Építése falusi házak és nyaralók Szentpéterváron kulcsrakész ár, a technológia, a projektek

Építése falusi házak és nyaralók egy kulcs - egy új oldalt a család történetét. Gyönyörű és kényelmes vidéki ház lesz a védőbástya és erőt az Ön és szerettei.

12 éves, építünk egy meleg, szép és kényelmes otthon családok St. Petersburg. Family-stroy - építők a harmadik generációs, akik szeretik és értékelik a meleg tűzhely és az otthon, a vidéki élet és a szabadtéri kikapcsolódást. Építünk a házat egy bárban, gázbeton és a keret, és tudjuk, milyen házat leginkább igaz, hogy a család.

Family-stroy - több, mint egy csapat szakember az építőiparban a falusi házak és nyaralók. Ez filosofiyai kultúra építése a város házak. Eszközök, anyagok, technológiák, a dolgozók - figyelemmel kísérjük ki és mit vesz részt az építési folyamat, ennek eredményeként már volt egy kiváló nyaralás otthon!

• Építése tájház Habbeton
  • Épitési házak
  • Építőipari falusi házak fa
  • egyedi tervezés
  • Fürdők és szaunák
  • Belső kárpitozás nyaralók
  • Létesítmény a közművek egy vidéki házban

Építése vidéki házak kulcsrakész

Meleg és nem illó otthon

a kellemes klímát az egészségre. Gondos betartása technológia, így a megtakarítás lakások fűtésére.
  • Bevált és megbízható anyagok

(Timber, film, levegőztetett és mtsai.), Amelyek tovább feldolgozható a termelés (például, hőkezelt fa és bioshield jelent).
  • Szabad Házak és szép kedvezmény

Irodánkban kiválaszthatja a maguk számára a projekt katalógusban vagy rendelni egy egyedi tervezés a mi építész - és ez mind teljesen ingyenes!
  • Minden munkatársunk rendszeres képzés és támogatás képességeit. Nagyra értékeljük a jó hírnevét a csapatunk, mert a legtöbb ügyfél jönnek hozzánk tanácsért. Mivel akkor a dolgozó szakemberek!
  • Saját termelésű készletek tokozással.

Saját üzem termelése a frame házak.

Alexey Nefedov

Építőipar - az épületek építése és szerkezetek, valamint a tőke és a jelenlegi javítások, felújítás, restaurálás és építési renovatsiya.Protsess magában foglalja az összes szervezési, fejlesztési, tervezési, építési, telepítési és üzembe helyezési munkák létrehozásával kapcsolatos, megváltoztatása vagy bontási az objektum, és kölcsönhatás illetékes

Szakterületünk az építési falusi házak kulcsrakész, tervezés, belsőépítészet, mérnöki hálózatok.

• legénység
      szép házak
      családok

Vevőink

Tatiana Bianova. a tulajdonos egy frame ház tetőtér

Építése a ház kezdett a téli számunkra az elmúlt évben. Már volt vásárolt földet Vsevolozhsk kerületben. A férjem és én úgy döntött, hogy egy kölcsön az építőiparban a házat, mert várni egy 2-3 éves nem akar: van kisgyermekek és meg kell tölteni a nyarat vidéken. Mi volt az egész család ceruzák, tollak, és leült, mint egy család, hogy festeni a jövő otthonában.

Még abban az időben a hitel a férjem és én kerestek egy építőipari cég. Keresünk egy hosszú idő, és beszélt a különböző építők. Szerint a válaszokat a kérdéseimre tetszett inkább a művezető a cég családi stroy. Megérkeztünk az irodában, beszélt élni, és úgy döntött, hogy velük együtt dolgozni. Most a család - a tulajdonosok gyönyörű favázas épület. A gyerekek segítettek megoldani a kérdést, hogy óhatatlanul bekövetkező minden kezdő: Telek lejtő vízelvezetés, szigetelés. Köszönöm szépen!

Mi kellemesen meglepett: van egy csomó építők mesék, sem a dolgokat, hogy hallottunk a „rablók” építők még nem erősítették meg! Neat, türelmes és mindig barátságos srácok! Még egyszer köszönöm a házunk!

Lyudmila Khudyakov. A tulajdonos egy kétszintes favázas épület

A ház - egy vadonatúj, kétszintes kastély a város. Már fáradt ez eszeveszett ütemben a városi élet, fullasztó szmog. Amikor a férjem és én kimentem a város minden méregette az idegent gyönyörű házak, szép lejtős mennyezet és ápolt területen. Annyira szerettem volna valami ilyesmi! Most - a tulajdonos a tájház.

Építők - jó ember, ez gyorsan ment, nem volt, persze, zökkenőmentes kapcsolódó elkerülhetetlen ebben az esetben a kérdések, és talán én vagyok nagyon féltékeny mindent. Mivel azt szeretnénk, hogy a legjobb! De nem számít, milyen az építők nagyon megfelelő és udvarias emberek, gyorsan megoldotta a problémát, adott nekünk tanácsot és vezessen bennünket. Velük öröm volt vele dolgozni.

Family már értesítette a cég a kollégái munkáját, akar építeni ezen a nyáron. Örülök, hogy otthon, már a tervezett napon házavatás és felkéri a barátaidnak!

Nadezhda Nefedova. A tulajdonos egy favázas épület

Visszamentem St. Petersburg az utóbbi időben, mielőtt hosszú élettartamú rokonokkal külföldön. Már rég elhatározta, hogy eladja lakását Szentpéterváron, és kijutni a városból. A vidéki élet immár ismerős nekem, külföldön éltünk egy kis házat a faluban. Nem néztem az ismeretlen építőipari vállalat, és segítséget kért a barátok. Azt tanácsolta nekem, családi stroy. Ami nagyon tetszett a munkájukat - a sebesség a választ, hogy a kérésemet.

Dmitry nekem gyorsan kiszámítja a költsége a kiválasztott projekt az interneten, és kimutatták már épített házak, kérésemre, hogy vigyen el az oldalon. Nagyon hálás vagyok, hogy a barátok a helyes és kellő időben történő tanácsadás és figyelemre méltó, hogy a művezető egy igazi profi, aki képes megérteni az ügyfelek és szervezni a munkát építők rendesen.

Alexey Bogdanov. a tulajdonos egy frame ház tetőtér

Mielőtt ezt a házat, már volt tapasztalata a város életében. A család sok időt töltött a nyaraló, télen is élt egy lakásban. Csodálatos nyugtató és gépelési egészség a nyár, nem akartuk az őszi visszamenni a városba. És ott volt a döntés, hogy építsenek egy vidéki házban, ahol élni lehet egész évben.

Az én választásom leállt a frame technológiát, melyről sok információt az interneten, sőt, minden épített keret ház és boldog volt, hogy az én családom. Az ő tanácsát, én is a kapcsolatot a cég családi stroy. Őszintén szólva, mielőtt beszélni az emberekkel építők és jelen volt, és mi legyen az építőipari cég.

A családi történet felnőni a várakozásokat. A nagyon építése a ház gyorsan eltelt, és nem követeli tőlem sok figyelmet, de a célba kellett bütykölni. És ez nem én, hanem a feleségem, ő úgy döntött, egy stílus a belső, elmentem megnézni a befejező anyagok. Meg kell tisztelegni a cég vezetői vették figyelembe az érdekeinket és kívánságait, és az építők volna mindezt elfogadható minőségi szintet.

Aleksandr Buzhaev. fogadó keret két szintes családi ház

A kezdetektől fogva, úgy döntöttünk, hogy a ház kényelmesnek kell lennie, az első helyen, és nem rosszabb, mint egy városi lakás található. Válaszd háza között pórusbeton és a keret a ház. Megvizsgáltuk a véleménye, megnézte a házat él, és még sikerült maradni egy hétig a keretben házban. Megálltunk a kereten.

Company családi történet megtalálható az interneten, elmentem az irodába: mi tetszett a szakszerű és gyakorlatias megközelítés szuperintendens épült házak, a munkakörülményeket. Később a folyamat épület rájöttünk, hogy fizetett ki.

Most él a saját házában, amely tökéletesen két fürdőszoba minden emeleten, padlófűtés, korszerű légi fűtési rendszer. A családom boldog, és a ház és a szabadtéri életet!

Vadim Abramovich. A tulajdonos egy favázas épület

A ház, amiben szükséges szezonális tartózkodási. Még nem vagyok kész arra, hogy kicseréljék neki évekig dolgozott ki az életmód, a csendes és békés életet a vidék. Van jó: a természet, a madarak reggel, fák, gyerek rohangál, játszik, igazi nyaralás. Jövök munka után, és úgy érzi, mint egy visszatérő erő, energia, szeretnék boldog lenni újra.

A ház úgy döntöttünk, a jobb: tágas garázs és tetőtér. A ház közelében hangú jó a gyermekek számára. Hazajövök, ülj le a kedvenc széket, és rájönnek, hogy minden úgy van, ahogy kellene, mind a helyükön.

Idővel, azt hiszem, a meleg a házban, és maradni, és itt él egész évben!

Anna S .. hostess szép otthon egy bárban

A férjem - egy lelkes horgász és vadász és szeretem a természetet. Ha a hétvégén vagy ünnepnapokon megy a tóra horgászni mentünk ki a városból a barátok vagy a faluba, hogy anyukám. A munka minden héten, és még a hétvégén a városban lehetetlen pihenés nélkül számunkra, nem pihenni.

Most is dolgozik a városban, de élni és pihenni a természetben. Házunk - ez az, amit kerestem az interneten, magazinokban, felhívta a fejemben, és álmodott utazás. Meleg és barátságos. Miután megépítettük, volt egy csomó ötletet, hogyan lehet építeni benne, hogy hangsúlyozzák a fát, és játszani egy kicsit magyar dísztárgyak.

Alina Kalinina. szülők épült egy szép ház

Építünk egy második házat a családi stroy, ezúttal a szülők számára. Még utoljára voltunk elégedve a hozzáállása a gyermekek a munkájukat: a boldog, érdeklődő, a felelős. Saját házat kiderült jó, testes. A szülők megérkeztek a ház felmelegedés, hosszú séta a szobában, örültünk a számunkra, és ezek mind csodálkoztak, hogy milyen kényelmes mindent elrendezett. Amikor elment a városi lakás, a férjem és én azonnal úgy döntött, hogy a következő évben egy másik házban, de egy szintes és a szülők.

Ez annyira jó, amikor ünnepélyesen jelentette a hírt a családi vacsora, és látni az örömöt a szemében az anya és az apa üzletszerű. Elkezdtük keresni földet a projekt, azzal érvelve, amelyre építeni egy házat. Egyetértettek abban, hogy a kocka ház - jó választás. Olyan boldog voltam, hogy segítsen nekik kiköltözik a város!

Építése tájház

A csapat az építészek, tervezők, építők, „Family” mérnökök segít megvalósítani az elképzeléseket elővárosi életet. A tapasztalat és tudás, az erő és a képesség, fektetünk a végrehajtása a gondolatok és segít:

- fejlesztése az építészeti tervezés az otthoni vagy ingatlan komplexum összhangban az Ön igényeit és kívánságait,

- végrehajtására létrehozott papíron, a valóságban. Épület egy vidéki házban a kulcsrakész keret, fa vagy gázbeton.

- hozzon létre egy szép és kényelmes belső Ön és családja mi zaintresovany a munkánk eredménye felülmúlta a várakozásokat. Az ajánlások a barátok és a kollégák értékes számunkra!

Családi házak építkezése

Családi házak építkezése. Cégünk előnyei:

- Family-stroy teszi a teljes körű építőipari munkák. Dolgozunk, mint egy csapat több mint 80 szakértő különböző területeken, köztük 15 ellenőrzött építési folyamat és a munka minősége. Tudjuk, hogyan kell kezelni a felmerülő problémák gyors és extra költség nélkül Önnek.

- Beszámolók az ügyfelek. Beszélgethet ügyfeleink és megtanulják, ferrari kapcsolatos munkánk, a munkások és az építési folyamat egészére. Szeretünk és tisztelünk családok, akik házakat, hanem azért, mert köztünk összeadja a jó baráti kapcsolatokat.

- Épület egy ház a családja lesz egy kellemes és jó emlékek, mert hogy minden erőfeszítés nem csak a munka, hanem a beszerzési és szállítási anyagok, koordinálása a projekt dokumentáció, azonnali kérdések megoldásában a témában.

Szolgáltatásokról és az akciós, honlapján közzétett,
    csak tájékoztató jellegűek, és semmilyen körülmények között nem
    Ez nem egy nyilvános ajánlat által meghatározott rendelkezések 437. cikk.