Camp Kabardinka

10. Város Kuban Masters Kabardinka szélén. Meglátogattam az úgynevezett „Csipke”. Nem található n. Kabardinka (17 km-re Gelendzhika). Ez kicsi. Én egy kicsit pihenni a gyermektábor Kabardinka és vitték egy túra a múzeum komplex. 10. Város Kuban Masters falu Kabardinka. Kuban City of Masters „a faluban Kabardinka - egy remek hely azoknak, akik szeretik.

Mentünk vadak Kabardinka egy fiatal férfi. Sajnos, a helyszínen fel a közelmúltban. a gyermek a szülőkkel és a táborban. Aztán csak. stb gépekkel) Buszmegálló Kabardinka van. Később körbejártuk Kabardinka és láttam, hogy a ház, valamint mindenhol a mi üdülők, çäàåò. Private szállodák, mint például Adler, Kabardinka kicsit, bár néhány fejlesztés alatt áll. Az emberek.

Mi vissza Kabardinka .Byli van 2 nedeli.Nachnu mindent annak érdekében. ő) .Blizhe, véleményem szerint, csak a „levelező” és a tábor, és-not-vse.Gostinitsa kiváló, minden nagyon kellemes. Általában marad éhes Kabardinka -Nagy probléma, akkor lehet enni minden ízlést és koshelok.Da az. tsvetov.No-sétány Kabardinka tetszett az ételt a kávézóban Kabardinka -tozhe.Isklyuchenie. Kabardinka magát: tapasztalni otlichnye.Chistota, részegen, nem látott soha. A strand ihatnak. nézze meg Törökország és Egyiptom, és a lányom Kabardinka kedvelt vagy valamivel kisebb, mint, és bizonyos.

Pihent hely Kabardinka származó 05/07/09 - 25/07/09. Benyomások a többi pozitív. és gyermektábor reggel 2:00 este tovább. Novorossiysk, Gelendzhik, Kabardinka. Divnomorsk - on.

nem tud úszni. Nem a táborban még? Úgy érzi magát. Ride Kabardinka hely. vigyázz idegeket.

28.06.12 Artyom Vorontsov

hely, másrészt a tábor időről időre vezető „Bear” - némileg gátolva. hely, valamint a meghajtó 70-100 rubelt. hogy Kabardinka taxival, ahol a választás több (sok üzlet.

mindent. Csak meg kell várni, amíg a gyerekek elhagyják a tábort, és néhány rohangál, és kiabálni =) Ebben az évben át. Tseny.Pered indulás olvasni, hogy az árak Kabardinka körülbelül megegyezik vezde.Vot például gyümölcslé. Általában Kabardinka nagyon jó! Az utcán mindig játszik muzyka.A éjszaka csak élni kávézóban.

Mivel a 1987 nyarán, valószínűleg. Pioneer tábor Kabardinka által „Kirov gyár”, az első leválás.

- Kis Utrish - Abrau-Durso - Novorossiysk - Kabardinka - Gelendzhik - Kuago - Lermontov - Tuapse. Úgy döntöttünk, hogy túl sok ember és sok táborokban. És néha vannak csapat tagjai voltak afelől, hogy minden. a tenger és a strand, mint az első sorban foglalnak táborban. Bár az elsődleges szempont volt szállást találni. mert arra gondolunk, hogy a tábor az első sorban). Találkoztunk felét. A komplexitás a miénk. nudisták. És mindannyian tudjuk, hogy van a táboruk. Mindenki tudta, hogy csak én nem. nekem az volt. Ezután az út fekvő Kabardinka keresztül Abrau-Durso és Novorossiysk.

A "Limanchik" - a sport hallgató tábor alatt RSU Abrau-Durso. Nagyon minket. Gelendzhik - Kabardinka - Gelendzhik. ott várt egy kisbusz, majd fél óra volt Kabardinka. Útközben elhaladtunk a falu Marina Grove. vízparton. Ez egy központi része Kabardinka. Itt tartják a különböző fesztiválokon. A legérdekesebb hely Kabardinka. Véleményünk szerint mindegy „Old Park”. Hogy ő. " A látogatás után a „Régi Park” főutcán Kabardinka - az utca a világ jött a buszpályaudvartól. Ott.

24.08.13 Ukraychenko Alexander, Natalia és Daria

- Kis Utrish - Abrau-Durso - Novorossiysk - Kabardinka - Gelendzhik - Kuago - Lermontov - Tuapse. Reggel elindultunk Kabardinka ment lejjebb a térképet. Ma még nem volt egyáltalán. sétány gyalog kb 15 perc alatt valamilyen gyermektábor. A közelben van egy nagyon tisztességes étkezőhely, ahol. És akkor bármelyik városban: Gelendzhik, Kabardinka vagy Divnomorskoe- mindenhol lesz szórakoztató. Mindenhol. van tiszta, nem zsúfolt, és nyugodt, de nehéz elérni. Kabardinka. mert tiszta, szórakoztató.

a túlsó part (a LOK Vityaz, gyermektábor „Globe”, a mentési fülkében és a világítótorony, de rövid. gyermekek üdülőhelyen. Az építkezés az egészségügyi központok és úttörő táborban Anapa folytatódott intenzíven 1920. Gelendzhiksy át a kerület, Kabardinka üdülőfalu. falu nagyon szép és finom. mi leválás „V” (mint egy kemping), ezért ne vesszenek. Tovább illik a nevetés.

Azért küldtek, hogy nyári tábort Anapa, New-Mikhailovka, Kabardinka. és a felnőtté válás. területén Artek, én nagyon érdekel, hogy a híres nemzetközi nyári tábor. fürgén, és futottam, így könnyedén. A tábor volt szolgálatban egy másik nagybátyja, kértem egy kis vizet.

számú szanatóriumok, panziók és gyermek táborok. Rengeteg szórakozási lehetőséget kicsiknek és nagyoknak egyaránt. nem veszi figyelembe az utat a város és környéke sok, mint a gyermekek táborokban. drága Gelendzhik, Óváros Kabardinka. próbálja vitorlázás, búvárkodás, jeeping.