2. Mielőtt az út, már alaposan tanulmányozta az online leírás az út, általában vett egy busz és egy fél óra múlva volt a sí stadionban, ahol vártuk a csodálatos jeleket közvetlenül az épületben.

Partnach Gorge Gorge érdekes!

3. Az első szó ismeretlen volt számunkra, és a második - a célunk az, ahol mi vagyunk élén. Tény, hogy elmehetnénk a bal oldalon, ott mászni a dombra felvonóval, onnan megy le a völgyben vagyunk, a szokásos módon választotta egy kicsit bonyolultabb. Örülök, hogy még a táj már megéri.

4. 10 perc után elérkeztünk egy figyelemre méltó vidám és lemez. Ezt megelőzően a célunk, 20 perc gyalog, valamint, 20-20, ne menjen haza ugyanaz. De ez azt jelenti 2 és fél számomra, és továbbra is rejtély. Óra valószínűleg.

5. Egy kis gát a folyó a szurdok.

Partnach Gorge Gorge érdekes!

6. végén az út találtunk egy nagyon szép lovas kocsi, kiderül, hogy lehetséges, hogy itt a lovak, az ár nem meghatározott, de tekinteni, mint egy vezetett néhány érdekelt személyek az úton vissza. Nagyon jó csengő.

7. Zamorzschy vízesés, úgy, ahogy van ez a kép, én gyötörte az utolsó utáni eltávolításával kóbor színek, mint láthatod, én mindent kezeli, nem automatikus

8. folyó a szurdok.

9. az alagutat.

Néhány információ a szurdok. Vett itt egy kis fix.
3 km-re a város festői Partnach Gorge Gorge (Partnachklamm). A hossza - 700 m, szélesség - 5 m, magassága mintegy 80 m, magassága keretezés Gorge kőzetek - 86 m, magassága a híd köti össze a hegy fal - 68 m, hossza gyalogos alagutak - 247 m, szélessége 1 m, magassága mintegy 1,9 méter. a gyalogút fut végig a folyó szélén a szurdok. Néhány helyen úgy néz ki, mint egy párkányon vájt meredek falon a szurdok, néha vágás a szikla egy kis gyalogos aluljáró, amelyen belül szükséges időről időre menni szó tapintású. A teljes hossza az út bekerített korlát és kavics.
Nyitva minden nap:
Nyár: 8:00-18:00
Winter: 9:00-17:00
Belépő: € 3.

10. Az elején a szurdok.

11. Itt vagyunk a banda osztott, kaptam sooo állványt és mozogni kezdett lassan a kijárat felé periodikusan eltávolítjuk a kedvenc faj.

13. A szurdok nagyon érdekes alak, szűkíti felfelé.

Partnach Gorge Gorge érdekes!

14. Itt, csináltam egy kis dugó, az út nagyon keskeny, és gyakorlatilag lehetetlen elválasztani, és mégis van egy állvány

17. Mivel sokáig voltam felvette a völgyben, az emberek a kijáratnál semmi köze nem volt, és ez a veréb vált számukra idején a modell.

19. Ha a belsejében az szurdok nagyon hideg volt és sötét, a kimenet a nap és pozitívvá vált. Azt akartam, hogy tudja fogni a nyulat.

Partnach Gorge Gorge érdekes!

20. Ezután mentünk le az utat, és gyorsan beszaladt egy villa érthetetlen címek, úgy döntöttünk, hogy forduljon balra és menjen fel a hegyre. Ha nem tévedek, megvan a falu Graseck, ahonnan csodálatos kilátás nyílik a hegyekre.

21. Mint kiderült, jöttünk, hogy egy kis felvonó. A fülke kerül csak 4 fő. Az alján, akkor nagyon meglepődtek, mikor megtudták, hogy ez egy kétes öröm, és még fizetni egy személy után 3,5 euró.