Ahogy utaztam Angliába, vagy a történetet, hogy kerestünk elfek

Értékelés: 0,00 - 0 szavazat

Miután rájöttem, hogy nem élnek a hazájában.
És fizet a jegyet a hat havi fizetés, elmentem egy nevelt él.

A natív szélén volt szmog, köd, és valahol a mórok élt sátán kutyája.
A szülőföld hagyta mindazt, örülök, hogy kell etetni sátán kutyája.
Vissza Londonban élt egy gyerekkori barátom, és azt ígérte, ingyenes lakhatás és őszinte kommunikációt.
Ezen kívül, azt véletlenül maradt egy csomag nyomására gyermekkori barátja telek, I nyomtatáshoz szükséges karakterek és félig megevett szendvicset. Svidetsya szendvics - ez lenne egyfajta meghajtó (sajnos, az élelmiszer-nyom nélkül eltűnt a vámnál).
Az időjárásról: Moszkva akkoriban egy esős őszi időjárás. Ezért mentem Londonba meleg téli kabát. Ez azért van, mert neki platted otthonos fészket, amikor alszik utána a szekrény és egy asztal a padlón egy hangulatos angol. Moszkvában, majd halmoztak fel hóval. És a londoni meleg volt, 15 fok.
A természet az expozíció kis hangulatos terasz. Voltak: festői téglafal benőtt ivy hedge bokrok szeder és sötét sarkokban, ahol éjjel frekventált rókák. Fox jött ott keresve fácán. Nem találja őket, amely mögött, amit találtak.
Az étel: I magával hozott Moszkvából három üveg bort és egy doboz kávét. Vegyünk egy hátizsák tele sprotni paradicsomos mártással, még nem jött rá. Szerencsére Angliában tészta költségek körülbelül ugyanaz, mint itt. És a szomszédok nebditelno hagyta el nem fogyasztott lekvárt a hűtőszekrényben.
A születésnapi torta: Blackberry sövények ettünk elég hamar, de ez volt a vad és íztelen. Akkor mi volt szerencsés, hogy vegye alma egy útszéli yablonek. Aztán jönnek hozzánk azzal a gondolattal, hogy sütni egy születésnapi torta. De, sajnos, egyikünk sem tudta, hogyan valósítható meg. Találtam egy 50 penny, és az internet egy olyan kérelmet küldött Moszkvába, azt mondják, hogy kell sütni sütemények? Család barátja reagált, de 50ti penny, hogy olvassa el a leveleket, nem volt ott. Aztán úgy döntöttünk, hogy süteményt sütni, alapján saját ötleteket, hogyan kell csinálni. Az eredmény egy édes omlett nyers alma. Ettünk rántotta és az alma ásni, és úgy döntött, hogy főzni a saját lekvárral. Abban az időben forró lekvár, mentünk játszani a „diabolo”, a második emeleten. És ez tette tönkre a kályha. Ahogy kitört a mosógép, nem értem magam.
Mintegy Stonehenge: A alma is levágta az utat a Stonehenge. Olyan volt, mint ez: kiderült, Angliában minden felébredni korán ágyba túl korán. Ennek következtében minden múzeumi siet 5 órán bezárásához.
Mi, az egyszerű gondolkodású és naiv látogatók Salisbury óra 2 nap. Úgy tűnik - még nincs vége. Egy busz a Stonehenge nem jár vala többé, a múzeum órakor zár 04:00. „20 £ a jegy oda vissza - gondoltuk - több közülük nem lesz.”. És úgy döntöttünk, hogy a Stonehenge gyalog, az előny a mi állomás azt mondta, hogy 15-20 mérföld.

Az angol utakon: Nem tudom, hogy van ez a helyzet az angol bolondok és utak Angliában nagyon jó. De nem a gyalogosok számára. Először is, egy út menti szalag nem széles, és sétáltunk az úton. És az úton mentünk az autót, és gyorsan. És az úton, majd találkoztunk elhalt állatok, akik nem volt ideje, hogy elkerülje a találkozást a gépen. Ez egy mókus, néhány héja, patkányokat és a végén, és nagy nyúl. Mi nyúl álltunk gondolat. Hús. Friss hús. De itt van a friss ez? Különben is, akkor voltam vegetáriánus.
Ismét az időjárás: Amikor mentünk Salisbury, nem gondoltuk, (nem pont itt), hogy Stonehenge fogunk menni egész éjjel az esőben. Útközben találkoztunk egy sertéstelepen, egy kicsi, barátságos burkolatok tiszta, száraz házakat. Azt feltételezzük, hogy próbálja esetén különösen zord időjárási viszonyok, hogy újra és ott töltsük az éjszakát. De ki tudja, talán volna a svinokradov ..
Az úton: Az út mentén kifeszített szögesdrót kerítésen. Ez az, ahol elvesztettem egy szemernyi a farmert, amikor felmászott valaki saját dobozban. Sötét.
Mi a legbosszantóbb, egyáltalán nem útszéli bokrok, amelyben annyira kényelmes aludni közé tartozik. A párszor rohant az örömteli kiáltás a bokor - en, szilárd tüskék. Felcsillan az unalom az utazás, akkor szórakoztatják egymást vicces történetek. Beszéltem a 47 szamuráj és szörnyű bosszút. gyerekkori barátja azt mondta az embereknek a film „Call”. Itt találkoztunk egy késő busz közepes mennyiségű dovezshy minket Emsberri. A buszon, a falusiak hazatértek. Nem számít, hogyan feszült a fülem, semmi mást „Bassza” megérthető a beszélgetést nem tudott. Ez úgy értendő a fenti 80 százalék.
Mintegy város Emsberri: Onnan elment a gyönyörű temetőben, ahol nem töltötte az éjszakát, mivel az eső esett, és több mint a sír nem volt menedékhely. Aztán át a hídon, még a római korban. Alatta aludt kacsa.
Mintegy Stonehenge: Valahogy biztos voltam benne, hogy a Stonehenge kell vész standokon ajándéktárgyakat. De nem. „Ott van!” - hirtelen jött hozzánk. A jobb oldalon egy villát úton. Ezen a területen. És körülbelül egy és semmi.
Közelítettük győződve arról, hogy Stonehenge körül egy masszív kerítés tetején, amely szögesdrót, győződjön meg róla, hogy nyissa meg a múzeum a reggel, és kényelmesen elhelyezkedett az éjszakát egy betonjárdáról a kerítésen. Aztán jött az őr, és azt mondta, hogy elvileg ő szívesen minket, de valahol ott bolyong a helyi sorozatgyilkos, aki még boldog járókelők.
Mintegy elfek: „De mi van az elfek?” - gondoltuk. Itt meg kell jegyezni, hogy a helyi folklór elfek nyújt valahol Stonehenge és a környező területet. Ezért jól olvasható, és az emberek ismerik a brit folklór, azt tervezte, hogy kap körül az óramutató járásával ellentétes Stonehenge háromszor, talán a munka és a föld ketté, és lehuppant a nyúl üregébe. De vásárolt jegyek vissza minden ugyanaz. Ie elhinni lennék a vendég a tündék.
Mintegy éjjeliőr Watchman unalmas élt. De ez megváltozott, amikor jöttek, a turisták tartozik. „Várj át ezt a követ - mondta - kerül sor, pontosan 20 percig, és azt mutatják, ott elmondom, mit kell csinálni, és meg fogja találni magát a szívében Stonehenge.”. És ez be is igazolódott. Pontosan 20 perc múlva a kapus meg egy szikla mögé, meghívott minket átmászni a kerítésen az autópályán, és várjon ott. Függetlenül attól, hogy Magyarországon, azt sugallják, hogy az őr nem teljesítette a tervet, hogy letartóztassák átmászni a kerítésen az autópályáról és a rajzoló gonosz. Aztán elvesztette az éberségre és bizalommal átmászott a szögesdrót. Jeans még kellett volna dobni. Karcos a lábát, de nem sokat.
A pályán, már várja az őr.
Mintegy nyulak: Mező úton a Stonehenge megosztjuk egy drót segítségével jelenlegi indított. Az éjjeliőr tudta, hol fog találkozni velünk. A nyúl, aki élt a területen, tudjuk, hogy ez nem mindig van így. Sajnos, a szomorú és rövid élettartama hosszú fülű.
A kőzetek: Úgy néz ki, szürke Stonehenge, de valójában sziklák fehér-kékes (megítélni több otkolupannym alján darab kő). Ie ha a lengyel elég szalonképes. Nyulak Ponary lyukakban a sziklák alatt.
Mentünk Stonehenge többször is, de a manók nem látott. Miért lenne? De ragadt az úton tejet ezután tekerni, de tudja, hogy ez nem hívom boldog csoda.
Az egyik kő a közepén a kör, találtam egy barázda, mint a kő tálak és ivott egy kis vizet belőle, mert nem volt mit inni, és sehol, és szomjas.
Ez minden.
Visszatértünk Emsberri, felszállt egy buszra, elment a Salisbury, ott vándorolt ​​át az apátság keresve az állomáson, és hamarosan visszatért Londonba, hogy a bosszúságára a szomszédok.