Capas Island, Malaysia - Redang a szegények

Meglátogattuk Capas sziget keleti Malajziában. Capas fogunk emlékezni sokáig, de az első dolog az első. Pulau Kapas nem reklámozni Redang vagy Perhentian. Mintegy Kapás sziget általában nagyon kevesen tudják. Ezért nem lehet elég pihenés költségvetést. Kínai nem csak az euró-turisták és néhány malájok. Jó strandok, megfizethető lakhatás, kávézók, nem nehéz elérni.

Pulau Kapas, Malajzia, Terengganu

Meggyőzni Glory hajózott Capas azt lapátolta az összes külföldi bloggerek tanulni, csak egy kicsit róla. Az orosz nyelvű internet a szigeten szinte nincs információ.

Általánosságban elmondhatjuk, hogy a szigetek, Malajzia, a dolgok szűk. A minimális információt, és az egyik, hogy akár már elavult, vagy bármilyen nem strukturált esszéket a fórumokon. Nos, eltekintve Penang és Langkawi. Természetesen.

Meg kell keresni magának a kártyákat a legjobb strandokat menni a hivatalok képviselői szállodák és könyv szobákban, mint a honlapok legnagyobb sziget szállás foglalás ott. És sok finomságok, akár elemi, hogyan juthatunk el oda.

Island Capas leírás

Capas sziget elég kicsi. A méretei mintegy 2 km hosszú és 1 km széles. Utak és a közlekedés ott, de a hajók. Számos szálloda. Áram és folyóvíz van. Cellular kommunikáció működik. Az internet a recepción a szállodák vagy mobil.

De persze, messze Capas a Redang. Ez a világos kék víz és a fehér homok nincs itt. És a dolgok nem olyan rózsás a szálloda. De Capas strandok, azonban akkor is érdekes lehet. És ez nagyon kényelmes, minden a strandok hidak kötik össze a sziklákon. Nem kell felvenni a csónakot, hogy a szigeten.

strandok Capas

Megnéztük a strandok a szigeten. Nem kell neveket, így egyszerűen csak jelöli a nevet vagy telefonszámot a szállodák. A visszaszámlálás indul a strand egy móló, amely esetében a hajó a szárazföldön.

Capas Island, Malaysia - Redang a szegények

Ezen a strandon, úgy döntöttünk, hogy hagyja abba. Telepedett le a szálloda bungaló Pak Ya Ringe 70 ($ 18). Van még egy olcsó étterem a szállodában. De erről később, de most nézd meg a strandon fotó.

Itt Örömünkre úszott szinte egész nap. A víz tiszta és világos. Az alján a omlós tészta. Víz alatti valami érdekes ezen a parton van. Olvassa el a véleménye, hogy az emberek könnyűbúvárkodás körül a mólón, hiszen a sok halat, de mi nem megy nézni. Ebéd után mentünk, hogy a másik Capas strandok.

Bridges strandok között

Nagyon kényelmes, hogy jöjjön fel a bennszülöttek! Minden strandok hidak kötik össze. Nem kell mászni a sziklákon vagy átgázolni a dzsungelben egy kötél, mint a más szigetekre. A Capas kényelmesen navigálni strandok között bármilyen időjárási beton hidak.

2. tengerpart mellett KBC, Ombak, Coral Beach Resort

Ez a strand nagyon népszerű. Itt legalább 3 szállodák és búvár központ. Több turista, mint az első strand. A látogatásunk itt végezték az építőipar egy új hotel, így a parton volt egy uszály építőanyag.

Mozog a legközelebbi strand. Az út, szép bútorok, emlékeztetnek a déli partjai Phangan.

3. Beach Hotel Qimi Chalet

Ez egy komplex bungalók és egy tisztességes kávézó a strandon.

Néztük a kölyök gyík a kövek.

4. Strand Camping kemping Harmónia

Ez a strand emlékeztetett Pangkor Island. Elején a tengerparton egy kis fészer felszereléssel snorkeling. Ön is bérelhet csónakot vagy kajakot kiadó.

A megfigyelő fedélzeten strandjai között 4 és 5

Strandok között kell felmenni meredek lépcsőn keresztül a hegy. A legmagasabb pontja a nyílt osztályban kilátás a szomszédos sziget Gemia. Típusai képeslapot.

Legyőzése másik híd után a hegy, megyünk egy vad strandon. Nincsenek hotel, nem kávézó, de az emberek nagyobb valószínűséggel oka. Valószínűleg azért, mert ez az utolsó part áll a folyosón a hidak.

További nincs mód

Azt is leült ide pihenni, mielőtt vissza a part №1

Az árak az Capas

Kapás sziget - olcsó szigeten. Szállodák átlagosan 50-100 RING ($ 12-25) naponta. Nagyon drága ételt a kávézóban. Megvacsoráztunk a kávézó Hotelünkben Pak Ya. Minden étkezés 5-10 Ringo ($ 1-3). 20 ringside lehet teljes étkezés két italokat. A víz a kávézóban ér 3 ringitov 1,5 liter, így nem lehet folytatni a kínálat. By the way, az alkohol nem a menüben. Nem kérdez, de azt hiszem, megtalálja a sör, de valami erősebb valószínű.

A vacsora 20 Ringo ($ 5)

Hotel Pak Ya

Megérkeztünk nélkül szállásfoglalás, véletlenszerűen. Mi esett le közvetlenül a kívánt szállodában, amely már korábban azt mondta a révész. A hotel, vagy inkább 7 ház közvetlenül a tengerparton, az úgynevezett Pak Ya Sea View Chalet. Róla már valahol olvasni jó véleménye, és bízunk benne, hogy a Pak I legjobb szállást a szigeten, ahol nem zavarják rágcsálók és akkor fog élni, közvetlenül a tengerparton fillérekért. Minden szállodák Capas, ráadásul visszacsatolás nagyon rossz.

Hotel Park I-es Capas. A házunk ki a tulajdonos, aki csinál a tisztító magát

Számunkra fontos, hogy hagyja abba az éjszakát egy normális ház, hogy tölteni az éjszakát anélkül, hogy nagy rovarok és egerek. Ekkor egy kicsit túl nyugodt, úgy tűnik, és nem is keres házat, mondta a tulajdonos, hogy vegyen be egy nap.

A tisztítás után mi vezette a szállásunkra, és mi csak elakadt. Régi ház egy hálószoba. Több benne semmi. Ágy nem változott. A WC fala nem csatlakozik a tető, így tud mászni, hogy még egy kis gyík, nem egy pók, egy csótány vagy egy patkány.

Capas Island, Malaysia - Redang a szegények

Mi vigasztalta magunkat, hogy vannak előnyei a veranda, kilátással a tengerre. Ez igaz mind ugyanaz az este nem ül, talán megeszik a szúnyogok. És mi itt vagyunk csak egy nap, és holnap délután elhajózik vissza Terengganu ebben a modern butikhotel. Ezekkel a gondolatokkal, mentünk, hogy vizsgálja Pulau Capas.

Született a romantikusok, az ilyen típusú ház lesz még felháborító verzió! Számunkra maradni ebben a házban az éjszaka - kínzás! Már tervezik, aludni fogunk műszakban, hogy elhárítsa az élőlények

Ahogy elszaladtak a sziget Capas

Este. Most közeledik 06:00. Keresi a házba megvizsgálása után a strandok, mindketten hirtelen rájött, világosan, hogy nem maradhatunk itt még reggelig. Hogyan legyünk. Azért jöttünk, hogy a szálloda tulajdonosa, és megkérdezi, hogy hogy menjen vissza a város most is van? Azt mondja, hogy ez lehetetlen, hiszen az utolsó hajó bal 30 perce, és több hajó nem.

Fame egy egyszerű, de okos ötlet, menj a közeli strandon, és kérje a helyi. Hirtelen valaki este megy Marang, és dobja nekünk.

Várt mindössze 5 perc alatt a közeli strandon, láttunk egy hajó úszik. Úgy döntöttünk, hogy kérje. A hajó három fiatal srác részegen egyik játszott a balalajka. Azonnal éreztem szörnyű számunkra. De én nem tudom, mi szörnyű, az éjszakát a házban vagy a kockázat törékeny és vitorlás társaságában idegenek.

Glory megnyugtatott, mondván, hogy minden rendben lesz, normális srácok. Aztán eszembe jutott, hogy mi vagyunk a malajziai és azok nem részeg, és egyszerűen szórakoztató. Thaiföld és Vietnam, én életemben sem ült a hajó este a fiatalok és az ittas hajósok. Jobb aludni a tengerparton.

Mi hangot az ára egy 15-RING ($ 4) fejenként, ami már teljesen rendezett. Sőt, mi fizetett volna többet, de nem az éjszakát a bungaló.

A fiúk a hajón dobta minket a szállodába, ahol 3 perc felkaptuk, és amikor kijött, úgy találta, hogy egy másik cég a kínai lányok menne velünk. Azt rögtön sokkal könnyebb és biztonságosabb, nem leszünk egyedül. Megérkezett sötétedés előtt. Malajziában sötétedik után 19 órán át.

Coming out a hajó a mólón, készek voltunk fizetni a pénzt, de a maláj azt mondta, hogy semmit nem teszünk meg! Ez egy igazi sokk! Sehol Ázsiában ez nem történik meg, hogy egy fehér pénz nem történt olyan okból, nem is beszélve egy hajóútra. Elkezdtük hez legalább néhány jelképes pénz, de nem volt hajlandó töltse velünk a díjat.

Abban a pillanatban úgy éreztem, szégyellem, hogy a fejemben többször söpört gondolat, hogy a hajósok lehet rossz, de a végén kiderült, hogy ők nagyvonalú fiúk, talán még benne van a helyzetünket.

Ezek a csodálatos malájok

Közeledik a taxi, hogy a Kuala Terengganu. mi az adrenalin megint megcsodálta milyen jó emberek vagyunk találkoznak az utasok körül Malajziában. Egyik taxis soha Nadur. Jelenleg senki sehol, soha Malajziában nem tenyésztik pénz, senki nem vparival túra és nem próbálja ró szolgáltatásokat.

A tulajdonosok ingatlan ugyanabban Kuala Lumpur, készen arra, hogy az első segélykiáltás, hogy valami, kijavítani. Például, amikor éltünk egy lakást Regalia. bontottuk vízforraló. A tulajdonos egy lakás ugyanazon este, miután egy pár órát hozott nekünk teát, és még tele van vízzel.

És Penang ingatlanügynök akiktől bérelt házunk, így általában, tudván, hogy én jól magát, hozott nekünk gyógyszerek és gyógyteák. Majd megkérdezem, ha kell valami mást.

Először is, nagyon meglepett ez a törekvés a részét kívülállók hozzánk az emberek, de kiderül, hogy a malájok, ők pontosabban ilyen nyitott, kész segíteni, és nagyon kedves emberek.

Hogyan lehet eljutni Capas

Mielőtt Capas kap nagyon egyszerű. A Kuala Terengganu busszal a buszpályaudvar 2,5 ringitov a város Marang. Vagy taxival. Mi lefoglalt közvetlenül a hotel taxi 8 órakor és 30 perc múlva már a város Marang. A mólón Marang móló hajók Capas.

• Taxi tarifa: 30 Ringo
  • Menetjegy árának a hajó Capas: 40 Ringo fejenként oda-vissza. A jegyet lehet venni, nyitott dátummal. A hajó süllyed, közel a hotel.
  • Hajó ütemterv nagyon feltételes. Akkor most jött a mólón reggel és 8-9 az első elérhető, hogy jegyet. Menj a sziget csónak a különböző cégek.
  • Célszerű menni 1 nap. Reggel ott, és 4-5 este ezelőtt.

Capas Island, Malaysia - Redang a szegények

Mindössze 20 perc várakozás, és mi egy csónakban a cég a Malayo-európai család rohanó feltérképezetlen szigeten. Az út aztán 30 percre. Szép mozog a vizek Malajziában, mint a szezon nincsenek hullámok, és még a rendes hajó ugyanolyan veszélyes.

Capas Térkép

• Island Koordináták: 5.218979, 103.266061
  • Koordináták mólón Marang móló: 5.204326, 103.207792

Mint hány éves áthaladó Ázsiában és a csótányok, hangyák és gekkók nem használják. Mileyshie a teremtés, az tény. Nos, a malájok Indonézia, túlságosan félnek ... mindig segíteni! Ítélve a képek, rendang jobb szépség, mint Tioman, közel szinten Indonézia! Penang nem alkalmas úszás értelemmel, ha csak a nat park, ahol lehet menni a vízbe, a Pangkor még nem.

Indonéziában 17 ezer szigetekre. Vannak mindenféle. Togeany, Többet, kis sziget közelében Lombok, Banda, Kay Raja Empat - ez a legszebb Délkelet-Ázsiában és az úszás mégis. A déli Java biztosan nem tud úszni. Általában nem rovarok bemászni az ágyba, ha van mit enni. És az emberek enni csak szúnyogok.

Megszoktuk, hogy az a tény, hogy a rovarok másznak valahol, de meg lehet szokni, hogy aludni egy ágyban a hatalmas, csípős hangyák, csótányok és poloskák?)) És ez a készlet voltunk vár, ha nem húzza fel a szigetre. Ez az egyik dolog az utcán állatok, és a többi, mászik te ... Huh ...

Redang Tiomane jobb szempontjából strandok, kétségtelenül. A Tiomane valahogy azt hiszem, nem a tisztaság és az átláthatóság a tenger. De talán jobb lesz kilátás, mint a sziget sokkal nagyobb, hegyvidéki és vad.

Meg kell gondolni a következő kirándulás Malajzia, már vonzott több mint Thaiföld, Kambodzsa és Vietnam.

Milyen érdekes, hogy a cikkeket így járt el. És persze, hogy megy Malajziába, ha nem volt. Nem olyan elcsépelt irányba.

Glory, a cikkek!
Már valahogy és Vietnam nem akar, de tetszett. Tegnap vette az élelmiszer bíróság a élelmiszer súlyát (Lengyelország) - emlékszik a problémákra étellel. És valóban - 5 € akkor takarmány a bébi elefánt, és Vietnam, csak egy cica.

Akkor megyünk, hogy enni szeretjük

Ugyanez az ár és Litvánia + sokféle sajt, beleértve a mint a parmezán, és szinte nincs kínai turisták.
Prágában a bolt egy sört még 5 koronát = 0,2 € (!) A palackok. Nem ittam, de azt hiszem, jobb, mint a thai és az ebédlőben látta egzotikus a „kedvenc” Pho leves, mint 5 €!

Az árak a kelet-európai, egyenes ázsiai! 0,2 € egy sör - még olcsóbb, mint Vietnam! Van legolcsóbb Saigon lehet találni € 0.5.
Sok a turista? Magyar megértése a helyi?

Csehek, lengyelek megértsék, különösen az idősek, vannak orosz és jól beszél. Fame, Kate, és Európa nem fog? Olaszország, Portugália, Spanyolország, Csehország, .... - m-m-m. Németország, Ausztria, Svájc .... Most kaptuk vissza Párizs - teljes csalódás. Összehasonlítom a saját benyomások ... éves: Nebi és föld. Senki sem több, mint az aura Párizs ... Az érzés -, hogy én vissza a 90-es években. Lopás, a válás az utcákon, koldulás, a menekültek, Párizs lett a központja a nyilvános WC-vel. Bocsánat. Nos még (!) Az idegenforgalmi területen ez az Eiffel-torony, a múzeumok, a katolikus templomok. És a hangulat a városban, sajnos, nem ugyanaz. Marseille - még rosszabb.