Nem engedték a gépen

Tehát, már összegyűjtött repülni Thaiföld, Phuket. Ismeretes, hogy egyes légitársaságok határozza meg a szabályokat a terhes nők, általában az utolsó szakaszában (28-36 hét, attól függően a cég), hogy repülni tilos. Bizonyítsuk be, hogy a vállalat munkatársai, hogy még mindig lehet - a feladat. Természetesen, ha a kifejezés kicsi, vagy inkább, ha egy kicsit hasa, senki sem figyel. De a gyomrom is magas volt a 6-7 hónap, egy ilyen szép terhes has domború világosan. 🙂 így hívtuk előre Airways megtudta, hogy segítségre van szüksége, és hogy lehet akár 34 hétig, és ha az ikrek, úgy tűnik, hogy a 30. Azt is megtanultam AirAsia szabályokat. hol fogunk repülni Bangkok Phuket.

Ott. Ebben repülőtér elején csak megkérdezte, hogy van-segítséget, és még nem úgy nézett ki. Bangkok, nem csak nézni, hanem a másolatokat adta az extra papírt, hogy töltse ki és írja alá (a kötelezettség rendeletekben leírt), és átnyújtott egy másolatot a papír, ami be van jelölve leszállás közben.

Back. Megérkeztünk Phuket Airport körülbelül egy óra leszállás előtt. Prespokoynenko lemért poggyász, néhány ment keresztül a szalag, Ellenőriztük útlevelek, és. Amikor AirAsia recepciós meglátta a segítségemet, gondosan megvizsgálta, és azt mondta, hogy nem tud repülni, mert tanúsítvány lejárt, ez több, mint egy hónap. A valóságban ma a szabályokat, látom ez a feltétel az, hogy a tanúsítvány nem lehet 30 napnál régebbi, aztán észre sem! Nincs sem pedig azokat a kéréseket, és ne a vezetők benyomások nem gyártják. De mi ajánlottunk siet, hogy menjen a helyi kórházba, ott, hogy egy friss tanúsítványt egy nőgyógyász, és térjen vissza a következő járat, amely mind a hárman (én, a férjem és a Sonia), így a lehetőséget, hogy ingyen. És ha nincs ideje, akkor több ilyen lehetőségek nem, mert a hibás. Ezen kívül, ha szerencsével, hogy ezt a járatot, tudtuk fogni a járatot Bangkok Taskent, de ha nem, akkor elvesztette.

Következő járat 2 óra alatt, és menj a legközelebbi taxi a kórházba körülbelül 20 percig (ha nem a forgalmi dugókat). Mennyi időt vehet vétel és a fogadó segítséget nem tudtuk, ezért úgy döntöttek, hogy siessen, mert volt, hogy menjen vissza, legkésőbb 80-90 perc alatt! A helyzetet bonyolítja az a tény, hogy mi töltött Tae teljesen minden készpénz, vettek mindent, ami a vízum, valamint a kiégett, és még volt egy kis, valamint töltött! Általában nem lenne elég, még fizetni az az előnye (a bőröndök kellett húzni körülbelül 3 kg. És át azokat a kézipoggyászban). És egy taxi segítséget, természetesen ugyanaz volt a fizetés. Mentett meg minket a barátok, akikkel pihentek, ők kölcsönadott nekünk $ 200, 100, váltottunk a baht a repülőtéren, és vezetett a kórházba, ő egyetértett a taxis, aki gyorsan fogunk várni, és visszaveszik a 800 baht.

Phuket repülőtér található, közel a város Thalang, a központi kórház, amely elhozta nekünk a taxis. By the way, a lány-manager a repülőtéren nagyon barátságos és csendesen elmagyarázta nekünk, hogy mit kell tenni, kérdésekre válaszolt, hová menjen, függetlenül attól, hogy ingyenes, és lehetővé tette, hogy elhagyja minden poggyász (60 kg. Három bőrönd) közelében az asztalán. De ebben a kórházban vártunk hiba: nem volt vétel napján a nőgyógyász, és a terapeuta nincs joga kiadni ilyen tanúsítványokat.

Itt vált komolyan hot! Megtudtuk, hogy a legközelebbi kórház - Phuket Town, és mi, hogy menjen velük még legalább 20 percig, és legalább 30-35 vissza a repülőtérre. Általában az esélye, hogy egy szellem, de nem volt, és mentünk, egyetértve 1300 baht driver. A Phuket International Hospital ez nem olyan, mint tudod képzelni, ha Taskentben. Például el lehet képzelni, hogy keresett, könnyezve kérte az elején nagyon gyorsan segíthet megmagyarázni a helyzetet, nagyon könnyezve kérve ember a sorban, ha vannak, és ezek természetesen szerepelni fog a helyzet, és természetesen az orvos is, az emberek meg fogják érteni, és adja a szükséges igazolást, amelyre akkor fizet egy lélek, talán még inkább, mint a listaár, és futtassa a kijárat felé. De itt más a helyzet.

A regisztráció során azt nyugodtan kifejtette, hogy a sor, hogy a nőgyógyász ma nagy, de ha azt akarjuk, hogy mehetünk oda, a váróterem, és kérjen egy nővér. Ott vagyunk a teremben, futott, minden nővér elmagyarázta, hogy mi azt mondta, mindent megértett, azt mondják, lépjen vissza, és töltse ki a regisztrációs papírokat. A fogadtatása a kérdőívet, ahol szükséges volt, hogy meghatározza az útlevél adatait, lakóhely saját országukban, a lakóhely Phuket, annak paramétereit, panaszok, és valami mást, én nem emlékszem. Mindez be a számítógépbe, és bement a terembe, a beteg vár az ügyet. A hallban meg kell jegyezni, ültek mintegy 40 fő.

És ültünk. Sonia kérte, hogy enni és inni, de általában úgy viselkedett, nagyon nyugodtan és megértően. Elmentem a WC-vel. Egy másik ült. Általában 10 perc után behívtak tartott a sarokban, ami mérhető a nyomás, lemérjük, és arra kérte a fő panasz, nem voltak. Minden adatot a számítógépre, és arra kérték, hogy ülni. Egy pillanat múlva a nővér odajött, és átnyújtott egy kártyát a nevét és számát, amelyen a hívjon.

- Attól tartok, már nem tudja, hogy bekerüljön a gépet!

Udvariasan és csendesen mosolygott, elé tett egy igazolást mutatott az összes helyet, amelyek jelzik az időzítés, megnyugtatta, hogy a vásárlás a jegyet, azt igazolta, hogy a tanfolyam úgy döntöttünk, hogy nem repül, ha nem lehetett mondani, hogy érzem magam, stb Aztán intett, hogy feküdjön le a díványra, és nyissa meg a has. Volt egy kanapén ultrahangkészülék. Mit kell tenni? Imádkoztam, és elment. Nővér hasa bekent gél, odament orvos egy kis balek, és hallottam a baba szívverését. )

- Ez minden - mondta az orvos - öltözzön fel és menj el.

A repülőtéren is tett mindent gyorsan: a főnökömnek készült tanúsítványt és egy nyilatkozatot Gogh küldte a poggyászt a szalon 66.-én írták alá: „A szerzetesek és papok” (persze nem 666). Otthagytam poggyász és futott, hogy az útlevél ellenőrzés és felügyelet a kézipoggyász. Az éhes és fáradt, de természetesen elégedett, repültünk Bangkokba, ahol szerencsénk volt a busz a nemzetközi repülőtér, és sikeresen felszállt egy járat Tashkent (itt is készített egy másolatot a frissen hivatkozás). Hurrá, tudtuk Taskent utolsó hó. 🙂

Itt van egy kaland. Itt természetesen leeshet szemrehányásokat. Hogy mi nem egyeztették állapotban hagyja ki ezt a lépést. Hogy mi maradt pénzt a váratlan az úton. Mi nem jött a repülőtérre elején. Általában úgy döntöttek, hogy repülni egy ilyen nagy távon. Azt mondják, a hibás mindezért. Nos, igen, ez elcsépelt és nyilvánvaló. Tudja, hogy mi a legfontosabb? A lényeg az, hogy van egy fél szót sem szemrehányásokat lehetett hallani. Senki sem volt dühös, nem razdrazilsya nem ideges.

Nagyon érdekes volt. Érdekes volt, hogy hogyan kezeljük, hogy mi történik, hogy a világegyetem, hogy segítsen nekünk, vagy a küldetés sokkal bonyolultabb. 🙂 Mi most tárgyalt, mik a lehetőségek a legrosszabb forgatókönyv: mit kap, Bangkokba, ahol maradni, hogy mennyit lehet kerülni, és hol kell kérni a pénzt. Mindez idő beszéltünk csendben, mint mindig viccel, mosolyogva. Elképzeltem a FAQ, mi érkezik haza időben; küldő szeretet, kiejtette hooponopono. Sonia elmagyarázzuk, mi történik, mi fenyegeti, és azt mondta neki, hogy ne aggódjon, mert minden esetben úgy döntünk, mindent, és minden rendben lesz, csak kell egy kis türelem (az élelmiszer- és játékok). Nemrég beszéltünk arról a tényről, hogy az élet - ez a tapasztalat, a tudás, és valószínűleg több más élmény, annál érdekesebb. Változások, változások, meglepetés. Persze, senki sem akar vonzani bajok és problémák, de ha kap valamilyen helyzet, akkor működhet, eldönteni, hogy válasszon, tanulni valamit. És mégis -, hogy új tulajdonságokat és ápolják kívánatos is. És persze, az én esetemben - újra és újra, hogy megcsodálják a kedvenc, aki. én még egy 10 oldalas, amit elképesztő volt, a férjem, de nem fogom mondani, soha nem lehet tudni, hirtelen irigyelni fogják. 🙂

Igen, az úton, mint a repülés, és az egészség - minden nagyon jó volt az úton vissza a gépre, Bangkok, Taskent kaptunk helyet a business class, ami szép kompenzált mi intenzív kaland. Érkezéskor több napig sokat aludtam, de azt hiszem, általában, nem csak a terhes: aludni, egy hónap után üti a üdülőhely a hó és a hideg. Különben is, én aludt az egész terhesség alatt. Még egy pár nap, érzékenység fokozott hang. Mindazonáltal, megpróbálom, hogy továbbra is, hogy elkerüljék repülő ilyen késői szakaszában. A legfeljebb 30 hétig, és senki nem ajánlom repülő 20-30 nappal a szülés előtt, mert ez még mindig egy nagy felesleges stressz a test, és nem az a tény, hogy ő kerül át, mint szilárdan és nyugodtan. Bár, ha ez az egyetlen esélye, hogy kiad egy hónap a tengeren. Ez megéri! 🙂

Nem engedték a gépen

Ui Összesen taxi kerül nekünk, és segít 2300 baht, ami körülbelül 80 $.