kép, rájössz, hogy a szertartás szükség van egy zöld szkarabeusz. Mi megy a keresést a zöld szkarabeusz.
Menj a távcső, és adja át a kábelt. Mi mászni a készlet, és össze egy fémrúd egy csiga, a kapott eszköz segítségével a kábelt.
Lement a kötelet, át előre és lefelé a szurdok.
Igen, Alan lett ügyetlen, valószínűleg azért, mert a szomjas, elejtette az amulett. Mi fel a talajból amulettet, és menj a sátor.
Bementünk a sátorba, és nyissa ki a bal fiókban. Vegyük a lombik megnyugtassák Alan. Még egy könnyebb és kerozin. Elhaladunk a sátorba. Az asztalon, hogy egy térképet a terület, és ki a zsákot a padlón a jegyzetet. Kilépés a sátorban.
Nézzük meg a térképen, és hogy a harmadik szkarabeusz kő azoknak kocsik előtted. Mi körbejárja a kis hegyi és megtalálni a megfelelő harmadik követ. A hagyományos módon, hogy a zöld szkarabeusz. Most lemegyünk a gödörbe.
Közeledünk a barlangot, és balra a kocsi egy lépcső. Kapunk a kútból, és menjen az út tele kövekkel. Létra nyugszik a köveket, és vissza a barlangba.
Nézzük meg a vár és megölni a bilincs.
A bánya bejáratánál, és menj le a lépcsőn. A jobb venni a lámpást, öntsük bele, és a fény a kerozin. Lemegyünk tovább szobába, ahol a kép a tizennégy istenek a falon. Keressen egy képet az istennő, mint egy szobor, az életünk alszik. A kép egy szkarabeusz az istennő, erősíti szkarabeusz amulett, majd kék, piros és zöld scarabs. Megnyitotta folyosón.

VIGYÁZAT. Győződjön meg róla, hogy a leltár összes alább felsorolt ​​tételeket # 058; amulett, egy pisztolyt, egy nyitott doboz fekete szkarabeusz és egy szobrocskát az istennő a nap.

Mi megy a sírhoz.

4. fellépés # 058; sír

Elhaladunk az ajtót a régi kulcs. Vegye ki a kulcsot, és menj az első jobbra a bejárati ajtó. Helyezze be a kulcsot, és menj át a szobrot. Vegye ki a szobor a kulcsot, és menj a szemben levő ajtó. Csak helyezze be a kulcsot, és tegye meg a többi. Most megy a második jobbra a bejárati ajtó, és ugyanazt a betétet, majd megteszi a kulcsot. Az ajtó előtt nem ugyanaz a dolog. Miután megkapta az ötödik ősi kulcs, helyezze be a bejárati ajtót, és menj át a szarkofágot. Nézzük a szarkofág fedelét, és nyomja le a lemezt oly módon, ahogy az ábra mutatja a könyvben. Mielőtt lemegy a nyitott folyosón, összegyűjti az összes régi kulcsok és ajtók, és nem lesz képes befejezni a játékot. Le a járatba.

Mentsd el a játékot.
Elhaladunk a folyosón, és lát egy sűrű köd. Bemegyünk a köd, és öltöztet szemüveget. Mi mászni a leltár és nézd meg a papirusz képpel emberek. Dekódolás. El kell menni az első hat alkalommal 120`, majd háromszor 130`, majd ötször 220`, és végül kettős 270`. Ha megváltoztatja a fokozatot fogja változtatni a színét a köd.

Elhaladunk a szobába, és látom, hogy a fiatal német leveszi a gödör. Kapunk a kiemelkedés és egy második kulcsot helyezünk a platform lyuk. Később, a fenti módszer szerint a harmadik kulcsot. Menj le, mentse el a játékot. Mi lőni a szobor, amely imádkozik múmia. Használja az ötödik gomb a peronon, és menj le. Mi használja a múmia a fekete szkarabeusz, majd az istennő a nap. Múmia hamuvá. Mi felel meg a Moira, és tegye rá amulettet.