Hogyan kilép a munka, és menjen egy útra

Azt álmodtam, együtt utazni a világot az első nap ismeretség. De minden alkalommal valami megakadályozta: a hiányzó pénzt, időt, lehetőséget ... Aztán ultimátumot.

Történetük - igazi kihívást jelent azoknak, akik félnek, hogy a kockázat, és dobja a szokásos módon az élet egy álom. Az egész akkor kezdődött, amikor az amerikai Kayli Dzheyms folytatta a barátnője Ashley.

„Találkoztunk körülbelül három év, és mi teljes mértékben felvenni rutin. Nem láttuk egymást reggel, mert Ash volt egy hosszú ideje, hogy munkához. Vacsora, ült a kanapén tévénézés, és félt a következő munkanapon, „- mondja Kylie.

Egy nap, Ashley hozta a kérdést kertelés nélkül: meg kell dobni kedvelt munka és útra kelnek együtt. Kylie egyeztetett - és ez volt a legjobb döntés az életüket.

Vettek egyirányú jegyet ki a város Denver New York, majd - Párizsban. Az elkövetkező 114 nap, a pár látogatott 38 városában 15 országban. És amikor visszatértek, Kylie könyvet írt útjukat. Az első példányt átadta Ashley a helyre, ahol először megcsókolta, és kérte őt, hogy olvassa el az odaadás.

Anélkül push semmit nem volt.

Mindig szeretett volna utazni. Amikor elkezdtük társkereső, ez volt minden, amiről beszéltünk. Nem lehetett várni, hogy egyetemi diplomát szerez, és lesz képes elhagyni a mi kis városban.

De ha végzett, azt mondtam, hogy meg kell, hogy a karrier, akkor a legjobb év. Azt mondta, hogy most már nincs idő és pénz az utazásra, és kérte, hogy várjon egy kicsit. Te figyelj rám.

Költöztünk Denver, akkor kezdett dolgozni, mint egy óvónő, és tanítottam a pénzügyi kultúra egy nagy non-profit szervezet.

Minden Szilveszter éjfélkor, amikor ittunk olcsó pezsgőt és megcsókolta egymást, megkért, hogy utazni. Azt akarta, hogy egy romantikus sarkában Prága, a lakatlan szigetek Thaiföldön. Azt kérte, hogy forró nyári éjszaka Olaszországban és hosszú nyári napok a görög strandok.

Azt kérdezted, róla minden évben, és minden évben azt találtam, hogy miért is kell várni egy kicsit. Azt mondta, hogy azt kell, hogy minél több tapasztalatot a munka - és hallgatott rám.

Egy évvel később, én felajánlott egy új munkát, állást álmaim. Amikor hazajöttem a híreket, akkor nézett ki, mintha én ütött ki a levegőt akkor. Láttam, hogy pusztuljon el. A szemébe könnyek gyűltek, de mosolygott és gratulált nekem, hogy több mint, amit már oly régóta munkálkodott.

„Most mi lesz egy nagy nyaralás!” - ígértem. De mindketten tudjuk, hogy ez az, amit beszéltünk évek, és álmodott egész életemben, csak kijátssza minket.

Néhány hét múlva egy új munkát, gyűlöltem őt. Nem volt, mint vártam, és hazaértem elveszett. Dolgoztam sok éven át, de kiderült, hogy ez nem az, amit akarok az élettől. Akkor tegyél a kanapén, a szemébe nézett, és azt mondta, van egy nagy ötlet.

Féltem, hogy feladja a kényelmes és megszokott élet Denver, de felébredek minden reggel, láttam a mosolyod, és hallani a hangját, minden rendben lesz.

Néha volt egyszerű: miután sok álmatlan éjszakát a nagy hőség Toszkán vagy egy fárasztó túra a dzsungelben Thaiföld. De miután leküzdeni a nehézségeket, már jobban szereti egymást, mert együtt voltunk.

Hazatérése után, attól féltem, hogy nem tudtam befejezni a könyvet, vagy talál egy kiadó - de meggyőzött, hogy továbbra is írásban.

Ashley, akkor - a szél az én vitorlákat és a tinta a tollam. Nem számít, ha megyek vagy mit csinálok, biztos vagyok benne, hogy szeretnék találkozunk. Minden kő, amit ugrik minden moped, akivel találkozik, minden reggel, miután ételmérgezés minden mediterrán naplemente - Azt akarom, hogy velem legyen.

Hozzám jössz feleségül? "