Hogyan kell áthelyezni él Thaiföldön

Egy kicsit kevesebb, mint egy hónap van hátra, mielőtt visszatértünk Thaiföldön. Ezúttal szeretnénk válaszolni legrészletesebben a kérdésre: „Hogyan kell áthelyezni Thaiföld állandó tartózkodási?” És írja minden szempontból az áthelyezés és letelepedési élet Pattaya, annál is inkább, mert ez az egész folyamat már megint.

Egyszer úgy történt, hogy a következő hónapban ismét megszervezi a lépés, hogy Thaiföld, úgy döntöttünk, hogy ezt a lehetőséget, hogy részletesen minden előkészítő szakaszában, a repülés és minden élő Pattaya és ugyanabban az időben válaszolni a legtöbb kérdésre az érdeke, hogy olvasóink hogy ugyanúgy, ahogy mi tervezzük a közeljövőben, hogy rendezze Thaiföldön.

Az alábbiakban fogok írni a téma a jövőben minden üzenetét, amely reméljük, segít megszabadulni a bizonytalanság a kérdés a „hogyan kell mozogni, hogy Thaiföldön?”, És segít információkat az emberek szeretnének költözni Thaiföld állandó lakóhely. A kapcsolódó témaköröket itt jelennek meg azonnal írásban a hozzászólásokat.

A lista hozzászólás „szeretnek mozogni élni Thaiföld”:

Lehet, hogy ez a lista még mindig kapják meg az új témákat, ahogy rendezni Thaiföldön, így ez a poszt lesz „élő”, akkor azt finomítani és építeni, amíg nem válik egy univerzális választ minden kérdésre az életről Thaiföldön és Pattaya .

Aki hatalomra, a hadsereg elkezdte erősen húzza meg a csavarokat a külföldiek. Senki sem tudja, hogy mi fog történni. Már vannak olyan esetek, az emberek bekapcsolása a határon, és az utazás és a diák vízum. Több mint 3 bélyeget egy sorban - túl búcsúzóul.
Gyapjú iskolákban, ahol állítólag tanulni, és valóban, és nem jelennek meg a külföldi, hanem élni a tanuló vízumot. Néhány ilyen intézmények is vonatkozik, vagy fogják fedezni a közeljövőben.
Még elérte a strandok. Minden Phuket strandok már ép. Posnosili minden, napernyők - csupasz homok. Az illegális strand üzlet. Nem masszázs a strandon, vagy kávézókban.
Vitafórumokhoz, sok ember, aki úgy tervezte már Tae winter ezen a télen, van elhagyni a terveiket, mert a helyzet ebben az időben.
Ebben az időben, nem is egyértelműen meghatározott követelményeket határátlépést.
Ezért utazó turisták is, még egy hónapig Thaiföldön, de terve sezdit ebben a hónapban még valahol az országon kívül (pl Kambodzsa) nem biztos, hogy ezek engedjék vissza az országba (küzdelem vízum sebek). Sokkal jelenleg nem tisztázott. A teljes nincs információ. Minden belátása határőrök.
Talán egy idő után mindent vissza fog térni a normális, és most valamiféle zavart.

Szia, Oleg! Zavart persze van, de remélem, hogy nem így van ördög, mint amilyennek festik.
Mintegy Phuket strandok egy olyan kezdeményezés, a sziget, és nekem úgy tűnik, hogy pozitív. Mivel már 9 bélyegek és hogyan értjük az új szabályok, és olyan sok kis szünetet (kevesebb, mint 6 hónap) már a bélyeg nem engedték, hogy Thaiföldön, tettünk egy egyszeri turista vízum ma, a mi dokumentumokat vittek Moszkva. Érkezéskor Thaiföldön teszünk egy tanuló vízummal, tervezem, hogy megtanulják, nem jár iskolába.

Nem szünet 6 hónap szükséges, hogy megszünteti a három egy sorban meg egy bélyeg, mint mondtam, mi 9 őket, így lehet lovagolni teljesen nyugodt.

Utazunk három évig Ázsiában, és a utazás kezdődött így.

Álom utazás.

Én mindig is álmodtam utazás, és nem csak álmodott, hanem minden lehetséges módon megpróbált minden utazás, ahol tudott menni.

Már befejezte az iskolát a falu Romanovka, Baunt-Evenki kerületben található, amely 420 km-re a város Ulan-Ude. Sokan, még Ulan-Ude, nem tudom, hol van, és általában milyen irányba halad.

Mi volt, és nagy farm. A vidéki területeken nincs lehetőség egyáltalán nincs értelme élni. Mi volt a lovak, tehenek, disznók. A legkorábbi év, segítettem a házimunkában nagyapa. Nyáron mentünk a kaszálás, kaszálni a szénát. Télen, kergeti tehenek -45 fokban három kilométerre a locsolás lyuk egy befagyott folyón Vitim. Nőttem fel egy állandó mezőgazdasági munka. A faluban van a „szabad idő”, mindig valamit csinálni.

Élet Romanovka, ahol a lakosság mintegy 1500 ember, úgy éreztem, valami éhség új és érdekes. Ezután felébredt az utazás iránti.

Az első önálló utat a város Ulan-Ude, mentem utána a 9. évfolyam. Vettem egy busz, és elment a város) volt érdekes, és azt először ment nagybátyja Bajkál.

17, eljöttem otthonról, és elment, hogy tanulmányozza a városban. Jól illusztrálja a szenvedélyem a kutatás és felfedezés új lehet egy ilyen epizód. Amikor beléptem az első évben a burját State University, a kioszk „News” Megvettem a könyvet - a térképet a város Ulan-Ude. Úgy döntöttem, hogy kap körül a város utcáin Ulan-Ude. Az utcákon sétáltam, észrevettem egy filctollal, a útinaplójáról a város körül. Tehát egy évre mentem gyalog sok utcáin Ulan-Ude, és lett is navigálni a terep)

A második évben a főiskolán először kimentem Köztársaság Burjátia, hallgatói csapat a Kamcsatka-félszigeten, ahol dolgozott, a konzervgyár a falu Ozernovsky körülbelül egy hónap.
Ott, a változás során a 12 órát viseltem fejhallgató és a lejátszó én pumpált természetesen „Angol Dr. Pimsleur módszer.” Szóval kész vagyok a nagy utat Amerikában, az Egyesült Államokban.

A harmadik évben mentem egyedül a tudományos konferencia Budapesten a témában a tanulmányaimat az egyetemen. Én vezettem 5 napon vonaton Moszkvától Szentpéterváron és éjjel. Mivel először látogatott a mi két főváros.

Miután vége a harmadik év, miután elhaladtak egy interjúban a vízumkérelem központ, angol, mentem az Egyesült Államokban. Ez volt az első tengerentúli utazás, ami tartott kb 4 hónapos.

Míg diplomáztam BSU voltam a barátnőmmel Catherine Moszkvába ment dolgozni és tanulni.

Miután dolgozott Moszkvában három évig, rájöttünk, hogy a munka az irodában nem nekünk.

Belefáradtam, hogy unalmas irodai élet a szürke hétköznapok, álmodtam a szabad utazás és a foglalkozás kedvenc dolog - fotó!

Az egyik oldalon az irodai élet unatkozik, de másrészt, nem tudom, hogyan teljesíti az álmát utazás!

És a keresés kezdődött, mentem különböző tréningek, üzleti, személyes fejlődés, az értékesítés, és hozzon létre saját üzlet. Próbáltam játszani a tőzsdén, sikeresen elvezetését fele a befektetett pénz, én részt vesz a különböző típusú üzleti, próbáltam egy csomó más bevételi forrás.

Mert azt akartam utazni, úgy döntöttünk, hogy elkezdjük, hogy folytassa az álmaikat. És minden nehézség ellenére mentünk az első út az elmúlt két és fél év Párizsban. Meglátogattuk olyan országokban, mint Fehéroroszország, Lengyelország, Csehország, Németország, Franciaország.
Ünnepnapokon a többi 5 nappal később repültünk Törökországban. Ott lovagolni rafting (vadvízi evezés hegyi folyó), siklóernyőzés a tenger felett.

És éjszaka egy elhagyatott tengerparton, nézte a végtelen számú csillag, és végtelen tér, rájöttem, hogy nincsenek határok. Ezek csak a fejünkben. És bármi lehetséges!
Amikor hazaért, miután két hét szabadságot, szeretem prishiblo, olyan nagy volt a kontraszt a élet utazások és az élet az irodában!

Elkezdtem aktívabban keresnek lehetőségeket lehet kezdeni élni az életet álmai, és még pénzt keresni. Kinyitotta nekem az interneten keresztül. Mivel az internet egy hatalmas erőforrás minden típusú jövedelem.

Alig egy hónap múlva az első út, én tüstént a második, sőt ebben az időben a független utazási országokba, mint Montenegró, Szerbia, Albánia, Macedónia, Horvátország, Bosznia és Hercegovina. Ezen az úton találkoztam a srácokkal, akik már élnek az utazási és keresni az interneten keresztül. Az eltelt két és fél hét, a bizalom az a tény, hogy szeretnék élni érlelt és már nagyon erős.

Miután visszatért Moszkvába, rájöttem, hogyan tudok segíteni másoknak, és lehetőséget adott nekik. Megtaláltam az utat kereső az interneten. Attól a pillanattól kezdve, az életem megváltozott, és a szó szoros értelmében két hónap után kirándulás Montenegróba, repültem a szabadság szigete - Bali, Indonézia.

Három éven át éltem az utazási, ez idő alatt volt egy fia, és utazik az egész családnak!

Ha azt szeretnénk, hogy álmaik utazik akkor minden lehetőséget, hogy végre, itt és most!