Olaszország mentünk Velencébe gazdaságilag

A férjem és én akartam látogatni Olaszországban és biztos, hogy néhány napot Velencében. Figyelembe véve a túra cég kínál, már becslések szerint az utazás megszervezése a héten kerül, mint mi fogja kezelni egy külön utazást két hétig. Olaszországban mentünk először.

Ezt megelőzően a megtett függetlenül, a Cseh Köztársaság és Ausztria.

Meglepetésünkre járat Velence transzfer Bécs olcsóbbak voltak, mint a közvetlen járat Rimini. Mi behatolt meg az értékelés más független utazók, tanult archívuma időjárás az elmúlt néhány évben, és arra a következtetésre jutott, hogy a legjobb, hogy látogassa Velence kezdete előtt az eső.

Jegyek a két haza (Rostov-na-Donu) a római Bécsen - 30000 rubel.

A következő lépés az volt, hogy a szállodában. Azt akartam, hogy maradjon a velencei önmagában 60-70 euró egy éjszakára, kívánatos a lakásban azzal a lehetőséggel, hogy saját ételeiket. Mi megrohamozta számos szolgáltatás megfelelő szállást: hrs.com, szállásfoglalás, HotelsCombined, venere.

szállás lehetőség, közel a népszerű idegenforgalmi célpont San Marco esett automatikusan. Éjszaka a hotel közelében Piazza San Marco érdemes volt 100 euró felett. A kívánt értéket csak maradni a szárazföldön vagy o.Lido.

Találkoztunk otel.com javaslat, hogy állítsa le a következő r / w állomás - Hotel Minerva. Éjszakánként egy szobában egy dupla ágy és egy mosdó meg kellett fizetni 73 euró, és a közös WC és zuhanyzó a padlón. A konyhában elfelejteni! Minden keresés több optimális feltételeket kínál a pénzt sikertelenek voltak!

Mivel a járat késése 3:00 voltunk Velencében 22 órán belül. Vegye ki a shuttle busz 6 euró fejenként a repülőtérről a szigetre. Elmentünk a buszmegálló, amely a területén található közel a w / e. A város jól megvilágított lámpák. Láttunk egy kanyargós Grand Canal, hidak, hatalmas mennyiségű séta turisták, nyilvános villamossal - vaporetto, egy csónakot. Ez egy kicsit homályos, de nagyon szép!

Olaszország mentünk Velencébe gazdaságilag

Minerva Hotel találtunk gyorsan. Busz és vonat / d megosztott csak egy híd. Másnap találkoztunk a turisták, húzza a hidak Velence a zsákok - ez nagyon kényelmetlen. Meg kell azonnal megtudja, a szálloda közel van a buszmegálló. Emellett a szálloda lehull vízitaxi, de ez inkább a hulladék és kényelmetlenséget a jövőben mozgás.

Nagyon sajnálom, hogy a kis képek a Hotel Minerva. Nem hiszem, hogy a képek is hasznos lehet a független utazók.

Tehát az utcán Lista di Spagna, észrevettük keskeny felirat felett a bejárati ajtó „Hotel Minerva”. Minerva adminisztrátor jól beszélnek angolul és nagyon barátságos volt. Ő azonnal adta a szoba kulcsot, azt mondta a reggeli, bocsánatot kért a hiányzó lift.

Hotel Minerva - négy. A földön a recepción. A szobában volt található a második emeleti ablakok kinézett a forgalmas utcára Lista di Spagna. A helyiség, mint egy méhkas, hallottam a harsogó turisták az utcán. A szoba mosdóval, egy tervezett szekrény, széf, dupla ágy, asztal, éjjeliszekrény olvasólámpa, szappan. Általában ez volt kényelmes és tiszta. Az ablakok lógtak redőnyök. Amikor lezárta a redőnyök, a zaj az utcáról nem zavarja többit.

Olaszország mentünk Velencébe gazdaságilag

A férjem azt mondta, hogy ha az ablakok nézett ki rá egy csendes belső utcában, Velence, akkor nem látja a teljes szín a város. Nagyon frankó - néz a forgalmas utcára; üzletek; ajándéküzletek; kávézók; tömeget; hallani a különböző nyelvek és nyelvjárások; lásd divatosan öltözött emberek; sétálnak kart karba öltve a szerelem; Kínai, végtelenül kattintva kamerák; Arabok a feleségükkel, roll up kendő; Olaszok, sietve dolgozni, hogy reggel. ;

Az emeleten van egy másik telefonszámot; valaki élt, de nem zavarják egymást. WC és fürdőszoba mindig rendelkezésre áll. Bármilyen probléma vagy nehézség, „az általános” WC nem hívja. Tisztítás történik naponta. Minden aggályok e tekintetben alaptalanok voltak. Könnyű reggeli egy közeli kávézóban „La Listrába gyorsan.” Reggeli indul 08:00 és egészen 10:00. Felajánlott egy szokatlanul finom zsemle, kenyér, vaj, lekvár, gyümölcslé és kávé.

A reggeli után mentünk lovagolni a vaporetto és a Grand Canal Velence. A vaporetto megvannak a számok, útvonalak és menetrendek. A box office, vettünk jegyet 12 óra, a költség 18 euró. Utazási kártya feljogosítja Önt, hogy lovagolni olyan út vaporetto 12 órán belül

Egész nap nem állt, hogy vajon hogyan és csodálja a víz jött a nagymama villamossal a kutyák, anyukák a babakocsival és az emberek csak rohanó dolgozni; mivel minden egyes megálló munkás kikötve hajó és kezelni benyújtott kilépési az idősek; mint a vaporetto Budge; Minden kapitány egy hajón üzemeltetett „ő stílusa”!

Olaszország mentünk Velencébe gazdaságilag

A hajó hozza a narancs Store

Meglepődtem nézi a mentő, tűzoltó és a rendőrség a vízben! Szállítási szolgáltatás DHL, áruszállítás, szemétgyűjtés - minden elvégzett speciális víz csónak. Taxik és gondolák ugrott egy viszonylag keskeny csatorna, Velence. Gondolák óriási különböző díszek: arany-pihenőhellyel, virágok, szőnyegek. Találkoztunk az esküvő a három hüvely: az egyik vezette a menyasszony és a vőlegény; a másikon a vendégek, és a harmadik gitározott és énekelt olasz őszintén „Santa Maria”. Azt Oche-ee-Shade romantikus!

At 12:25 a vonat / vasútállomás Velence ment a nagy sebességű vonat Rómába. Szerencsére az utazási idő a hotel Minerva w / e nem több, mint 10 perc alatt. Van bőven munka fel reggel a harmadik napon, a Velence és nagy örömmel telepedett kényelmes székek Intercity vár az új fényes benyomások Róma!