Egy nap Toledo

Itt tehát végül felkelt, Toledo.
Eredetileg tervezett utazást nakatannomu, azaz Katalónia :-)
De jegyek mérföldre volt a csapda, volt, hogy Madrid)
Nos, jó, ez egy ok arra, hogy sétálni a gyönyörű európai főváros, és ugyanabban az időben, hogy dobja a Toledo)
Hogy őszinte legyek, én különösen nem mászik a történelmi dzsungelben, csak azt akartam látni valami újat.
jegyek Madrid-Toledo-Madrid vásároltunk a Renfe honlapján, így sehol sem visszavonulni)))
Naivan azt hiszik, hogy Toledo és egy nap egy kicsit, vettem egy retúrjegy az utolsó gőzmozdony :-)
Kényelmes vonat domchal hozzánk 33 perc, mint ígérte. Tájképek az úton nem a szemnek, még mindig elég kopár földet ott.

Toledo Station kiömlött egyidejűleg lépjen tíz vagy akár több száz turista, majd sorakoznak a turisztikai központ jegyet egy helyi basszus Touristik. A férje belehalt általános hisztéria és megvették a következőket is tickets- 21.50 órakor euró. Ezek közül ő avtobus- 11 euró, a többi egy turisztikai attrakció a helyi dostoprimechatelnostyam- templomok, zsinagógák, kolostorok, stb Azonnal ogovoryus- ez nem éri meg! Sem a busz, sem a jegyek) /, de ez a mi elkényeztetett spanyol mast si tekintetét /
Az állomás a történelmi központjában Toledo néz távoli, megfoghatatlan, így a spontán vágy, hogy ott nem túl nagy nehézséget)
de most szeretnék választani egy taxi. De vissza az állomásra mi pritopali séta)

Így a jegyek „kötelezni” minket, hogy látogassa több templom, egy pár zsinagógák és kolostorok, és valami mást, én is ásni sem. Van egy hosszú és nagyon forró napon, és most már élvezem egy utat a második emeletre basszus túrázás. Bár naslazhdaemsya- hangosan :-)

Egy nap Toledo

A busz viszi a körgyűrű Toledo, természetesen, nagyon előnyös faj. Mi csodálni, de nem nagy lelkesedéssel. látszólag jóllaktak.
Akkor kezdjük a kört a városban, és utána jön a megértése, hogy mi van izgatott a menettérti :-) Mit is csinál egy teljes nap.

Bass Touristik kopás bennünket, közel a Real Alcázar mellett. taposott össze, és elment a székesegyház, mert ez egy must-hoz látogat, legalábbis nekem.
Valamint a szűk utcák, a szép fénykép

És akkor megy dolgozni (a szó szoros értelmében, pénzt fizetni :-)) megvásárolt jegyeket. Először is, egy felejthető templom, majd a második. majd Zsinagóga Santa Maria la Blanca, ami épül, furcsa módon, muszlimok, ezért a belsejében vezethető Mudejar.

Egy nap Toledo

Az összes tárgyak listáját csak a legjobb elfelejteni kolostor San Juan de los Reyes. annak ellenére, hogy a szem, mint a többi.

Heat úgy döntöttünk, hogy üljön az egyik étterem, az ellátás vannak minden sarkon. És itt mi vár egy kellemes meglepetés :-)
Restaurante Museo de Productos de Castilla-La Mancha. amelyben véletlenül vándorolt, menüt kínál a nap 12 euró személyenként. de mi a menü. kutyafáját, így finom volt semmilyen spanyol étteremben nem evett, nem hiába tartják a gasztronómiai fővárosa Toledo Spanyolország :-) Azok számára, akik nem tudják a menü del dia - ez pervoe- második, a harmadik pedig egy italt. azaz, a saláta, vagy egy előétel, főétel, desszert és ital, és rengeteg közül lehet választani, fix áron. Ez az étterem lett a drink egy nagy üveg bor)

Egy nap Toledo

Bár élveztük a helyi gasztronómia, az ablak kellett mászni az erős szél és a zuhogó esőben át. Nedves turisták fokozatosan elárasztotta az étterem nagyon zajos volt.
Időjárás romlott meg teljesen, hogy a híres képeslap kilátást Toledo, mint a napfény, nem találtuk meg. Bocsánat.
De a séta sokkal könnyebb volt, a hőség is alábbhagyott.

Egy nap Toledo

Gyalog, akkor ráncolta a teljes történelmi központjában Toledo, várja, hogy egy bizonyos X óra (17-30), közel a fő kapu a város. Ahogy már kifejtettem, turisztikai központ, ebben az időben fog jönni néhány ember, és nyit egy mágikus ajtót, és mi is valahol, és valami :-)
Tulajdonképpen ez történt :-)

Rajtunk kívül összegyűlt udvarán egy tucat turista, tette boldoggá a jegyeket valahol ott. Egy férfi jött, és kinyitotta az ajtót dédelgetett, amit a turisták belül, és bezárta belülről. Aztán felmászott a vas lépcső a falakon, és egy keskeny folyosón lépett a belső a legfontosabb cél. Útmutatók jó spanyol és angol viszont elmondta a történelem a város és a szerkezet maga, aztán mentünk fel a csúcsra, egy keskeny és részben megsemmisült lépcsőn kapaszkodva a kötelet tartani leessen véletlenül. és a tetején voltunk egy gyönyörű kilátás nyílik a városra. Felhős, bár :-)

Egy nap Toledo

Az útmutató beszélt sokat, és csoda, majd megkérdezte a turisták, mi mást kérdései. Aztán ott voltak a turisták egyetlen vélemény))) kérdés egyáltalán (.) Egyike volt, és hogy zhe hogyan jut el az állomásra?
Hát, tudod, igen, mint minden Toledo I lenyűgözött, hogy minden együtt akar billenő belőle :-)

Általában már tartott a városban, amíg este hat, majd lassan haladt az állomás felé, Tesha a reményben, hogy visszatérjen a korábbi vonatjegyet.
Jegyek, mellesleg, azt cserélni gond nélkül, majd egy órával később voltunk Madridban, amit én személy szerint sokkal érdekesebb, mint Toledo.

A legemlékezetesebb pillanat a látogatás Toledo- Catedral és egy finom ebédet. valami ilyesmi. Bár az egész város nagyon szép. Hogy látogassa talán nem fogom ajánlani, akkor jobb, ha tölteni egy napot Madridban.
/ Történelmi jelentősége Toledo nem vállalják, hogy értékelje, felületes benyomás vizuális /

A május végén voltam Toledo. Szintén nagy reményeket. De nem indokolt. Mivel a székesegyház tartott több mint 2 órán át. Ha az idő nem fogy, nem lenne több.
És a múzeum El Greco volt, és a festmény „temetése Count Orgaz” nézett? Minden más múzeumok menni? Vagy csak a katedrálisok és templomok?
A Toledo különösen jól, akkor is, ha nincs, vagy a beáramló turisták. De a tömeg egy csomó érdekes.

Nem, a múzeumokban nem vagyunk a Prado Múzeum megszámolta a következő napon.

És nem tudom azt mondani, hogy a megfelelő tömeget, mind szét a város körül, egymást nem zavarják)

Catedral csak arra vár, indokolt :-)

és a festmény „temetése Count Orgaz” nézett?

Néhány El Greco festmény lóg a templomban, de nem emlékszem, hogy milyen (

Elmirush, köszönöm! Tájékoztató. Vacsora, azt biztosan elhitessék!) Ha úgy dönt, a múzeum és a katedrális, azt is szerette volna a székesegyház.

Nem hiába tartják a gasztronómiai fővárosa Toledo Spanyolország :-)

By the way, mi volt a menü, 10 euró - ízletes és olcsó. Kiváló evett. Kiderült, hogy a 10 euró még sört is.

Igen Nem, én alapvetően is nagyon tetszett, nagyon gulyatelny városban, de nem hatja át, mint az azonos Sevilla, például.

Olvastam egy beszámolót, hogy Toledo egy nap egy kicsit, így a várakozások túl magas volt. A dzsungelben nem mászik, korábban nem vizsgálták, mi történik, nem volt idő)

Nem volt idő a Alcazar. Vasárnap volt, és fél órával zárás előtt még senki nem lesz lehetősége.
A festmény egy külön szoba, az úgynevezett Múzeum egy festmény. Számos túra csoportok zsúfoltság. Amikor eljött, ez volt a sok amerikai.